dan ga je maar clubbenquote:Op maandag 18 mei 2009 23:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Al dat gepraat over seks, nu heb ik zin in seks
zou Cairon ooit seks hebbenquote:
NEEquote:
hee hallo daar hebben we ikbenzonetjesmaarlaatmewelevenvanachterennemenindedarkroom MisterOquote:
Armenie was een leuk nummer!quote:Op maandag 18 mei 2009 21:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ook vond in Armenia wel een lekkere beat hebben, maar die wijven waren echt fout. (ja, ik weet het Armenia...volgens mij wilde ik gewoon dat Shirusho daar weer stond..i know..ik houd er over op.)
waarom niet, zullen we even cammenquote:
Nee, nee, nee.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hee hallo daar hebben we ikbenzonetjesmaarlaatmewelevenvanachterennemenindedarkroom MisterO
quote:
quote:
Oh je bent niet netjes, die gedachte had ik altijd wel bij jou, ach weer een droom voorbijquote:
Mensen die zichzelf verkopen zal je vast wel overal hebben maar kom niet met please ze waren zo makkelijk aan lol.quote:
er is ook een Lebanees in Rotterdam die zwaar aan de drugs snuift en drinkt, daar maakt Nuno idd een kansquote:
als ie meer snuift en drinkt dan ikquote:Op maandag 18 mei 2009 23:34 schreef samjustme het volgende:
[..]
er is ook een Lebanees in Rotterdam die zwaar aan de drugs snuift en drinkt, daar maakt Nuno idd een kans
ik zei alleen dat ik geen portemonnee hebquote:Op maandag 18 mei 2009 23:31 schreef samjustme het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf verkopen zal je vast wel overal hebben maar kom niet met please ze waren zo makkelijk aan lol.
Hij heeft dezelfde kop als jij dus wie weetquote:
Hij is knap dus, wie weetquote:Op maandag 18 mei 2009 23:38 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hij heeft dezelfde kop als jij dus wie weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |