OOOOOH dat weet jij natuurlijk gelijk weerquote:Op maandag 18 mei 2009 18:40 schreef hierissieweer het volgende:
Homo Ontmoetings Plaats, ook wel de parking.
dacht ik ookquote:
geen * hips * vandaagquote:
jij was toch van de wijn?quote:
Maar ik ben nog aan het werkquote:
ben je wel eens aangeschoten geweest als je een werklunch had gehad?quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben je wel eens aangeschoten geweest als je een werklunch had gehad?
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
![]()
maar dan doe ik gewoon de deur van het kantoor dicht, zet mijn telefoon door naar het secretariaat en geeft ze de oprdracht me niet te storen
LIgt er aan bij wat voor bedrijf ik ga solliciteren. Ik laat sommige dingen dan weg.quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:47 schreef Desmonkey het volgende:
Die logo's. Da's wel heel vrijzinnig, tenzij je opeens bij google inc. wil gaan solliciteren
Daar moet ik even voor zitten. Dat worden lappen tekst.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:52 schreef Cairon het volgende:
nou Mike... waar zijn de antwoorden op m'n vragen?
Daar heb ik ook geen antwoorden op hoor.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:52 schreef Cairon het volgende:
nou Mike... waar zijn de antwoorden op m'n vragen?
Laat Cairon ze tekenen anders?quote:Op maandag 18 mei 2009 19:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, er is een site waar je b.v. je naam intikt en dan krijg je zoals hierboven. Maar ben opzoek naar andere letters.. Nee, zelf tekenen vind ik teveel werk.
nah, ik heb al wat over Geert Wilders (die geweldig is) en over Britse Parlement, maar moet nog uitwerken. (lijkt net schoolquote:Op maandag 18 mei 2009 20:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar heb ik ook geen antwoorden op hoor.
Does that make me an airhead as well?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |