Jaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:56 schreef Etcetera het volgende:
Fuck zeg wat is die Arzt figuur een dikke eikel
Ha! Niet lang last van gehadquote:
quote:More ABC: Wouldn't confirm whether TR or Katherine will be back on Grey's next season
lol, waar haal je die vandaan?quote:
Wiskunde examen simpel? No wayquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:15 schreef DiabloSam het volgende:
Whoehoe! Net terug van m'n wiskunde examen, ging geweldig, was echt een heel simpel examen...ongelooflijk!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zonder grappen gisteren voor het eerst m'n boeken opengeslagen om te kijken welke hoofdstukken het om zou gaan. Even doorgekeken wat de onderwerpen waren en de boeken weer dichtgedaan...Ik stond een 6,5 en heb vorig jaar ook wiskunde examen gedaan (doe nu deelcertificaten), dus dat verklaart dat de stof al wel in m'n hoofd zit, maar dat het zo goed zou gaan had ik niet verwacht...nu kan ik fijn 1,5 week echt gaan leren voor natuurkunde...waar ik geen bal van begrijpquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wiskunde examen simpel? No way![]()
je had vast gewoon goed geleerd
via één of andere blog. Maar het is van www.theonion.comquote:
Hoe ging het examen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:16 schreef DiabloSam het volgende:
Wat een rust hier...
Ik sliep geloof ikquote:
Warm aan de achterkant? Staat 'ie ergens onder, zoals een aanrecht ofzo? Een koelkast moet zijn warmte kwijt kunnen en dat kan 'ie vaak niet als het geen inbouwer is maar wel zo gebruikt wordt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:11 schreef LadyBlack het volgende:
Scheisse, volgens mij is die koelkast die we hebben gekocht niet echt een goeie koop
Vandeweek stond ie dus een nacht open omdat de vriesdeur niet helemaal goed sluit, en nu is ie aan de achterkant heel warm, is constant aan het zoemen en toen ik net de kaasdoos opendeed zaten er waterdruppels op het deksel
Heeft de "koerier" die al bij je gebracht?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:30 schreef LadyBlack het volgende:
Nee hij staat vrij, ook nog een cm of 10 van de muur af![]()
Dat voorspelt dan namelijk ook weinig goeds voor dat schilderij dat ik al heb betaald![]()
Nee, Pinksterweekend als het goed isquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heeft de "koerier" die al bij je gebracht?
30 Meiquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heeft de "koerier" die al bij je gebracht?
Dat zal wel goed gaan komen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
30 Mei
De chauffeur riep trouwens wel iets over gebak
Ging 'ie opeens onderuit ofzo?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:46 schreef TradeMarkie het volgende:
Vanmiddag niet kunnen woggen, maar dat kwam vooral omdat ik met een collega in het ziekenhuis terecht ben gekomen![]()
Uiteindelijk hoogstwaarschijnlijk niks ernstigs, maar het is wel een rare gewaarwording om met een collega naar de spoedeisende hulp te rijden.
Werd niet lekker idd, maar wel aanspreekbaar en bij bewustzijn.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:44 schreef MaJo het volgende:werd om half 7 uiteindelijk echt wakker
![]()
wel weer vervelend nieuws over mijn vader. Hij moet waarschijnlijk nog weken in het ziekenhuis blijven
hij mag pas weer aan de bloedverdunners beginnen als de wonden helemaal genezen zijn, anders zou hij dood kunnen bloeden als er weer een bloeding optreedt
bij het UMC zijn ze ook weer giga aan het blunderen geweest. Hij mag geen warm eten en drinken maar hij kreeg dit wel van de verpleegstersAlweer de zoveelste blunder in jaren. En dit zou een van de beste ziekenhuizen van nederland zijn
op zich gaat het goed met me maar het is allemaal wel erg vervelend
Thanksquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Sterkte Majo![]()
En natuurlijk je vader ook
Logisch dat je met je hoofd nu heel ergens anders zit dan bij je studie.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanks
het gaat allemaal wel goedkomen maar is gewoon weer erg vervelend allemaal
heb ook totaal geen motivatie om iets aan mijn studie te doen. Maar is misschien juist ook wel weer goede afleiding.
De eerste 2 voltooid, op naar de 3e schansquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:43 schreef DiabloSam het volgende:
check dit spel
http://www.newgrounds.com/portal/view/495715
Nee want werd pas om half 7 wakkerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Logisch dat je met je hoofd nu heel ergens anders zit dan bij je studie.
Had je je studiebegeleider trouwens nog/al gesproken?
Wat heb je morgen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jee Majo, alweer vervelend nieuws...
Ik maak me echt zorgen over morgen
Ja, ik heb de SC ff vluchtig teruggelezen, dus had het misschien gemist, maar goeiemorgen danquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee want werd pas om half 7 wakker![]()
Zal morgen even bellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |