ik werd net voor de 1000ste keer gebeld door de Nederlandse Energiemaatschappij

heb ook al 999 keer gezegd, dat ik geen interesse heb en dat ze me uit 't systeem moeten halen.
Dus ik heb 'm op speakersstand naast me gelegd na de vraag ' wilt u even wachten? ' en ze daarna een wachtmuziekje gegeven (koptelefoon bij de telefoon gelegd

) en gewoon met collega's dooroverlegd
Ze is nog 5 minuten blijven wachten

Maargoed, ik gaf d'r ook wel leuke wachtmuziek: dEUS

't meisje zelf kan d'r ook niets aan doen dat ze moet bellen


Een keer heb ik 't meisje aangehoord toen ze zei: " oh, wilt u uit het systeem, dan moet u even aan de lijn blijven hangen " Na dat gesprek verzekerde ze me dat we niet meer gebeld zouden worden.
Het is ongeveer 3 maanden stil geweest, en nu word ik alweer 3 keer per dag gebeld! 3!!! keer!
De gemiddelde oproep mis ik

maar als ik dan opneem vraag ik elke keer vriendelijk of ze me nu ECHT uit het systeem willen halen. " Dat kan niet zomaar, u moet eerst naar mij luisteren " krijg je dan te horen

Ik ga die lui niet uitschelden, denk ik

vond dit wel een eerste subtiele hint, misschien snappen ze DIE wel?
Infofilter heb ik ook al ALLES geblokkeerd

maar daar hebben ze geen boodschap aan blijkbaar

KLACHT: Callcenters
KLACHT: Nederlandse EnergieMaatschappij
KLACHT: Natasja Froger
[ Bericht 5% gewijzigd door motorbloempje op 18-05-2009 15:48:36 ]