Nee.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:04 schreef koffiekoekje het volgende:
Is de kans groot dat Snow Leopard over twee weken uit komt, met WWDC09
Een account kost je niks en van de store kan je de zichtbaarheid uitschakelen, dan heb je ook toegang tot Genius* wat best cool werkt.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:09 schreef Junkie het volgende:
[..]
Rechtermuisklik op een nummer/album en "Get Album Artwork". Dit kan je alleen gebruiken als je een Apple ID/ITunes account hebt en bent ingelogd. En de info in de tags van het bestand moeten natuurlijk goed staan.
Apple zelf suggereert "volgend jaar", maar ik lees ook eind 2e kwartaal / begin 3e kwartaal 2009. WWDC zou dan een goeie gelegenheid zijnquote:
Ik had het van 't weekend net weggesmeten, 8GB.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Beetje slecht wat Apple met Safari 4 schijnt te doen, zelfs voor een beta product
We zullen zienquote:Op maandag 25 mei 2009 19:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Juni 2009 was toch altijd de datum?
Is het wel de moeite waar om op de eventuele release te wachten?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:58 schreef Zpottr het volgende:
[..]
We zullen zienIk geloof het niet, gezien de toestand van de beta's. Grote dosis tweedehands info, dat dan weer wel. Maar als iemand mij vraagt "Grote kans?" dan zeg ik "Nee.".
Hmm, als er geen release is op WWDC komt er wellicht wel een specifiekere aankondiging. Ik zou in ieder geval niet NU een Mac kopen als je twee weekjes kunt wachtenquote:Op maandag 25 mei 2009 22:19 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Is het wel de moeite waar om op de eventuele release te wachten?
De blogpost is geupdate met een melding dat het een bug is.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Beetje slecht wat Apple met Safari 4 schijnt te doen, zelfs voor een beta product
[..]
Safari-cache legen helpt daar ook niet bij. De teller staat hier ook al op bijna 1.8 Gb![]()
[ afbeelding ]
quote:Safari 4’s Messy Trail
Update: It seems this is indeed a bug and not a feature, possibly confined only to Leopard systems as Tiger users’ histories seem to clear when they’re set to. Hopefully this will be fixed in the final Safari 4. Also fixed miscellaneous typographical errors.
Idd, misschien niet zo gelikt als VMware Fusion (ben over virtualisatieprogramma's hier het meest tevreden over), maar goed voor krenterige NL'se bedrijfjes (GRATIS) is het functioneel genoeg en ideaal. Af en toe doet Sun nog best wat nuttigs voor de Open Source Community.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet zo gelikt als VMWare Fusion. En ik denk dat zaken als DirectX-ondersteuning ook niet zo goed werken.
Maar het werkt wel hoor. Op m'n werk gebruik VirtualBox om de gratis Windows XP images van Microsoft te draaien. 100% legaal en 100% gratis Windows op een Mac, ze zijn echt mesjogge bij MS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |