Welke iFactors?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:00 schreef para909 het volgende:
Oké...na mijn ipods en iphone is het nu tijd om mijn laptop ook te 'verapple-en'.
Vandaag ben ik naar iFactors geweest voor wat hulp, maar de zeer gedemotiveerde verkoper kon mij niet echt verder helpen. Ik heb de volgende wish-list:
- Laptop
- Films bewerken (niveautje vakantiefilm)
- Photoshoppen
- Tekstverwerken
- Muziek maken (wil mijn elektrische gitaar en een microfoon erop aan kunnen sluiten en een klein 'home-studio'-achtig iets doen)
Wat raden jullie mij voor Mac aan?
(als ik niet in het goeie topic zit: my bad!)
Neem de simpelste alu MacBook, behalve als die vakantiefilmpjes van een FireWire / iLink tape DV-camera komen, neem dan de witte MacBook.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:00 schreef para909 het volgende:
Oké...na mijn ipods en iphone is het nu tijd om mijn laptop ook te 'verapple-en'.
Vandaag ben ik naar iFactors geweest voor wat hulp, maar de zeer gedemotiveerde verkoper kon mij niet echt verder helpen. Ik heb de volgende wish-list:
- Laptop
- Films bewerken (niveautje vakantiefilm)
- Photoshoppen
- Tekstverwerken
- Muziek maken (wil mijn elektrische gitaar en een microfoon erop aan kunnen sluiten en een klein 'home-studio'-achtig iets doen)
Wat raden jullie mij voor Mac aan?
(als ik niet in het goeie topic zit: my bad!)
Garageband, en je zou op een wat minder legale manier logic pro downloadenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:57 schreef para909 het volgende:
Goeie tips! tnx!
Zit er op die macbook(s) (Pro) ook software om mijn instrumenten aan te sluiten? Of heb ik daar extra hardware voor nodig?
Garageband is wat dat betreft prima software om mee te beginnen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 07:43 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Garageband, en je zou op een wat minder legale manier logic pro downloaden
Wat ik doe om mijn gitaar aan te sluiten; Ik heb een klein adaptertje van gitaar-female naar line in. De line in gaat achterin m'n iMac en m'n gitaarkabel gaat in die adapter. Werkt perfect, kan gewoon in Garageband effecten over m'n gitaar heen gooien en via m'n line out er weer uit.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:57 schreef para909 het volgende:
Goeie tips! tnx!
Zit er op die macbook(s) (Pro) ook software om mijn instrumenten aan te sluiten? Of heb ik daar extra hardware voor nodig?
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:18 schreef P.F het volgende:
OMG! Ik kom er net achter dat apple ein-de-lijk F5 heeft!! OMG
De witte MacBook heeft nu 2,13 GHz, en een 160GB harddisk. That's it. Meh.quote:
quote:
De Zune HD komt met een variant van Internet Explorer.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:40 schreef Junkie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Apple quietly updates $999 MacBook, again -- goes back to school with free iPod touch
Speedbumpje...![]()
[ afbeelding ]
Zune HD is official, heading your way this Fall
Die ZuneHD is wel tof met 720P video. Maar wel weer jammer dat het enkel via een dock kan.
En de video service (en de Zune?) komt wel naar de UK, Duitsland en Frankrijk, maar niet naar Belgie/Nederland? Wat is dat nou voor dom gedoe?
Ben benieuwd of een nieuwe iPod dit gaat overtreffen deze zomer.
Leuk hoor, dat 720p, maar 90% van de markt heeft er nu toch geen behoefte aan. Typisch gevalletje onnodige feature (voor nu). Apple heeft veel beter oog voor dit soort zaken.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:40 schreef Junkie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Apple quietly updates $999 MacBook, again -- goes back to school with free iPod touch
Speedbumpje...![]()
[ afbeelding ]
Zune HD is official, heading your way this Fall
Die ZuneHD is wel tof met 720P video. Maar wel weer jammer dat het enkel via een dock kan.
En de video service (en de Zune?) komt wel naar de UK, Duitsland en Frankrijk, maar niet naar Belgie/Nederland? Wat is dat nou voor dom gedoe?
Ben benieuwd of een nieuwe iPod dit gaat overtreffen deze zomer.
En ik ben nu al benieuwd naar de eerste reviews daarover.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:47 schreef Geqxon het volgende:
De Zune HD komt met een variant van Internet Explorer.
My god.
Hoezo is 720p nu weer onnodig. Ik wed dat als apple op dit moment met een iPod Touch kwam die 720p aan kon iedereen het ding zat te bejubelen. Niet alle features van een Zune zijn per definitie overbodig of slecht.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:46 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Leuk hoor, dat 720p, maar 90% van de markt heeft er nu toch geen behoefte aan. Typisch gevalletje onnodige feature (voor nu). Apple heeft veel beter oog voor dit soort zaken.
Voor nú zeg ik hè. Tuurlijk komt Apple ook met HD capaciteiten op z'n tijd. Het gaat mij er meer om dat Microsoft constant probeert op specs te sellen, terwijl ze zich bezig moeten houden met andere dingen om de strijd aan te gaan met Apple op dit gebied. Een échte iTunes/app-store rivaal lijkt me voor hun van groot belang op dit moment.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:52 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hoezo is 720p nu weer onnodig. Ik wed dat als apple op dit moment met een iPod Touch kwam die 720p aan kon iedereen het ding zat te bejubelen. Niet alle features van een Zune zijn per definitie overbodig of slecht.
Waarom moet iedereen in een keer een appstore hebben? En Microsoft heeft al iets vergelijkbaars aan iTunes (15 euro per maand gezeur, maar het gaat vast floppen)... Het is toch gewoon mooi dat die Zune 720p aan kan. En hoezo is het te vroeg, ik zou best zo'n Zune met HD functie willen hebben hoor, lijkt me heel handigquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:57 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Voor nú zeg ik hè. Tuurlijk komt Apple ook met HD capaciteiten op z'n tijd. Het gaat mij er meer om dat Microsoft constant probeert op specs te sellen, terwijl ze zich bezig moeten houden met andere dingen om de strijd aan te gaan met Apple op dit gebied. Een échte iTunes/app-store rivaal lijkt me voor hun van groot belang op dit moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |