Je overschat mequote:Op dinsdag 9 juni 2009 07:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en nu zou je al moeite hebben met de helft
Ik heb je gewoon hoog zitten...dat weet je toch ?quote:
Aha. Ik wilde al gaan zoeken wanneer het weer gaat beginnen, maar dat is dus al niet meer nodig.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgende week de eerste aflevering met oa Mario Been.
quote:Met een nieuwe boekenrubriek,waarvan de aftrap wordt verricht door dichter en schrijver Ilja Leonard Pfeijffer.
Verder is Mario Been te gast. Wilfried praat met de coach van Feyenoord over zijn succesvolle trainingsaanpak.Verder een reportage over de Kroatische wereldkampioene hoogspringen Blanca Vlasic.
En Wilfried gaat op bezoek bij de Parel van Koeweit,het 11-jarige voetbaltalent Sayed Abdullah Sulaiman dat is aangetrokken door Excelsior.
en heel erg lang ook trouwensquote:
Welk dorp ?quote:Op maandag 7 september 2009 20:45 schreef Silenus het volgende:
Deze motorrijder komt uit hetzelfde dorp als waar ik opgegroeid ben, wist helemaal niet dat 'ie zo'n zwaar ongeluk had gehad.
Ok Rowwen Heze toch ?quote:
Is geen intelectueel iddquote:Op maandag 7 september 2009 20:46 schreef golfer het volgende:
Hij mist ook wel een paar hersencellen, zo te horen.
quote:Op maandag 7 september 2009 20:46 schreef golfer het volgende:
das gewoon een limburgs accent...wil niet meteen zeggen dat hij dom is hoor !quote:Op maandag 7 september 2009 20:46 schreef golfer het volgende:
Klopt.quote:
Ze is mij veel te mager (en te lang).quote:Op maandag 7 september 2009 20:53 schreef Bjoro het volgende:
Best een aardig toetje...ik zou er zo een hoogslaper voor kopen en die op 2,10m zetten
Zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |