Denneboom moet zo snel mogelijk naar een club waar hij tot zijn recht komt.quote:
heracles zou een mooie club voor 'm zijnquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:43 schreef Shivo het volgende:
[..]
Denneboom moet zo snel mogelijk naar een club waar hij tot zijn recht komt.
Eerst maar eens iemand vinden die beter is dan hem en bij ons op de bank wil zitten.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:15 schreef Mark-Hgl het volgende:
Mensen, mensen... ik zeg niet voor niets in noodgevallenMaar inderdaad: strik er om en weg er mee
quote:McClaren: 'Grote plannen met FC Twente'
FC Twente-coach Steve McClaren blikte tijdens het CBV-congres in Tilburg nog even terug op het afgelopen seizoen. Ook weidde hij zich nog even uit over zijn toekomst in Enschede.
Frans Raaijmakers
TILBURG
Hij werd dan wel niet verkozen tot coach van het jaar, toch was McClaren de publiekstrekker in het Willem II-stadion. Want zowel winnaar Louis van Gaal als medegenomineerde Mario Been waren afwezig. Het gaf de Twente-coach de tijd om het publiek te vertellen over zijn periode bij FC Twente.
"Het was voor mij een fantastisch jaar. De hele club heeft het mij ook heel makkelijk gemaakt. Ik heb een goede relatie met Joop (Munsterman, red.) en de rest. Al met al ging mijn eerste seizoen in Holland beter dan verwacht", aldus de oefenmeester, die ook Van Gaal feliciteerde met zijn uitverkiezing tot coach van het jaar. "Louis verdient 't", vond McClaren.
Tevens keek hij alvast vooruit. De goede prestaties van de verliezend bekerfinalist gaan naar alle waarschijnlijk hun tol eisen. Er is immers veel belangstelling voor Twente-spelers. "Dat is de prijs voor het goede seizoen", zo verklaarde McClaren. "Maar we hebben grote plannen voor het volgende seizoen. Op dit moment blijf ik dan ook bij FC Twente."
shitttt daar ken ik die naam van :| ikke maar denken, hoe kan ik die gast kennen!quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:55 schreef neen het volgende:
Nashat Akram zat ook in FM 2005 of 6toen wash ij een echte baas
De dubbel jaquote:Op zondag 24 mei 2009 22:48 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Steve wil niets anders dan de schaal volgend jaar
quote:Arnautovic van Twente naar Chelsea
Door EDDY VAN DER LEY
ENSCHEDE - Marko Arnautovic verruilt FC Twente voor Chelsea. De 19-jarige aanvaller heeft met de Engelse topclub persoonlijk overeenstemming bereikt over een meerjarig contract. Wel moet Chelsea er met FC Twente nog uit zien te komen.
De club uit Enschede vraagt een afkoopsom van ruim 15 miljoen euro voor de Oostenrijks international, waar Chelsea vooralsnog niet verder wil gaan dan 12 miljoen. De verkoop van Arnautovic is hoe dan ook de grootste transfer in de geschiedenis van FC Twente.
De 19-jarige aanvaller leek aanvankelijk voor Inter Milan te kiezen. Hij sprak ook met een delegatie van de Italiaanse kampioen, maar toen Chelsea zich meldde, verlegde hij zijn prioriteit.
Dat zou best vet zijn, maar dat gaat niet gebeuren lijkt mijquote:Op maandag 25 mei 2009 12:25 schreef 9christensen het volgende:
hopen dat hij nog een jaar op huurbasis blijft hier
There's Only One Steve McLarenquote:
eens is!!quote:Op maandag 25 mei 2009 13:42 schreef koningdavid het volgende:
12-15 miljoen voor Anautovic? Prachtig bedrag hoor.
Koevermans kan ook wel wat Kufo kan.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:48 schreef Dos37 het volgende:
Zijn uiteindelijke doel zal ie niet volbrengen. (het opvolgen van Kufo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |