Ah thanksquote:Op maandag 7 september 2009 21:33 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Inderdaad. Leuke uitzending trouwens.
En ja het was ene Joey Litjens Szura.
Die filmpjes blijven briljantquote:Op maandag 7 september 2009 21:36 schreef Sjoerd102 het volgende:
Leuke 1e aflevering. Mooi om in het filmpje van de hoogspringster te zien, hoe zij zich voorbereid op een wedstrijd
quote:Holland Sport 14 september
Holland Sport gaat op bezoek bij Ruud van Nistelrooij in Madrid. Wilfried ontmoet hem bij de plaatselijke barbier, waar Van Nistelrooij wordt geknipt en geschoren. In de studio is Ton Sijbrands te gast, die deze maand een wereldrecordpoging blindsimultaan dammen onderneemt. En aandacht voor de topspinservice van Nederlands beste tafeltennisster Li Jiao.
ff goed opletten bij dat item over Li Jiao, kan leerzaam zijnquote:
mooie setting voor een interviewquote:
beetje mes op de keel settingquote:Op maandag 14 september 2009 19:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mooie setting voor een interview
erg mooi filmpje weer !quote:Op maandag 14 september 2009 19:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ff goed opletten bij dat item over Li Jiao, kan leerzaam zijn
Veel te druk en warrig inderdaad.quote:Op maandag 14 september 2009 20:51 schreef Bjoro het volgende:
ik heb het idee dat ze een beetje veel onderwerpen hebben vandaag....alle dingen zijn een beetje kort !
Lijkt me best wel ontspannend ja, alleen toch zou ik niet zo zitten wachten op zo'n mes. Vooral als de barbier naar 't voetbal zit te kijken of zoquote:Op maandag 14 september 2009 21:08 schreef Bjoro het volgende:
wel ff lekker als iemand dat ff bij je doet zo...ipv zelf lopen kloten
Ah nee, da's mooi. Heb me op vakantie ook eens laten scheren door zo'n dikke turk met een peuk op de lip. Die gast was ook aan het goochelen met messen en alles. Mooi werk hoor.quote:Op maandag 14 september 2009 21:09 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Lijkt me best wel ontspannend ja, alleen toch zou ik niet zo zitten wachten op zo'n mes. Vooral als de barbier naar 't voetbal zit te kijken of zo
Nogal ja. Die eerste vraag vond ik nog wel de makkelijkste. Alleen de vraag over welk toestel Harmes dit weekend had overgeslagen, wist ik niet. De rest vond ik allemaal goed te doen.quote:Op maandag 14 september 2009 21:00 schreef Ambrosius het volgende:
Matige sportkennis toch, de helft zit al bij de eerste simpele vraag.
haha idd de quizwinnaarquote:Op maandag 14 september 2009 21:16 schreef groenen het volgende:
Aardige tijd voor die gozer, kijken of hij volgende week zo'n bordje heeft.
fiets van de zaak gok ikquote:Op maandag 14 september 2009 21:17 schreef marcodej het volgende:
Harald Knebel gisteren nog op een witte Giant zien fietsen bij de Gerrie Knetemann Classic (toertocht). Leuk hoor zo´n dure fiets, maar ik heb hem met mn budgetfietsje op 14 seconden gereden op het Kopje van Bloemendaal zie ik nu.
quote:In Holland Sport is Gregory van der Wiel te gast. De rechtsachter van Ajax en het Nederlands Elftal vertelt in de studio over de schoonheid van garage-voetbal. Wilfried praat ook met grootmeester Anish Giri, die gisteren op vijftienjarige leeftijd Nederlands kampioen schaken is geworden. Verder een reportage over het succesvolle bezoek van Luis Suarez aan stadion de Koel in Venlo, en in de studio praat kersvers Europees kampioen Reinder Nummerdor over de psychologische strijd die beachvolleybal is. En in de boekenrubriek staat de vraag centraal wie ’s lands beste judoka ooit is: Anton Geesink of Wim Ruska? Dit aan de hand van mooi archiefmateriaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |