Veel mensen willen graag een zoete appel. Een zure appel(waar je doorheen moet bijten) zitten ze niet zo op te wachten. Een hele schiplading dus ook niet. Nou, zo ongewenst zijn die regenwolken dan ookquote:
Oh, dus ik kan gewoon komen eten?quote:Dat is mooi. Ik ben de olijven vergeten.
Oh zo. Niet wakker.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:29 schreef Nembrionic het volgende:
Veel mensen willen graag een zoete appel. Een zure appel(waar je doorheen moet bijten) zitten ze niet zo op te wachten. Een hele schiplading dus ook niet. Nou, zo ongewenst zijn die regenwolken dan ook
Ja, hoor. Kom maar hier.quote:Oh, dus ik kan gewoon komen eten?
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:30 schreef wyccie het volgende:
Etcie, het werkwoord is lusten, niet lussen.
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh zo. Niet wakker.![]()
[..]
Ja, hoor. Kom maar hier.
Okay, even een oud envelopje uit de vuinisbak vissen en ik kom eraan. Duurt een uurtje of 2,5.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh zo. Niet wakker.![]()
[..]
Ja, hoor. Kom maar hier.
Daar staat je postcode niet opquote:Op maandag 18 mei 2009 16:34 schreef wyccie het volgende:
Is een tupperwarebakje niet handiger?
quote:
Cobra4 reactie: pics?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:41 schreef Nembrionic het volgende:
Whehe
Wat is Amersfoort trouwens een mooie stad
Waar ik gisteren die bandjes was kijken(De Kelder) stonden trouwens van die wooncontainers voor studenten. Echt leuke dingen
Was er wel één studente die had gewoon geen gordijnen. En die dingen zijn aan één kan gewoon één grote ruit
Ik heb net al op maps.google.com gekeken maar die fotos zijn te oudquote:
whehehe een aandachtsconcurrentiestrijd met de oppas van je kleine broertjequote:
Klopt en volgens mij ook geen douche. Gedeeld denk ik.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:49 schreef LadyBlack het volgende:
Een koorgenote van mij woont ook in zo'n container. Die dingen zijn inderdaad wel cool, maar het grote nadeel is dat er geen wasmachine aangesloten kan worden. Dus die sjouwt al 3 jaar met dr was naar de wasserette of 's weekends mee naar dr ouders
Kijk uit met de spoilers! Anders ben ik werkloos op de donderdagavond!quote:Op zondag 17 mei 2009 23:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat ik begreep was het echt lastig.
De vragen die zij noemden had ik zeker niet geweten.
Hoe gingen de examens?quote:
Dat zou ik echt niet kunnen.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:49 schreef LadyBlack het volgende:
Een koorgenote van mij woont ook in zo'n container. Die dingen zijn inderdaad wel cool, maar het grote nadeel is dat er geen wasmachine aangesloten kan worden. Dus die sjouwt al 3 jaar met dr was naar de wasserette of 's weekends mee naar dr ouders
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat zou ik echt niet kunnen.
Ik kijk nu op de site met huurwoningen ook altijd op de plattegrond of er plaats is voor een wasmachine. Een vriendin van me heeft dat ding in hun slaapkamer staan.
Er zijn ook plattegronden waar ik gewoon geen douche kan vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |