Specs?quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb binnenkort wellicht nog een Nasje te koop.
Met of zonder schijf? Prijs?quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:01 schreef EvilMarc het volgende:
Krijgt Snow Leoaprd echt die lelijke marble interface die nu in de screens te zien is?
Het lijkt wel Vista
Series of YouTube videos show off Apple's Snow Leopardquote:
Denk het niet eigenlijk, en als ze wel werken gaan ze niet harder dan 667 Mhzquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:41 schreef w00h00 het volgende:
Weet iemand hier zo of in een Macbook black 2.16 ghz ook 800 mhz sodimm passen en werken ipv de standaard 667 mhz ? En of ik hier veel profijt van heb ?
Ik heb er hier 800Mhz in zitten. Maar verder merk je daar niks van.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:41 schreef w00h00 het volgende:
Weet iemand hier zo of in een Macbook black 2.16 ghz ook 800 mhz sodimm passen en werken ipv de standaard 667 mhz ? En of ik hier veel profijt van heb ?
Ik bedoel hiermee: het lijkt me wel dat het kan. Uiteraard heb je er geen profijt van, want je moederbord loopt niet zo hard.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:47 schreef Tijn het volgende:
Lijkt me wel.
oke duidelijk. bedankt!quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik bedoel hiermee: het lijkt me wel dat het kan. Uiteraard heb je er geen profijt van, want je moederbord loopt niet zo hard.
Sorry, dan geen interesse. Schijven heb ik al genoegquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Met schijf alsie weggaat. Goedkoopste waarvoor ik 'm nu kan vinden is 119,- zonder schijf en refurbished. Dus reken met schijf (volgens mij 160GB) op rond de 125,-
Ook SATA? En hij is natuurlijk maar 6 euro duurder dan een refurbished zonder schijfquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Sorry, dan geen interesse. Schijven heb ik al genoeg
Ja, ik zit allerlei functies uit te checken, het is me een paar keer gelukt om een slideshow te starten met foto's, maar dat menuutje raak ik telkens weer kwijt.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:03 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Kijk vooral ook even de video's in het help-menu, zo kwam ik er pas na een paar maanden achter dat er een contextual menu is (Menu wat langer ingedrukt houden/rechtermuisknop)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |