Godsamme Jezus wat is Abnormally Attracted toch een botergeil nummerquote:
Ik had bij de helft "O is daar wat aan de hand dan?"quote:Op maandag 18 mei 2009 20:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nah, ik heb al wat over Geert Wilders (die geweldig is) en over Britse Parlement, maar moet nog uitwerken. (lijkt net school) Voor de rest er nog niet aan toegekomen.
Ja dat gooien ze er tegenwoordig wel vaker opquote:Op maandag 18 mei 2009 20:08 schreef Cairon het volgende:
executive producer aka the first nobody on a long list of nobodies
het is dus niet de bedoeling dat je het eerst allemaal opzoekt, het is de bedoeling dat je het al lang en breed weet, of er een mening over hebt.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nah, ik heb al wat over Geert Wilders (die geweldig is) en over Britse Parlement, maar moet nog uitwerken. (lijkt net school) Voor de rest er nog niet aan toegekomen.
Van wat ik al gehoord heb van het album, ben ik er goed te spreken overquote:Op maandag 18 mei 2009 20:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Godsamme Jezus wat is Abnormally Attracted toch een botergeil nummer
No bitch, ik hoef niets op te zoeken.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:10 schreef Cairon het volgende:
[..]
het is dus niet de bedoeling dat je het eerst allemaal opzoekt, het is de bedoeling dat je het al lang en breed weet, of er een mening over hebt.
Als je het nu allemaal op moet gaan zoeken wil dat zeggen dat je dus nog steeds oppervlakkige bent
Natuurlijk, maar dit gebeurt meestal als we gaan lunchen met de big Boss en is iedereen een beetje ... hij inclusief dus dat maakt niks uitquote:Op maandag 18 mei 2009 19:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hebben ze dat nooit door dat je borracho bent?
Ik he seizoen 1 en 2 gezien, daarna vond ik er geen F meer aan.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Van wat ik al gehoord heb van het album, ben ik er goed te spreken over![]()
Ik wil haar weer live zien
BTW vind je die foto van haar met dat rode haar niet een beetje lijken op Willow van Buffy. (of keek je dat nooit)
quote:nah, ik heb al wat over Geert Wilders (die geweldig is) en over Britse Parlement, maar moet nog uitwerken. (lijkt net school ) Voor de rest er nog niet aan toegekomen.
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:10 schreef Cairon het volgende:
[..]
het is dus niet de bedoeling dat je het eerst allemaal opzoekt, het is de bedoeling dat je het al lang en breed weet, of er een mening over hebt.
Als je het nu allemaal op moet gaan zoeken wil dat zeggen dat je dus nog steeds oppervlakkige bent
que?quote:
Als je geen mening hebt EN niets van het nieuws weet ben je oppervlakkig. We leven in een tijdperk van informatie, waarom zou je geen weet hebben van wat er zich in de wereld afspeelt?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik ben oppervlakkig
Is dat oppervlakkig ja? Als je niets van het nieuws weet?
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik he seizoen 1 en 2 gezien, daarna vond ik er geen F meer aan.
Dus ik weet wie ze is en ja, beetje wel ja
Ow, en check je PM
Dus als je niet actief op zoek gaat naar alle ins en outs van iets, ben je oppervlakkig?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:21 schreef Cairon het volgende:
[..]
Als je geen mening hebt EN niets van het nieuws weet ben je oppervlakkig. We leven in een tijdperk van informatie, waarom zou je geen weet hebben van wat er zich in de wereld afspeelt?
Je kunt best langs die info afleven hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 20:21 schreef Cairon het volgende:
[..]
Als je geen mening hebt EN niets van het nieuws weet ben je oppervlakkig. We leven in een tijdperk van informatie, waarom zou je geen weet hebben van wat er zich in de wereld afspeelt?
Now bend over boy.quote:
Uhm, ik krijg ook niet altijd alles mee hoor.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:21 schreef Cairon het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Now bend over boy.
Face down ass up please.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |