quote:
Op woensdag 20 mei 2009 08:52 schreef daNpy het volgende:[..]
Tja, als jij vind dat de discussie al klaar is door je het je er wel erg makkelijk vanaf te maken met te zeggen dat daar niemand fietst zijn we snel klaar natuurlijk
Ik zie er regelmatig mensen lopen (wandelen en joggen) en fietsen. De kans dat je er precies eentje raakt is misschien klein, maar hoe idioter je rijdt hoe groter die kans wordt.

.
quote:
En dat idiote rijden is iets waar jij je het hele topic al tegen probeert te verdedigen, maar ik vond het vorig jaar een _stuk_ fatsoenlijker als dit jaar.
'Idioot rijden' verdedig ik helemaal niet, ik zeg alleen dat dat idiote rijden in de praktijk mee valt. Ik zeg niet dat het niet gebeurt, maar het is niet zo erg als jij het hier doet voorkomen.
quote:
Kijk ik kom er zelf ook om een beetje te kletsen
Mag tegenwoordig ook niet meer, pas maar op, ze gaan je motor in beslag nemen en je een artikel 5 geven

.
Dat werd ons iig verteld door een hele boze snorremans

.
quote:
en te proberen te KD-en (wat niet echt lukt

) maar ik vind dat je ten alle tijde rekening moet houden met de overige weggebruikers. Bij het uitkomen van de bochten voeg je twee maal in dus is het gewoon uitkijken. Als er een auto met 100 aan komt gevlogen en er rijdt een motor 80, is de auto de aso en de klootzak. Terwijl de motorrijders zelf veel te hard rijden en ook regelmatig de auto's afsnijden door hem er nog net voor te gooien bij het invoegen.
Waarom denk je dat ik het wat dat betreft niet met je eens ben? Sowieso is het ook in je eigen belang gewoon goed uit te kijken bij het uitkomen van de bocht en te zorgen dat je niet centimeters voor de bumper van een auto de weg op komt.
quote:
Het is een kwestie van tijd voor er iemand weer een ongeluk veroorzaakt of het hek in vliegt.
En de vraag waarom de politie daar zoveel controleert is simpel te beantwoorden: door de overlast* en het feit dat er al een flink aantal op hun plaat zijn gegaan dit jaar.
Mwah, dat er dit jaar een aantal op hun plaat gegaan zijn ligt meer aan dat grind daar dan aan de rijstijl. Oké, die 2 die net na elkaar uit de bocht 't fietspad op vlogen wellicht niet, maar dat die kwamen ook niet uit de omgeving. Sowieso waren 't allemaal eenzijdige ongevallen en ik betwijfel of die gemeld zijn bij de politie, ik neem aan van niet eigenlijk.
quote:
* Hoe je geluidsoverlast kan hebben van motoren als je naast een vliegveld woont is mij een reaadsel, maargoed.
Die geluidsoverlast is echt de grootste grap die ik in jaren gehoord heb, maar daar heb ik eerder al genoeg woorden aan vuil gemaakt

.