Ja, hoi. Ik heet Diederik en ik ben dus van een voorname familie. We hadden een grote villa ergens aan het platteland met een mooie maar relatief kleine tuin vol groen pracht en praal. Zo mooi het huis was zo klein de tuin was. Er was amper ruimte voor onze twee luxeautomobielen te weten een Aston Martin en de ander geloof ik een Mercedes. Naast polo is dat als autoliefhebber namelijk een grootse passie van mij.

Op een mooie zonnige dag, in de hoop dat ik onze twee fietsen ergens in de tuin kwijt kan, probeer ik de automobielen te verplaatsen. Helaas beschadig ik hierbij de Aston Martin die toch al een enorme zak geld kostte. Gevolg: dat weet ik niet want twee seconden later word ik wakker geroepen. Of ik brood met kaas wil, want er is verder niets in huis.
Klacht: Het moment waarop je beseft dat je niet datgene bent waar je van droomde.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent