Ik dacht aan een PVC-geval.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee eentje voor Grolsch Weizen, met een hele dikke bodem
Nope, en dit is een hype waar ik echt aan weiger mee te doen.quote:
Neuh, Brainiac is bij lange na niet zo intelligent als Mythbusters of zo grappig als Top Gearquote:
Nu staat er eentje op de site waarvan de plattegrond geen pdf is. Erg klein dus.quote:
De vier CheckBoxes die je allemaal opnoemt, zijn bij mij allemaal niet aangevinkt.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nope, en dit is een hype waar ik echt aan weiger mee te doen.
Hyves: check
Facebook: check
LinkedIn: check
En alle accounts zijn semi-lethargisch, opgegeven en practisch inactief
En dat komt omdat?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:01 schreef Ofyles2 het volgende:
De vier CheckBoxes die je allemaal opnoemt, zijn bij mij allemaal niet aangevinkt.
Nee, maar ik vroeg me af of je mensen nog op een andere manier kunt volgen behalve lid worden/link opslaanquote:
MaJo en PS willen wel.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:26 schreef LadyBlack het volgende:
Ik woon een beetje ver weg hemaar er zijn vast nog veel meer meiden zoals ik
quote:
Net een film gekeken wat er een beetje over gaat: 50 first dates. Leuke film.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
There are 3 advantages to Alzheimer:
1) You learn new things every day
2) You meet new people every day
3) You learn new things every day
Volgens mij is de douche onder de trap weggemoffeldquote:Op maandag 18 mei 2009 17:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nu staat er eentje op de site waarvan de plattegrond geen pdf is. Erg klein dus.
http://www.entree.nu/
Klik dan op het oranje huisje in Nijmegen.
Je krijgt een lijst met woningen, op pagina vier het tweede huis (Willemsweg), en dan bij de afbeeldingen kijken.
Geen behoefte denk ik?quote:
Da's kut MaJo.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:11 schreef MaJo het volgende:
hoor net dat mijn vader vannacht een bloeding heeft gehadhechtingen hadden losgelaten
voelt zich dus flink beroerd. Ga nu naar hem toe, hopelijk kan ik hem wat opvrolijken
zit er echt even doorheen. Alles vliegt me aan en mijn kop zit weer veel te vol. En dan ook nog zulk nieuws
Ah...... het zit jou en je vader niet meequote:Op maandag 18 mei 2009 17:11 schreef MaJo het volgende:
hoor net dat mijn vader vannacht een bloeding heeft gehadhechtingen hadden losgelaten
voelt zich dus flink beroerd. Ga nu naar hem toe, hopelijk kan ik hem wat opvrolijken
zit er echt even doorheen. Alles vliegt me aan en mijn kop zit weer veel te vol. En dan ook nog zulk nieuws
Dat klinkt alsof hij daarvoor verantwoording moet afleggen.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:02 schreef iamredleader het volgende:
En dat komt omdat?
Maar wel een slechte buurt.quote:
Hee, dat is zo weer over. Je moet het zo bekijken, weer een mogelijkheid om je vader in de watten te leggen.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:11 schreef MaJo het volgende:
Veel sterkte.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:11 schreef MaJo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |