Nou nee, ik vind de apple tv ook een bagger apparaat. En ik vind dit ding een fucking lelijke achterkant hebben.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:24 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee nee, iets van Microsoft of welke andere producent dan Apple dan ook is niet mooi.
Pff, kinderachtige reacties weer. Als er een Apple had opgestaan, waren de grootste zeikers nu allang 15 keer klaargekomen.
Dat vind ik nogal een verdomd grote meerwaarde op een machine waar je dag in dag uit mee moet werken.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:54 schreef F04 het volgende:
Nu is het zo dat een Windows PC net zo veel kan als een Mac, maar wat is dan de meerwaarde ervan behalve dat het stabieler en overzichtelijker is?
Als er Apple op had gestaan, was het ding drie jaar geleden al geintroduceerdquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:24 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee nee, iets van Microsoft of welke andere producent dan Apple dan ook is niet mooi.
Pff, kinderachtige reacties weer. Als er een Apple had opgestaan, waren de grootste zeikers nu allang 15 keer klaargekomen.
Ik zeg niet dat ie te klein is. Hij lijkt klein in de handen van Balmer; dat kan ook betekenen dat ie kerel wellicht grote kolenschoppen heeft.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het is slecht dat hij klein is? Wat is dat nu weer voor rare opmerking... Als hij wat groter was geweest dan was hij gelijk weer te groot dat weet ik nu al weerVerder wat tomasso zegt... Als er een apple opstond was je al 15 keer klaargekomen van genot
Dit zegt wel weer genoegquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Als er Apple op had gestaan, was het ding drie jaar geleden al geintroduceerd![]()
[..]
Ik zeg niet dat ie te klein is. Hij lijkt klein in de handen van Balmer; dat kan ook betekenen dat ie kerel wellicht grote kolenschoppen heeft.
QFTquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Als er Apple op had gestaan, was het ding drie jaar geleden al geintroduceerd![]()
Wat heb je nog meer nodig dan stabiliteit en overzicht als de basisbehoeften worden ingevuld door beide systemen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:54 schreef F04 het volgende:
Nu is het zo dat een Windows PC net zo veel kan als een Mac, maar wat is dan de meerwaarde ervan behalve dat het stabieler en overzichtelijker is?
Nou, dat valt wel mee denk ik - er zijn genoeg 720* apparaten op de markt die (terecht) HD genoemd worden. Hoeveel exemplaren van de Flip Mino HD heeft Pure Digital inmiddels verkocht?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een dock kan ik nog begrijpen, het zou niet mooi zijn als er een grote HDMI plug op de zijkant zou zitten. Maar dat er slechts een schrale 1280*700 op zit, dan had ik er geen HD achter gezet. Daar krijgen ze nog een hoop gezeik mee.
Waar is die iPod dan die 720p kan ondersteunen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg niet dat ie te klein is. Hij lijkt klein in de handen van Balmer; dat kan ook betekenen dat ie kerel wellicht grote kolenschoppen heeft.
720P: Lekker handig, op een scherm wat kleiner is dan dat van de de iPhone. Dat is net zoiets als een sportstuur en een semi-automatische versnellingsbak in een Lada bouwen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 04:13 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Waar is die iPod dan die 720p kan ondersteunen?
Telt mass storage ookquote:Op zaterdag 30 mei 2009 04:13 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Waar is die iPod dan die 720p kan ondersteunen?
iPod touch?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
720P: Lekker handig, op een scherm wat kleiner is dan dat van de de iPhone.
Het scherm is dan wel iets kleiner, maar het heeft wel een 16:9 verhouding. Netto zal je ongeveer het scherm van de iPhone min de nutteloze zwarte balken overhouden.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
720P: Lekker handig, op een scherm wat kleiner is dan dat van de de iPhone. Dat is net zoiets als een sportstuur en een semi-automatische versnellingsbak in een Lada bouwen.
Ik heb copy en paste nog maar 2x gemist in het jaar dat ik een iPhone heb.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:47 schreef super-muffin het volgende:
het is nog vroeg zullen we maar zeggen
trouwens, ik zit sinds begin deze week in het iPhone Developer ProgramDe OS 3.0 beta bevalt goed, dat copy & paste gebruik ik toch vaker dan ik dacht. het werkt echt goed
Ondersteund het flashcontent?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:47 schreef super-muffin het volgende:
het is nog vroeg zullen we maar zeggen
trouwens, ik zit sinds begin deze week in het iPhone Developer ProgramDe OS 3.0 beta bevalt goed, dat copy & paste gebruik ik toch vaker dan ik dacht. het werkt echt goed
Dit bedoel ik dus.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Maakt Time Machine bij anderen ook grotere backups sinds 10.5.7? Elke keer als ie een backup maakt, schrijft ie zo 60Mb weg ook al heeft ie in sluimer gestaan. Sterker nog, een nieuwe backup die ik geforceerd maak (nadat TM zelf vijf minuten eerder een backup maakt) is ook snel weer 80Mb.
Ik draai ook 10.5.7 en heb geen last van grote backupbestanden.. Ook niet als hij uit sluimer komt of ik het zelf aanzet.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus.
[ afbeelding ]
Het systeem heeft gewoon in sluimer gestaan het laatste uur. Van systeembestanden en mijn bibliotheken worden verder geen backups gemaakt. Eigenaardig, dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |