als je niet klaagt gaat de norm ook niet omhoogquote:Op maandag 18 mei 2009 17:29 schreef Verstreujem het volgende:
Terechte klacht. Scholieren kunnen de tijd dat ze zo lopen te zeveren beter besteden aan leren. Dan hóef je ook niet meer te klagen, omdat je dan wél antwoorden weet (iig behoort te weten)
niet een beetje ook, maar echt veeeeeeeeeeel makkelijkerquote:Op maandag 18 mei 2009 17:31 schreef dennisw het volgende:
die van vorig jaar was veul makkelijker![]()
jullie reactie hierop:![]()
maar het was echt zo!
Echwel. Hoe lager het gemiddelde cijfer hoe hoger de norm gaat lijkt mequote:Op maandag 18 mei 2009 17:30 schreef appelsjap het volgende:
[..]
als je niet klaagt gaat de norm ook niet omhoog
Om elke vraag gaan klagen in de hoop dat je dan wel een voldoende kunt behalenquote:Op maandag 18 mei 2009 17:30 schreef appelsjap het volgende:
[..]
als je niet klaagt gaat de norm ook niet omhoog
quote:Op maandag 18 mei 2009 17:29 schreef Verstreujem het volgende:
Terechte klacht. Scholieren kunnen de tijd dat ze zo lopen te zeveren beter besteden aan leren. Dan hóef je ook niet meer te klagen, omdat je dan wél antwoorden weet (iig behoort te weten)
Nee, als het niet terecht was had ik ook geen klacht ingediend. Iedereen die 2008-I en 2009-I heeft gemaakt begrijpt t. Rest heeft geen recht van spreken.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:36 schreef Verstreujem het volgende:
[..]
Om elke vraag gaan klagen in de hoop dat je dan wel een voldoende kunt behalen
Ik kan ook even beide examens opzoeken!quote:Op maandag 18 mei 2009 17:38 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Nee, als het niet terecht was had ik ook geen klacht ingediend. Iedereen die 2008-I en 2009-I heeft gemaakt begrijpt t. Rest heeft geen recht van spreken.
De meeste klachten zijn nergens op gebaseerd en zullen ook niet leiden tot een andere norm. Alleen als er echt een fout staat in het examen heb je recht van spreken.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:39 schreef L0t.. het volgende:
Waarom zouden ze niet mogen klagen? Moet je dan altijd alles maar zomaar pikken?Waarom zou je jezelf de kans op normverhoging==beter cijfer onthouden?
Ik kan me van mij examens nog wel herinneren dat er bij sommige vakken heel veel mensen in tijdnood kwamen bijvoorbeeld of dat een vraag onduidelijk was geformuleerd. Daar moet je gewoon over kunnen klagen, ook zodat ze daar volgende jaren rekening mee kunnen houden.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De meeste klachten zijn nergens op gebaseerd en zullen ook niet leiden tot een andere norm. Alleen als er echt een fout staat in het examen heb je recht van spreken.
quote:Op maandag 18 mei 2009 17:46 schreef Eric_Cantona het volgende:
Toen ik eindexamen deed hadden we nog nooit van 't LAKS gehoord, klagen was dus ook niet aan de orde. Stelletje lamlullen en klaagjosti's van tegenwoordig
quote:Door Hans op 18 mei 2009 om 17:42
Beste meneer/mevrouw, Ik heb vandaag het VWO eindexamen Nederlands gehad. Ik ben daar niet geheel positief over. Ten eerste vond ik het zeer opmerkelijk dat het examen bijna alleen bestond uit open vragen. De verhouding open vragen:mulitiple choice van de afgelopen jaren was totaal niet aanwezig in dit examen. Ten tweede was de tekst (vooral in vergelijking met de teksten van de andere examens) zeer moeilijk en lastig te lezen. Ten derde was het tweede punt van de samenvatting erg onduidelijk. Dit lag zowel aan het punt zelf als aan de tekst. Ik hoop dat ik hierbij voldoende duidelijk ben geweest met het geven van mijn mening over dit examen. Groetjes, Hans xxxzotevindenopdelakssitexxx
Hij heeft geen letter teveel geschreven imoquote:Op maandag 18 mei 2009 17:55 schreef Maisnon het volgende:
[..]in de reacties, net of ie een hele brief schrijft.
Kan je wel zo reagerenquote:
Zeker nietquote:Op maandag 18 mei 2009 18:36 schreef LennartCM het volgende:
Terechte klacht.
Het was gewoon een simpel examen. Het waren dan wel meer open vragen, maar ze waren voor mijn gevoel wel makkelijker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |