Een goudstaaf in je cavity?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Waar ik me wel aan blijf ergeren is dat m'n SG topzwaar is zoals iedere SG helaas, wat valt daar een beetje aan te doen
Mja jullie gitarist speelt toch ook op een SG, heeft hij er geen last van ?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:56 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Een goudstaaf in je cavity?
van je gitaar welteverstaan he
Jawel. Hij wil een Viper zei hij. Ik zei: maar die heeft neckdive las ik. Toen zei hij: ach, die SG ook.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja jullie gitarist speelt toch ook op een SG, heeft hij er geen last van ?
Dat vind ik dus ook zwaar irritant.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Waar ik me wel aan blijf ergeren is dat m'n SG topzwaar is zoals iedere SG helaas, wat valt daar een beetje aan te doen
Ja maar m'n andere gitaren doen dat niet dat is meer het puntquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:03 schreef Meursault het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook zwaar irritant.
Dat zal wel wennen als al je gitaren dat doen..
Schroef een stuk lood op de body!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik wil em gewoon los kunnen laten hangen zonder dat ie alle kanten opvliegt
Tuners vervangen door lichtere (qua gewicht)...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja, dat is waar... maar ik vind daar het geluid niet zo je-van-het vanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar je hebt een toneport toch ? Dan heb je toch voldoendedat is hetzelfde eignleijk alelen dan heb je nog een geluidskaart erbij
Mja dat zal wel een klein verschil maken vergeleken bij de massa van de hals en kop, heb nu het ophangpunt stukje verder richting de hals gemaakt, scheelt al wat, maar nog steeds wel iets, hoop dat het met m'n dikkere gitaarband wel goed gaat die is nog wat stroeverquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:07 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Tuners vervangen door lichtere (qua gewicht)...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |