Volledig mee eens.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:55 schreef Plato1980 het volgende:
Enerzijds is het natuurlijk triest dat Newcastle degradeert, die club hoort in de Pemier League en de degradatie is een verlies voor de competitie. Anderzijds presteert de club al jaren ondermaats en is er sprake van langdurig wanbeleid en in dat opzicht verdient de club degradatie en kan het een nieuw begin betekenen.
Ik vind het ook jammer, ik snap ook niet wat iedereen tegen Newcastle heeft..quote:Op zondag 24 mei 2009 19:07 schreef BruggiKeane het volgende:
Ben ik dan een van de weinige die het jammer vind dat Newcastle is gedegradeerd? Ik ben er een keer geweest. Geweldig stadion en publiek. Natuurlijk wanbeleid gevoerd, maar toch.
Ik had liever Hull eruit zien gaan, voegt niks toe. Newcastle verdient het absoluut om te degraderen maar ik denk dat ik ze toch volgend seizoen wel een beetje mis.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:07 schreef BruggiKeane het volgende:
Ben ik dan een van de weinige die het jammer vind dat Newcastle is gedegradeerd? Ik ben er een keer geweest. Geweldig stadion en publiek. Natuurlijk wanbeleid gevoerd, maar toch.
Zal toch niet hun duurste speler zijn (qua contract en transferwaarde) en voor 't geld hoeft ie ook niet weg. Blijft over dat ie niet meer op 't hoogste niveau speelt, maar daar heeft hij dit seizoen ook weinig gespeeld.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:04 schreef DJ_Ryow het volgende:
Krul zal nu wel makkelijk op te halen zijn. benieuwd welke Nederlandse club het slagvaardigst is.
En 2 doelpunten tegen. Volgende week zullen het nog wel een paar meer worden.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:20 schreef mcyodogg het volgende:
Wel voor het eerst in 7 jaar onder Liverpool geeindigd![]()
Inderdaadquote:Op zondag 24 mei 2009 19:09 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Ik had liever Hull eruit zien gaan, voegt niks toe. Newcastle verdient het absoluut om te degraderen maar ik denk dat ik ze toch volgend seizoen wel een beetje mis.
Ik ben het met je eensquote:Op zondag 24 mei 2009 19:07 schreef BruggiKeane het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |