Niet zo'n klein beetje ook, volgens mij een boete van duizende euro's en dan komtie hier een beetje de stoere bink uithangen of het 'm niets kan schelen!?quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
maar als jouw handtekening eronder staat hebben zij wel een poot om op te staan.
Dan weet jij zeker niet wat een contract inhoudt? Contract ben je aan gebonden, hou jij je niet aan de voorwaarde's.. Dan ben je gerandeerd de lul!quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:19 schreef Lars27 het volgende:
Neehoor, ik heb ook geen dupliclaat gekregen van ze. dat is zo en zo al fout.
maakt verder ook niet uit, er zijn nog een aantal dingen. maar het blijft er op neer komen dat ze me maar voor het gerecht moeten spannen als ze dat zo graag willen.
mvg lars
Je bent best koppig nietwaar? De redenen die je opgeeft waardoor het contract onrechtmatig zou zijn of zelfs ongeldig zullen het niet halen bij de rechter. Zij hebben het origineel, zij hebben jouw handtekening daaronder. Je bent aan alles gebonden wat er op dat blaadje staat (hier zijn natuurlijk uitzonderingen op, maar in de regel werkt dit zo). Jij bent zelf nalatig geweest bij het ondertekenen van het contract.quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:19 schreef Lars27 het volgende:
maakt verder ook niet uit, er zijn nog een aantal dingen. maar het blijft er op neer komen dat ze me maar voor het gerecht moeten spannen als ze dat zo graag willen.
mvg lars
Je faalt niet alleen bij de vrouwtjes, sukkel.quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:19 schreef Lars27 het volgende:
Dat is toch bij ieder tv-programma, dat de helft ervan in scene gezet is? Een tv-opname is toch altijd anders dan wat je uiteindelijk op tv te zien krijgt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:33 schreef Lars27 het volgende:
tof dat jullie een topic opgericht hebben hierover, maar het is 1 doorgestoken kaart...
Bij TMO is het wel heel extreem rechts nep!quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:13 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Dat is toch bij ieder tv-programma, dat de helft ervan in scene gezet is? Een tv-opname is toch altijd anders dan wat je uiteindelijk op tv te zien krijgt.
Mag ik vragen welke jongen jij nou dan als je vriend ziet?quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:47 schreef Maraca het volgende:
Maar goed, het programma is niet ideaal.. dat zal niemand hier ontkennen, maar het heeft volgens mij toch wel 2 (of 3) relaties opgeleverd. Indirect 3 (of 4) als je mij en mijn vriend meetelt(hij deed mee, ik zag hem op tv
)
Je was duidelijk genoeg met je hints!quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:01 schreef Maraca het volgende:
Damn youja klopt.. Had ik het al eens gepost of stalk je mij?
Ach ja boeie, hij mag gezien worden!quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:09 schreef Maraca het volgende:
Argh.. Te laat aangepast dusde edit was ook meer om mijn fok account. "geheim" te houden voor eventuele bekenden
Hey! Je bent eens positief over een kandidaat!quote:
Haha ja ach, ik kan wel redelijk zijn hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hey! Je bent eens positief over een kandidaat!
Hij mag zeker gezien worden. Hij is in het echt ook zo gruwelijk knap
Jonguh ben je er weerquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:38 schreef RobinC het volgende:
Wat gaat hij doen? Ik wil het weten! Vervelende reclames de hele tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |