quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:38 schreef Nesle het volgende:
En uit de Zilveren!
Al 9300 klachten over Nederlands examen
Die zijn tofquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:20 schreef Nembrionic het volgende:
Schuifspelletjes. Waarom zie je die nooit meer?
Hoi Yuriquote:
Spits kan je net als metro gewoon graties downloaden:quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]al die mensen die zeiken over dat er te veel open vragen waren, volgens mij heb ik juist de multiple choice slecht gedaan, dan ga ik zo twijfelen
Hoe gaat het met leren?
Oh en als iemand de voorpagina van de Spits ziet vandaag, die foto is bij ons gemaakt
Even zoeken.quote:
Wie?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:34 schreef LadyBlack het volgende:
Luistert iemand hier wel eens naar Rachael Yamagata?
Even gezocht op youtube. Denk niet dat ik daar vaker naar ga luisteren....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:34 schreef LadyBlack het volgende:
Jawohl! Ik heb 'r hier vorige keer gespammedquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:34 schreef LadyBlack het volgende:
Toen Last.fm nog gewoon te gebruiken was zat ze regelmatig tussen mn recommendations, vind t erg mooiquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jawohl! Ik heb 'r hier vorige keer gespammed
Zekerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Toen Last.fm nog gewoon te gebruiken was zat ze regelmatig tussen mn recommendations, vind t erg mooi
Herkenbaarquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:43 schreef LadyBlack het volgende:
Ah die ga ik eens opzoeken, kijken of ik m nog weet
Toen ik voor het eerst Chasing Cars van Snow Patrol op de radio hoorde kreeg ik spontaan kippevel, omdat dat nummer was gebruikt bij de heftigste scène tot dan toe.
Daar zullen ongetwijfeld ook veel over hebben geklaagd. Ik heb geklaagd over de antwoorden die je meost geven bij de samenvattingsopdracht. Die kon je namelijk op twee manieren opvatten hoe je dat moest omschrijven.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Over het aantal open vragen toch? Weet je, vroegah................![]()
Ik weet eigenlijk niet eens meer of er in de periode dat ik examen had er iets van een Laks oid was.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:58 schreef Nesle het volgende:
[..]
Daar zullen ongetwijfeld ook veel over hebben geklaagd. Ik heb geklaagd over de antwoorden die je meost geven bij de samenvattingsopdracht. Die kon je namelijk op twee manieren opvatten hoe je dat moest omschrijven.Ik vind open vragen juist fijn, MC had ik allemaal fout
Was dat met Izzie/George/Callie enzo? Of was dat nog weer wat laterquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:59 schreef LadyBlack het volgende:
Ik was bijna afgehaakt, maar ben nu toch wel blij dat ik ben blijven kijken, het zijn mooie afleveringen dit seizoen
Maar seizoen 4 was echt over the top
Ik denk dat dat het begin van seizoen 4 wasquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Was dat met Izzie/George/Callie enzo? Of was dat nog weer wat laterIk kan het me niet goed herinneren
Oehh, spannend! Ik heb nu eindelijk een goede site gevonden met veel Lostafleveringen, dus vriendje en ik gaan denk ik ook maar weer eens tv-avondjes plannenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:03 schreef Etcetera het volgende:
Dat heb ik nog meegekregen![]()
Fuuck wat vond ik hen verschrikkelijk slecht samen zeg
Ben nu Lost seizoen 1 finale aan het kijken
Mogguh MaJoquote:
Als de uefa/fifa nou ook even doordrukken met de 'financial fair play' plannen, dan kan het nog weer eens wat worden.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:01 schreef Cobra4 het volgende:
Zo zeg. De KNVB toont eindelijk dat ze ballen hebben!![]()
KNVB trekt licentie Fortuna in
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als de uefa/fifa nou ook even doordrukken met de 'financial fair play' plannen, dan kan het nog weer eens wat worden.
Wat houdt het inquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als de uefa/fifa nou ook even doordrukken met de 'financial fair play' plannen, dan kan het nog weer eens wat worden.
Voel me iets beter. Zo'n chillavond doet best goedquote:
You have mood todayquote:
Nee nee, het Westlandse Môôôaaah.quote:
In Nederland zijn de begrotingsregels voor voetbalclubs vrij streng. Klopt het financieel niet helemaal kan je op den duur punten in mindering krijgen. In het buitenland is dat veel minder.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat houdt het in
Ik ben pro tv-beelden tijdens een wedstrijd gebruiken trouwens
En ik geef geen fuck om voetbal verder
Het is zelfs veel meerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
In Nederland zijn de begrotingsregels voor voetbalclubs vrij streng. Klopt het financieel niet helemaal kan je op den duur punten in mindering krijgen. In het buitenland is dat veel minder.
Chelsea heeft bijvoorbeeld een schuld van dik 300 miljoen, real madrid ook iets van die omvang enz enz.
Maar ze hebben daardoor wel de beste spelers op het veld staan en de beste kans in de champions league natuurlijk. Een club als psv, die niet zomaar 300 miljoen aan schulden mag maken, maakt dus eigenlijk weinig kans.
quote:Chelsea and Manchester United, the Premier League's two representatives in tomorrow's Champions League final, owe creditors £1.5bn between them. According to the latest accounts of Chelsea Limited, the company which owns the football club, Chelsea owed £736m to all its creditors. United's accounts, also recently filed at Companies House, showed total creditors at £764m. Those unprecedented figures will fuel concern that at this time of English football's greatest club triumph its clubs are carrying too much debt.
Covering the year to June 30 2007, Chelsea's accounts show that the club's largest creditor was the owner himself, Roman Abramovich, who had poured £578m into the club, not as a donation but as an interest-free loan. As stated by the chief executive, Peter Kenyon, in February, Chelsea did not owe "external debt" to any bank.
However, with Abramovich's £578m loan, introduced to sign players and pay wages since he bought the club in 2003, plus general amounts owed, taxes and some categories listed among creditors for formal accounting purposes, Chelsea's creditors stood at £736m in total.
quote:'Valencia are exactly 439 million euros in debt,' he said. 'If we add to that the 350 million that has to be paid for a new stadium it rises to 739 million.
Helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:30 schreef Etcetera het volgende:
Toch jammer dat voetbal zoveel om geld draait
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voel me iets beter. Zo'n chillavond doet best goedvandaag ook maar rustig aan doen
alleen al het feit dat ik morgen ook nog vrij ben geeft me al veel rust
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:41 schreef Etcetera het volgende:
Eerste deel van de Lost finaleWat een schitterend einde
Een finale die in delen wordt uitgezonden? How lamequote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:41 schreef Etcetera het volgende:
Eerste deel van de Lost finaleWat een schitterend einde
Adaware is een prima stukje software maar ik hoop dat je ook andere dingen draaitquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:44 schreef Etcetera het volgende:
Nu tweede deel
Ik mag niet over veel series praten zo![]()
![]()
Net ook maar even Adaware laten draaien. Met al mijn gesurf (ik kom op de meeste dubieuse sites geloof ik) toch maar 1 'gevaarlijk iets' dus da's niet slecht
Oh dat gebeurd wel vakerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een finale die in delen wordt uitgezonden? How lame
Ik heb AVG ookquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Adaware is een prima stukje software maar ik hoop dat je ook andere dingen draait
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |