Ja met een hap gras in je mondquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En ik weet ook hoe jij over mij denkt.
Been there done that, kicken ervaring, zou 't vaker moeten doen. Ongeëvenaarde adrenaline-boost FTWquote:
Nee, omdat je te hard reedquote:
Slot op je hoofd, dan lees je het toch gewoon niet? Ik amuseer me hier prima, wie ben jou nou weer om mij dat af te willen nemenquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Mooi, dan kan er nu een slotje op. Wat een baggertopic.
Echt nietquote:
Ik ook al een paar keer bijna, neem tegenwoordig geen risico's meer met rotondes, ligt mij te vaak zand/grind/olie/diesel/andere troep.quote:Gister bijna op m'n plaat gegaan op een rotonde
't Blijft Fok! he.. lekker schoppen tegen alles enzo, jeweet.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:13 schreef DeeCruise het volgende:
Grappig, buiten isdatzo heeft niemand op mijn post gereageerd. Typisch ergens gezien de standaard zwart-wit reacties waar dit topic dan wel weer vol mee staat.
Ik blijf bij mijn eerdere melding
Snap wel hoe dat komt. Het is natuurlijk veel makkelijker om ongenuanceerd iets te roepen dan er daadwerkelijk over na te denken. En soms ook leuker als je ziet wat voor tegenreacties het oproept.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:32 schreef DeeCruise het volgende:
Klopt, maar het is zonde... Het lijkt wel alsof er nergens meer gediscussieerd kan worden. Sterker nog, topics in KLB moeten zelfs aan kansloze regels voldoen anders bloeden de topics dood..
quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Slot op je hoofd, dan lees je het toch gewoon niet? Ik amuseer me hier prima, wie ben jou nou weer om mij dat af te willen nemen. Ksssst
.
Neuh, ik ken wel iemand die hem kent. Telt dat ook? Is trouwens in Groningen volgens mij.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:31 schreef brascoo het volgende:
ah, het lijkt wel een MF meet op fok.![]()
is dit ook een van je vriendjes isdatzo
hier in de buurt heb je nog een grote parkeerplaatst waar je uit je dak kan gaan.
ook wheelies en shit en de politie rijdt er gewoon langs, geniet ff en rijdt door
Let eens op die dubbele strepen in sommige bochtenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:49 schreef Isdatzo het volgende:
Met die audi kan je toch niet gummen? Quatro toch?
Geen dubbele strepen gezien volgens mijquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:02 schreef psv het volgende:
[..]
Let eens op die dubbele strepen in sommige bochtenbijna 400bhp, met 4x4, als je daarmee tot de max gaat kun er je echt wel lekker mee gummen
400 pk maar.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:02 schreef psv het volgende:
[..]
Let eens op die dubbele strepen in sommige bochtenbijna 400bhp, met 4x4, als je daarmee tot de max gaat kun er je echt wel lekker mee gummen
abs en andere onzin op koekblikkers, DAT is er voor MIJN veiligheid jaquote:Op maandag 18 mei 2009 19:53 schreef Loveless85 het volgende:
Die maximum-snelheden zijn er voor je eigen veiligheid![]()
Kom daar nooit maar, dat is toch maar een heel klein bochtje?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb m'n eigen speeltuin en daar is niemand![]()
Op- en afrit A12 Woerden.
Of:quote:Op maandag 18 mei 2009 22:14 schreef Bullschnitzel. het volgende:
En om nog eens alles duidelijk te maken:
isdatzo wil hard rijden met vrienden, isdatzo kiest een OPENBARE weg uit, waar REGELS zijn, isdatzo wordt extra goed in de gate gehouden (gelukkig maar), kan daar niet tegen en verbaasd zich zelfs dat hij niet boven de wet staat, in vergelijking tot andere. Zo klinkt het een stuk wreder he.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:52 schreef brascoo het volgende:
[..]
400 pk maar.
twee busjes van dit in mijn tank en ik heb 2000 pk
[ afbeelding ]
Ja und?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:07 schreef Harajuku. het volgende:
Isdatzo heeft zijn eerste motor al total loss.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:12 schreef fs180 het volgende:
[..]
Of:
Isdatzo kan wel rijden, en heeft wel door hoe de wereld werkt en gaat niet als een schaap in een koekblik zitten. Isdatzo weet wel wat regels zijn, hoe spiegels werken en heeft wel natuurkunde op school gehad. Hierdoor kan Isdatzo de situatie beter inschatten dan de gemiddelde bestuurder waardoor Isdatzo een stukje verder kan gaan dan de wet toestaat
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:12 schreef fs180 het volgende:
[..]
Of:
Isdatzo kan wel rijden, en heeft wel door hoe de wereld werkt en gaat niet als een schaap in een koekblik zitten. Isdatzo weet wel wat regels zijn, hoe spiegels werken en heeft wel natuurkunde op school gehad. Hierdoor kan Isdatzo de situatie beter inschatten dan de gemiddelde bestuurder waardoor Isdatzo een stukje verder kan gaan dan de wet toestaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijheid-van-meningsuitings-fetisjist.
Sorry hoor, maar daar heb ik helemaal een spuughekel aan. Van die mensen die roepen "regels zijn regels" en "verboden is verboden" omdat ze niet voor zichzelf kunnen denken....quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:24 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Tussen het slijm door heb ik toch een reactie kunnen bedenken.![]()
Als hij wel kan rijden dan wordt ie maar lekker coureur.
Als je lekker kunt koken, wordt jij dan meteen chef kok?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lelijke rijgedragquote:Op zondag 24 mei 2009 13:15 schreef HenkieVdV het volgende:
Wat een kankertopic is dit.Trieste isdatzo die zelf dit topic niet durft (
) te openen maar dan wel heel cool gaat reageren. Je bent gewoon een prutser als je geen geld over hebt voor race dagen op circuit. Ga daar maar eerst leren rijden voordat je ons verveeld met je lelijke rijgedrag.
Ja want de maker van de OP was helemaal serieus enzo hèquote:Op zondag 24 mei 2009 13:15 schreef HenkieVdV het volgende:
Wat een kankertopic is dit.Trieste isdatzo die zelf dit topic niet durft (
)
Ga jij maar eens een cursus Nederlands volgen "voordat je ons verveelT met je lelijke schrijfstijl".quote:te openen maar dan wel heel cool gaat reageren. Je bent gewoon een prutser als je geen geld over hebt voor race dagen op circuit. Ga daar maar eerst leren rijden voordat je ons verveeld met je lelijke rijgedrag.
Zwak om iemant te paken op zein spelvouden.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja want de maker van de OP was helemaal serieus enzo hè.
[..]
Ga jij maar eens een cursus Nederlands volgen "voordat je ons verveelT met je lelijke schrijfstijl".
Gelukkijg is mijn rijgedrag beter dan jouw postgedrag.. niet dat dat nou zo'n prestatie is trouwens.
Overigens heb ik al uitgelegd waarom ik niet iedere week een circuitdag boek, ga ik niet nog een keer doen. Je leest maar terug.
quote:Op zondag 24 mei 2009 13:12 schreef fs180 het volgende:
[..]
Als je lekker kunt koken, wordt jij dan meteen chef kok?
Neem een curcus begrijpend lezen.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:03 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Nee, maar het gaat hier om uitzonderlijk goed kunnen rijden. Iemand hierboven beweerde dat Isdatzo zo goed zou kunnen rijden dat hij zich niet aan de wet hoeft te houden. Zoveel mensen kunnen 'goed' rijden, maar hij is uber, hij verslaat de sterke arm der wet.
Dit is wat jij zei, volgens mij beweer jij toch echt dat zijn rijskills zo goed zijn dat de wet voor hem niet telt ofzeu? Oh en als reactie op jou debiele opmerking; Ga in therapie, je bent blijkbaar emo dus emotioneel labiel, daar kan ik niet mee praten.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:12 schreef fs180 het volgende:
[..]
Of:
quote:Op zondag 24 mei 2009 21:32 schreef fs180 het volgende:
Zoals ik zei, neem een curcus begrijpend lezen. Het heeft geen nut om inhoudelijk op jouw reactie in te gaan, je zal het niet snappen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |