abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69160476
De laatste periode heb ik wel vaker berichten op Hyves en MSN gekregen van mensen doe goedkoop echte parfum verkopen voor 20% van de normale verkoopprijs.

Mijn eerste reactie is altijd geweest... "hou jezelf niet voor de gek".
Die reactie heb ik na deze e-mail nog steeds overigens. Ik geloof niet dat parfumfabrieken stiekem parfums voor 20% van de normale verkoopprijs verkopen van de parfummerken. Het 'recept' wordt gewoon geheim gehouden en de fabriek zal het heus weten, maar daar zullen strenge contracten aan zitten.
quote:
U heeft enige tijd geleden, bij een collega van mij, een brochure aangevraagd voor te verdienen vanuit huis.
Zoals beloofd de informatie!
Lees eerst de bijlage door!
Het gaat om ECHTE ORIGINELE PARFUM! voor ¤ 14,-
Ik begrijp dat je je afvraagt of de parfum wel echt is, en hoe het kan dat wij dit kunnen aanbieden voor maar 14,-
Ik zal een stukje proberen uit te leggen.

De grote MERKEN......laten hun concentraten voor hun parfums maken bij de DROM (googlen) fabriek in Munchen Duitsland. DROM is verantwoordelijk voor 80% van de parfums wereldwijd. Daar wordt het concentraat gemaakt voor die parfums.

Hoe kan het dat wij dezelfde geurconcentraten mogen/kunnen inkopen via/bij DROM?

Omdat men GEEN patent op de geuren (concentraten) heeft, alleen maar op de flessen (meestal zelf ontworpen) en de NAAM.

Maar goed, je draagt tenslotte de geur en niet de fles op je lijf.

Van daaruit wordt het geleverd naar meer dan 40 landen wereldwijd waar het d.m.v mond op mond reclame wordt verkocht (netwerkmarketing) Niks geen tussenhandel van winkels en tussenkomst van dure reclames en niks geen dure flesjes of duur patent voor een naam, daarom is dezelfde parfum bij ons maar 14,-, de geur is de geur, en daar draait het om.

Het is een megagroot fantastisch succes!

In Nederland zijn we officieel sinds 12 nov. 2008 open. Dus het juiste moment om in een juiste business te stappen.

Wij als nuchtere Nederlander hebben de inhoud van de flesjes laboratorisch getest en vergeleken met wat in de winkel te verkrijgen is.
HET IS INDERDAAD EXACT IDENTIEK! Sterker nog; wat de meeste mensen in de winkel kopen is eau de toilette en dit is pure parfum! (6 -7 keer zo n sterk concentraat).

Wil je hier ook geld mee verdienen? Wij zoeken nog collega s.
Binnen Nederland, maar ook in andere landen......en voornamelijk ook jouw regio.
Wil je een 600,- tot een paar duizend euro per maand bij verdienen??
Nogmaals, je hoeft niets op voorraad te nemen, de klanten bestellen vanaf een lijst met de bekende merknamen erop, en als ze de geur eerst willen ruiken, kan dat, we hebben in 1 map alle 160 geuren zitten. Heel makkelijk, overzichtelijk en ziet er super uit, de mensen trekken zowat bij de ander de map uit handen om te kunnen ruiken, zo enthousiast zijn ze!
Je kan bij ons ook de productlijst aanvragen.

Wil je ons laten weten wat je ervan vindt?
Het gaat hier dus waarschijnlijk om totale oplichting? De namen van de verkopers zal ik niet noemen.

Het is overigens sowieso spam, omdat het naar een particulier is gestuurd, zonder dat ik me ervoor heb ingeschreven. De betreffende verkoop gaat niet eens via een bedrijf, maar via twee contactpersonen.
  maandag 18 mei 2009 @ 19:18:01 #2
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_69160488
Dit lijkt mij ook oplichting ja
  maandag 18 mei 2009 @ 19:22:24 #3
139330 TNA
For the stars that shine
pi_69160597
Ja. Je kunt weleens kortingen krijgen (in het buitenland zijn producten soms simpelweg goedkoper, mede dankzij een gunstige wisselkoers), maar dit is veel te extreem.
pi_69160644
Waarschijnlijk zo'n FM Groep verkopertje die beweert dat het identiek aan de echte geur is maar eigenlijk totaal anders
pi_69160738
moah oplichting... die neppe shit blijft minder lang hangen... is na een uurtje helemaal weg! Terwijl de echte gewoon de hele dag te ruiken zijn!
  maandag 18 mei 2009 @ 19:29:17 #6
139330 TNA
For the stars that shine
pi_69160785
quote:
Op maandag 18 mei 2009 19:24 schreef RacerDKB het volgende:
Waarschijnlijk zo'n FM Groep verkopertje die beweert dat het identiek aan de echte geur is maar eigenlijk totaal anders
Van die figuren die op DealExtreme winkelen
pi_69160796
Ik zou gewoon naar de zwarte markt gaan. Daar hebben ze vaak wel de echte (de prijzen liegen er niet om) maar ze zijn wel altijd goedkoper dan in de winkel. Ik heb daar ooit met een vriendin een of andere Jean paul gaultier for women gekocht, 60 ml voor 27.50 (en het was wel de echte). Je moet wel ff kijken bij alle parfumkraampjes daar, en gewoon zeggen ja maar bij die kreeg ik het voor 25 euro. dan gaan ze wel lager. Niet teveel willen natuurlijk
  maandag 18 mei 2009 @ 19:32:08 #8
191418 AcerOne
The One and Only
pi_69160893
is geen oplichting gewoon FM troep.

oude collega van mij verkocht het ook, geurtjes uit de map ruiken wel redelijk, krijg je ze geleverd, ruikt het totaal anders.

zit nu nog met 3 flessen van die meuk, haha... ach ja, was collegiaal en nam 3 flesjes af, gewoon om te proberen.

fm zegt ook dat hun geuren nog sterker zijn dan het origineel, kan wel kloppen, maar de verhoudingen zijn dan niet meer lekker.

gewoon links laten liggen die troep.
  maandag 18 mei 2009 @ 19:35:31 #9
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_69161013
Volgens mij was dat een soort van piramidespel.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_69161130
Vergeet niet dat parfrum prijzen kunstmatig hoog worden gehouden. Slaat nergens op, 50 euro voor iets wat je opspuit en dan weer afwast of gewoon verdwijnt
pi_69161547
In Turkije en op markten en dergelijke zijn vaak ook nep varianten te verkrijgen van echte parfum, dit ruikt wel ongeveer het zelfde maar blijft gewoon echt veel minder lang hangen en moet je diverse malen per dag die 'parfum' op nieuw op spuiten wil je hem de hele dag ruiken en als je dat telt gaat een flesje even veel dagen mee en ben je dus net zo duur uit (of misschien wel duurder)

vroeger ooit eens een geurtje van nafnaf gekocht op een markt, heette toen 'nepnep' geloof ik
pi_69172978
Ik hoor wel vaker van dat soort namaakluchtjes maar altijd met een ander verhaal.
Ook bijv dat ze de geur hebben nagemaakt met geavanceerde technologie.
Of een Chinees bedrijf dat voorheen de echte luchtjes maakte, maar inmiddels is opgeheven als officiële producent, maar ze alsnog namaakt maar niet onder dezelfde (merk)naam.

En nu dit weer. Ik weet niet in hoeverre dit te vertrouwen is. Koop gewoon de echte shit... zo duur is het ook weer niet (vind ik dan).
  dinsdag 19 mei 2009 @ 01:27:46 #13
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_69176424
quote:
Op maandag 18 mei 2009 19:29 schreef kirsten. het volgende:
Ik zou gewoon naar de zwarte markt gaan. Daar hebben ze vaak wel de echte (de prijzen liegen er niet om) maar ze zijn wel altijd goedkoper dan in de winkel. Ik heb daar ooit met een vriendin een of andere Jean paul gaultier for women gekocht, 60 ml voor 27.50 (en het was wel de echte). Je moet wel ff kijken bij alle parfumkraampjes daar, en gewoon zeggen ja maar bij die kreeg ik het voor 25 euro. dan gaan ze wel lager. Niet teveel willen natuurlijk
op de zwarte markt is zo goed als alles nep hoor
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_69177528
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 01:27 schreef Mirjam het volgende:

[..]

op de zwarte markt is zo goed als alles nep hoor
valt wel mee hoor, er zitten vaak gewoon echte parfums. Ze zijn daar dan ook nog gewoon 40 euro. Maar je kan er altijd wel wat af krijgen.
pi_69177553
If something looks too good to be true, it probably is.
pi_69180151
quote:
Het is een megagroot fantastisch succes!
  dinsdag 19 mei 2009 @ 11:05:17 #17
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_69182325
Ze kopen misschien wel het concentraat op, maar doen er 10x zo weinig van in een flesje want na een kwartier ruik je niks meer.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_69182392
Mond op Mond reclame
pi_69183791
M'n broertje heeft dit spul ook (en verkoopt het ook). Ik heb zelf de map ook in handen gehad en kan de geurtjes uit de map als de flesjes die we na bestelling ontvangen hebben niet van echt onderscheiden. Ik heb het zelf getest met Cool Water van Davidoff, Tommy Hilfiger en een geurtje van Lacoste, deze heb ik 'origineel' staan. Voor mij ruiken de 'echte' en 'neppe' hetzelfde. Het zou natuurlijk best kunnen dat ze eigenlijk wel iets verschillen, alleen ik en mensen uit m'n omgeving merken het verschil niet. M'n broertje gebruikt nu zelf een van de neppe geurtjes, en ik moet zeggen dat ik het bij hem nog wel kan ruiken als hij het een tijdje op heeft. Het werkt sowieso beter dan de neppe geurtjes uit het buitenland, m'n d&g uit Griekenland is echt na een paar uurtjes vervlogen . En in dit geval gaat het 'to good to be true' verhaal niet echt op denk ik. Een geurtje maken kost echt geen drol, en een prijs van 14,50 is niet laag voor een beetje vloeistof. Het vervelende aan deze geurtjes is wel dat ze allemaal in identieke flesjes zitten en de naam niet op het flesje staat. Maargoed mijn ervaringen zijn dus niet echt negatief.
pi_69184979
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 10:00 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ik moest er ook al van giechelen.
pi_69298675
Ik heb ondertussen van m'n broertje vernomen dat het luchtje vrij snel vervliegt, dus waarschijnlijk is het toch niet zo heel goed spul als ik dacht.
pi_69299370
Dan kun je denk ik beter een geurtje van Axe kopen, wat vaak een goede imitaite is van 'originele geuren'.
Hoe het er nu voorstaat weet ik niet, maar zo was destijds "Axe Africa" een goede "Minotaur" kloon en "Axe Chocolat" een "A-men" kloon...al weet ik niet of deze geslaagd is, het origineel vind ik nl. niet te harden
pi_69300354
Axe

Gadverdamme wat een stinkgeuren zijn dat.
pi_69300473
quote:
Op maandag 18 mei 2009 19:38 schreef thesystem het volgende:
Vergeet niet dat parfrum prijzen kunstmatig hoog worden gehouden. Slaat nergens op, 50 euro voor iets wat je opspuit en dan weer afwast of gewoon verdwijnt
Mja, dat is niet alleen bij parfums, dat je meer betaalt vanwege marketing
pi_69304210
quote:
Op maandag 18 mei 2009 19:24 schreef RacerDKB het volgende:
Mijn FM Groep geurtjes ruiken anders precies hetzelfde als het origineel.. Ik ben er zeker wel tevreden over!
  maandag 25 mei 2009 @ 16:04:15 #26
233778 Zuivere_Koffie
Met Een Klontje
pi_69385087
Heb altijd een fles Aqua di Gio, Pacco Rabanne en Joop staan met wisselend wat andere geuren, smeer of spuit iedere dag minimaal en rook bijna niet (3 per dag). Heb ook weleens via via zo'n flesje afgenomen, nu heb ik een best moeilijke huid, snel irritatie's na het scheren, maar dat spul heb ik heel snel aan de man die chemisch afval ophaalt gegeven want ik ging kapot van de rode bulten gepaard met jeuk. NIET AAN BEGINNEN!!!! Het is mij wel duidelijk dat het gewoon een hele andere samenstelling is dan een reguliere "echte" parfum, wat ik wel kan aanraden zijn olieen uit bv. Egypte, ruiken heerlijk en erg goed voor de huid.
  maandag 25 mei 2009 @ 16:10:39 #27
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_69385304
Waar staat FM voor?

Verder vertrouw ik het niet, die goedkope geurtjes.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_69386855
Ben benieuwd hoe onafhankelijk ik op alle meningen moet afgaan. Een placebo-effect zal ook zeker hier een rol spelen. Gezien ik altijd wel een paar maanden doe met een flesje parfum, zie het gelukkig niet als nodig om nep-parfum te kopen. Daarbij heb ik sowieso mijn twijfels bij dergelijke praktijken.

Was gewoon nieuwsgierig naar de meningen van anderen hierover en wat ik hier echt van moet denken. Dat er geen copyright op het geurtje zit en dat fabricerende bedrijven de ingrediënten gewoon kunnen gebruiken om klonen te fabriceren, is natuurlijk onzin. Het is vitaal voor bedrijven als Hugo Boss om het fabricerende bedrijf een non-disclosure agreement te laten tekenen, zodat dit soort praktijken juist niet optreden.
  maandag 25 mei 2009 @ 17:31:49 #29
22361 VjenneKloetn
Groaz Addict
pi_69387843
Werd op mijn hyves ook al plat gespamt door zoeen wicht wat van die FM prut verkoopt:

FM GROUP NETHERLANDS
sinds kort verkoop ik de parfums van FM GROUP Nederland, wat echt een aanrader is.
het mooie van deze parfums is, dat FM deze tegen zeer aantrekkelijke prijs aanbied.
ook zijn deze parfums van zeer goede kwaliteit, geinspireerd door de bekende merken zoals: gucci, lacoste, hugo boss, calvin klein, jean paul gautier en noem zo maar op.

verkrijgbaar zijn:
dames parfum 15 ml 8,60
dames parfum 50 ml 13,90
dames eau de parfum 100 ml 19,90
dames parfum exclusief 50 ml 19,90

heren eau de parfum 50ml 13,90
heren eau de parfum exclusief 100 ml 19,90

fruitgeuren eau de toilette 50 ml 13,90
bloemengeuren parfum 50 ml 19,90
kindergeuren eau de toilette 20/30 ml 9,30

van een aantal geuren zijn ook verkrijgbaar:
deodorant roller 50 ml 7,20
deo spray 75 ml 6,40
douche gel 200 ml 7,20
body lotion 200 ml 8,30
aftershave 100 ml 9,30
scheerschuim 250 ml 8,90
hand- en nagelcreme 100 ml 6,90
haar parfum 50 ml 6,50
lippenbalsem 8 ml 5,60
miniaturen 3x30 ml 5,70

geinterreseerd en wil je wat meer informatie?
neem dan contact op via deze site of stuur een mail naar dit emailadres:
*****@home.nl
lees alles nog even rustig na op
http://nl.fmgroup.dega.com.pl/index.php

we dragen de geur, niet de fles
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')