Het gaat hier dus waarschijnlijk om totale oplichting? De namen van de verkopers zal ik niet noemen.quote:U heeft enige tijd geleden, bij een collega van mij, een brochure aangevraagd voor te verdienen vanuit huis.
Zoals beloofd de informatie!
Lees eerst de bijlage door!
Het gaat om ECHTE ORIGINELE PARFUM! voor ¤ 14,-
Ik begrijp dat je je afvraagt of de parfum wel echt is, en hoe het kan dat wij dit kunnen aanbieden voor maar 14,-
Ik zal een stukje proberen uit te leggen.
De grote MERKEN......laten hun concentraten voor hun parfums maken bij de DROM (googlen) fabriek in Munchen Duitsland. DROM is verantwoordelijk voor 80% van de parfums wereldwijd. Daar wordt het concentraat gemaakt voor die parfums.
Hoe kan het dat wij dezelfde geurconcentraten mogen/kunnen inkopen via/bij DROM?
Omdat men GEEN patent op de geuren (concentraten) heeft, alleen maar op de flessen (meestal zelf ontworpen) en de NAAM.
Maar goed, je draagt tenslotte de geur en niet de fles op je lijf.
Van daaruit wordt het geleverd naar meer dan 40 landen wereldwijd waar het d.m.v mond op mond reclame wordt verkocht (netwerkmarketing) Niks geen tussenhandel van winkels en tussenkomst van dure reclames en niks geen dure flesjes of duur patent voor een naam, daarom is dezelfde parfum bij ons maar 14,-, de geur is de geur, en daar draait het om.
Het is een megagroot fantastisch succes!
In Nederland zijn we officieel sinds 12 nov. 2008 open. Dus het juiste moment om in een juiste business te stappen.
Wij als nuchtere Nederlander hebben de inhoud van de flesjes laboratorisch getest en vergeleken met wat in de winkel te verkrijgen is.
HET IS INDERDAAD EXACT IDENTIEK! Sterker nog; wat de meeste mensen in de winkel kopen is eau de toilette en dit is pure parfum! (6 -7 keer zo n sterk concentraat).
Wil je hier ook geld mee verdienen? Wij zoeken nog collega s.
Binnen Nederland, maar ook in andere landen......en voornamelijk ook jouw regio.
Wil je een 600,- tot een paar duizend euro per maand bij verdienen??
Nogmaals, je hoeft niets op voorraad te nemen, de klanten bestellen vanaf een lijst met de bekende merknamen erop, en als ze de geur eerst willen ruiken, kan dat, we hebben in 1 map alle 160 geuren zitten. Heel makkelijk, overzichtelijk en ziet er super uit, de mensen trekken zowat bij de ander de map uit handen om te kunnen ruiken, zo enthousiast zijn ze!
Je kan bij ons ook de productlijst aanvragen.
Wil je ons laten weten wat je ervan vindt?
Van die figuren die op DealExtreme winkelenquote:Op maandag 18 mei 2009 19:24 schreef RacerDKB het volgende:
Waarschijnlijk zo'n FM Groep verkopertje die beweert dat het identiek aan de echte geur is maar eigenlijk totaal anders
op de zwarte markt is zo goed als alles nep hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 19:29 schreef kirsten. het volgende:
Ik zou gewoon naar de zwarte markt gaan. Daar hebben ze vaak wel de echte (de prijzen liegen er niet om) maar ze zijn wel altijd goedkoper dan in de winkel. Ik heb daar ooit met een vriendin een of andere Jean paul gaultier for women gekocht, 60 ml voor 27.50 (en het was wel de echte). Je moet wel ff kijken bij alle parfumkraampjes daar, en gewoon zeggen ja maar bij die kreeg ik het voor 25 euro. dan gaan ze wel lager. Niet teveel willen natuurlijk
valt wel mee hoor, er zitten vaak gewoon echte parfums. Ze zijn daar dan ook nog gewoon 40 euro. Maar je kan er altijd wel wat af krijgen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
op de zwarte markt is zo goed als alles nep hoor
Mja, dat is niet alleen bij parfums, dat je meer betaalt vanwege marketingquote:Op maandag 18 mei 2009 19:38 schreef thesystem het volgende:
Vergeet niet dat parfrum prijzen kunstmatig hoog worden gehouden. Slaat nergens op, 50 euro voor iets wat je opspuit en dan weer afwast of gewoon verdwijnt
Mijn FM Groep geurtjes ruiken anders precies hetzelfde als het origineel.. Ik ben er zeker wel tevreden over!quote:Op maandag 18 mei 2009 19:24 schreef RacerDKB het volgende:
Waarschijnlijk zo'n FM Groep verkopertje die beweert dat het identiek aan de echte geur is maar eigenlijk totaal anders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |