FOK!forum / Klaagbaak / Afspraak is afspraak....of toch niet
TheClown1maandag 18 mei 2009 @ 15:27
Vorige week vrijdag was het weer zover. De internetverbinding thuis was weer zeer matig. Nadat ik eerste alles bekeek of het aan mij lag belde ik KPN eens op.

Eerst door het gezeik van hun menu heen om vervolgens iemand aan de lijn te krijgen. Ze merken ook dat mijn modem steeds wegvalt. Het zijn kleine momenten maar het valt gewoon uit. Ze konden het vanuit centrale niet oplossen. Een monteur kan langskomen, zei de dame aan de telefoon. Uitstekend en meteen maar een afspraak gemaakt. De afspraak staat gepland voor dinsdag 19 mei tussen 10 en 12 uur.

Indien er wijzigingen zijn zullen we u op uw mobiele telefoon bellen. Ik wordt dus net door mjin broertje gebeld vanuit huis dat de monteur belde. Hij was in de buurt en kon nu wel langskomen. Mijn broertje is niet vaak thuis en is ook dus niet op de hoogte van het probleem. Hij belt mij op of ik iets wist van een afspraak met KPN. Ik zeg ja maar dat is morgen. Hij zegt nee de monteur is in de buurt en wil nu komen.

Dus vanaf werk kpn maar bellen en vragen hoe het zit. Ze zien dus een afspraak staan voor dinsdag 19mei maar niks over maandag en monteur.

Mijn broertje kan niet blijven door zijn eigen verplichtingen en ik kan niet zo snel naar huis om daar te zijn en overigens wil ik het niet eens.

klacht: KPN kan zich niet aan afspraken houden
subklacht: slechte menu van kpn helpdesk
S.Seagalmaandag 18 mei 2009 @ 15:29
Wat een verhaal
Yvarmaandag 18 mei 2009 @ 15:29
Waarom laat je je mobiele telefoon thuis liggen dan?
Beachmaandag 18 mei 2009 @ 15:30
maar komen ze morgen wel
TheClown1maandag 18 mei 2009 @ 15:31
quote:
Op maandag 18 mei 2009 15:29 schreef Yvar het volgende:
Waarom laat je je mobiele telefoon thuis liggen dan?
kpn belde naar de vaste telefoon. mijn broertje belde vervolgens naar mijn mobiel. kpn komt afspraken niet na en belt ook niet naar het juiste nummer.
Prepzzzmaandag 18 mei 2009 @ 15:31
Je klacht is dat ze te snel komen?
TheClown1maandag 18 mei 2009 @ 15:32
quote:
Op maandag 18 mei 2009 15:30 schreef Beach het volgende:
maar komen ze morgen wel
ja ze komen morgen tussen 10 en 12 zoals afgesproken maar een of andere monteur dacht handige sjonnie te zijn om nu langs te komen omdat hij toevallig in de buurt was.
donroycomaandag 18 mei 2009 @ 15:32
TJ werkt er toch?
TheClown1maandag 18 mei 2009 @ 15:32
quote:
Op maandag 18 mei 2009 15:31 schreef Prepzzz het volgende:
Je klacht is dat ze te snel komen?
mijn klacht is dat ze komen op een NIET afgesproken tijdstip.
retuow82maandag 18 mei 2009 @ 15:32
Klagen over een aangeboden service waardoor je probleem sneller verholpen had kunnen zijn
Yvarmaandag 18 mei 2009 @ 15:33
quote:
Op maandag 18 mei 2009 15:27 schreef TheClown1 het volgende:
...Indien er wijzigingen zijn zullen we u op uw mobiele telefoon bellen...
Wat is dit dan?
Trannelliusmaandag 18 mei 2009 @ 15:33
Jullie hebben gewoon een afspraak voor morgen, maar de monteur is vandaag dus toevallig in de buurt en heeft tijd over. Hij belt netjes op om te vragen of het kan, omdat het jullie dan beiden gunstig uitkomt. Jij en je broertje reageren hysterisch en gaan meteen van het ergste uit.

Goed samen gevat of niet?
TheClown1maandag 18 mei 2009 @ 15:33
quote:
Op maandag 18 mei 2009 15:32 schreef donroyco het volgende:
TJ werkt er toch?
als ik hem aan de lijn had gekregen was het helemaal een pretje geworden.
Darkomenmaandag 18 mei 2009 @ 15:33
this ook nooit goed he
B.E.Dmaandag 18 mei 2009 @ 15:34
Wat is het probleem?

Je zegt:
quote:
Hij was in de buurt en kon nu wel langskomen.
Dan zegt je broertje: 'het komt vandaag niet uit, hou maar gewoon de afspraak van morgen aan'
Monteur: 'oké. Het was maar een idee, om u eerder te kunnen helpen. als het niet schikt, tot morgen dan maar'

Klaar.
Trannelliusmaandag 18 mei 2009 @ 15:35
quote:
Op maandag 18 mei 2009 15:33 schreef Darkomen het volgende:
this ook nooit goed he
Inderdaad, ik kan hier met de beste wil echt geen terechte klacht in ontdekken.
TheClown1maandag 18 mei 2009 @ 15:35
quote:
Op maandag 18 mei 2009 15:33 schreef Trannellius het volgende:
Jullie hebben gewoon een afspraak voor morgen, maar de monteur is vandaag dus toevallig in de buurt en heeft tijd over. Hij belt netjes op om te vragen of het kan, omdat het jullie dan beiden gunstig uitkomt. Jij en je broertje reageren hysterisch en gaan meteen van het ergste uit.

Goed samen gevat of niet?
nee slecht samengevat. de monteur belde en stelde zich wel netjes voor als de monteur van kpn en zegt ik ben er binnen 10minuten. ik was in de buurt dus kan die afspraak, die voor morgen staat, nu wel. zonder ook maar te vragen of het mij gunstig uitkomt. tevens belde de monteur naar de vaste nummer en niet naar mijn mobiel ZOALS AFGESPROKEN
-_Tommy_-maandag 18 mei 2009 @ 15:35
Kneus, is een bedrijf flexibel en proberen ze dus je klacht een dag eerder op te lossen is het ook niet goed!

Hoop dat de monteur morgen een probleem heeft met zijn auto en niet kan komen!
TheClown1maandag 18 mei 2009 @ 15:36
quote:
Op maandag 18 mei 2009 15:33 schreef Yvar het volgende:

[..]

Wat is dit dan?
dat was de afspraak maar kpn belde dus naar de vaste nummer in plaats van mijn mobiele nummer.
2NutZmaandag 18 mei 2009 @ 15:37
quote:
Op maandag 18 mei 2009 15:32 schreef TheClown1 het volgende:

[..]

mijn klacht is dat ze komen op een NIET afgesproken tijdstip.
Gast, je afspraak staat voor dinsdag. De monteur is in de buurt en heeft wat tijd over om er direct naar te kijken. DUS een dag eerder dan gepland.
Het kan namelijk zijn dat er WEL iemand thuis is..
Het is een optie, het is niet verplicht.

Hence: slechte klacht.
TheClown1maandag 18 mei 2009 @ 15:37
quote:
Op maandag 18 mei 2009 15:35 schreef -_Tommy_- het volgende:
Kneus, is een bedrijf flexibel en proberen ze dus je klacht een dag eerder op te lossen is het ook niet goed!

Hoop dat de monteur morgen een probleem heeft met zijn auto en niet kan komen!
kneus, moet er wel iemand thuis zijn om die monteur te ontvangen. broertje was thuis om zijn tas te pakken en verder te gaan en ik moet tot 5 uur werken.

indien ze maandag konden hadden ze dat vrijdag tegen mij moeten zeggen en kon ik dat met werk regelen en was ik thuis.
Trannelliusmaandag 18 mei 2009 @ 15:39
quote:
Op maandag 18 mei 2009 15:35 schreef TheClown1 het volgende:

[..]

nee slecht samengevat. de monteur belde en stelde zich wel netjes voor als de monteur van kpn en zegt ik ben er binnen 10minuten. ik was in de buurt dus kan die afspraak, die voor morgen staat, nu wel. zonder ook maar te vragen of het mij gunstig uitkomt. tevens belde de monteur naar de vaste nummer en niet naar mijn mobiel ZOALS AFGESPROKEN
OHNOES HIJ HEEFT HET VERKEERDE NUMMER GENOMEN!!!111

Hij heeft momenteel tijd over en hij vraagt ook netjes of die afspraak nu kan (dus je hebt wel de mogelijkheid om te zeggen dat het je niet uit komt). Ik hoop nu echt dat hij morgen net langs komt als je ff op het toilet zit

Ik val mensen niet snel mondeling aan, maar jij bent met superstip verreweg de grootste zeiksnor die ik de afgelopen tijd heb gezien.
Levitasmaandag 18 mei 2009 @ 15:40
Wat een onzin. Hij belt vantevoren toch netjes (wel op het verkeerde nummer though) om te vragen of het uitkomt dat 'ie eerder komt omdat ie in de buurt is. Je zou blij moeten zijn.. En als ie morgen komt, wat is dan je probleem?

oh, en gefeliciteerd met de lakers!
PushyGurlmaandag 18 mei 2009 @ 15:41
misschien had hij wel een hele rit achter zijn kiezen...en toevallig bij jou in de buurt was...dan is het toch het proberen waard...NIKS MIS MEE!
TheClown1maandag 18 mei 2009 @ 15:42
hij belt niet om te vragen of het nu uitkomt. nee hij belt en zegt ik ben onderweg, zonder te vragen of het schikt of niet.

overigens ben ik blij dat mijn contract tot slechts eind juli loopt. ik wil echt af van kpn en hun gezeik.
PushyGurlmaandag 18 mei 2009 @ 15:42
quote:
Op maandag 18 mei 2009 15:40 schreef Levitas het volgende:
Wat een onzin. Hij belt vantevoren toch netjes (wel op het verkeerde nummer though) om te vragen of het uitkomt dat 'ie eerder komt omdat ie in de buurt is. Je zou blij moeten zijn.. En als ie morgen komt, wat is dan je probleem?
JA PRECIES SNAP DAT SOORT MENSEN OOK NIET...TIS ook nooit goed...de monteur dacht er goed aan te doen...ja altijd leuk toch als het eerder kan..mits het uitkomt
TheClown1maandag 18 mei 2009 @ 15:43
quote:
Op maandag 18 mei 2009 15:40 schreef Levitas het volgende:
Wat een onzin. Hij belt vantevoren toch netjes (wel op het verkeerde nummer though) om te vragen of het uitkomt dat 'ie eerder komt omdat ie in de buurt is. Je zou blij moeten zijn.. En als ie morgen komt, wat is dan je probleem?

oh, en gefeliciteerd met de lakers!
dank u voor de felicitaties. ik genoot volop ondanks het feit dat ze het spannend gemaakt hebben tot de zevende wedstrijd.
49Rmaandag 18 mei 2009 @ 15:59
quote:
Op maandag 18 mei 2009 15:32 schreef TheClown1 het volgende:

[..]

ja ze komen morgen tussen 10 en 12 zoals afgesproken maar een of andere monteur dacht handige sjonnie te zijn om nu langs te komen omdat hij toevallig in de buurt was.
Dat soort monteurs zou er dus méér moeten rondlopen! Prima toch dat die man ff checked of hij je misschien eerder al uit de brand kan helpen!
Mriyamaandag 18 mei 2009 @ 16:11
Zeuren als het een keer sneller kan.
MarMarmaandag 18 mei 2009 @ 16:14
* MarMar vindt TS een zeikerd.

Hij belt je huisnr, was daar niet opgenomen dan was er niemand thuis en wistie meteen dat het niet had gekund.. slimme vent dus!
zovtymaandag 18 mei 2009 @ 16:18
marrit.
wikwakka2maandag 18 mei 2009 @ 16:19
Dus de monteur wil jou een dienst bewijzen door eens een keer vroeger in plaats van later te komen en jij wordt boos? Je kan hem toch ook vriendelijk bedanken en zeggen dat het helaas vandaag niet kan.
MarMarmaandag 18 mei 2009 @ 16:25
quote:
Op maandag 18 mei 2009 16:18 schreef zovty het volgende:
marrit.
zovty!
Eunermaandag 18 mei 2009 @ 16:28
wat zeur je.. goede service toch, ze willen juist eerder langskomen om jou probleem eerder op te lossen..
(of ze komen toevallig ff langs en morgen hebben ze een andere klant geplant staan :L)
CaptainCookiemaandag 18 mei 2009 @ 17:18
TS is een faalhaas

Natuurlijk belt hij op het vaste nummer, dit was geen officiële wijziging en hoefde dus niet volgens de officiële afspraak. De monteur belde juist dit nummer zodat hij meteen kon zien of er iemand thuis was.

Dat het aan jouw kant misschien een beetje rommelig ging doordat jouw broertje er op dat moment was die niks van de afspraak afwist, is niet de schuld van de monteur
retuow82maandag 18 mei 2009 @ 18:22
35 reacties en ik heb hem nog niet gezien, dan doe ik het wel...


Dat dit kan in Nederland!

Ab-Normaalmaandag 18 mei 2009 @ 18:41
Op het moment best rustig kwa werk bij KPN dus kan inderdaad zo zijn dat die gewoon eerder wou langskomen, hun krijgen namelijk hun planning al voor een hele week.
Dus zodoende kon die je eerder bellen, hun digitale bonnen bevatten extra info en daar had je 06 in gestaan die heeft die nu misschien nog niet kunnen ophalen.

Meeste monteurs zitten ook maar 15 a 30 min. bij je vandaan dus vind het opzich vrij netjes wat die heeft gedaan
jaggamaandag 18 mei 2009 @ 18:47
TS

Ik werk voor een bedrijf die ook huisaansluitingen doet voor onder andere KPN.

Vaak is het zo dat een monteur(s) niet precies bij eikerds van klanten zoals jij op de stoep kunnen staan omdat hoewel er altijd een planning is, het mee of tegen kan vallen.

Mensen zoals TS zijn de reden dat monteurs tegenwoordig niet zo vrolijk en spraakzaam meer zijn. De meeste zijn ook niet bereid om iets extra's te doen voor de klant. Puur om de reden dat mensen zoals TS niets anders kunnen dan zeiken, mekkeren en kankeren terwijl zij ook maar hun werk doen.

Neem een hobby, maak je niet zo druk, zit niet te kankeren op mensen omdat zij in jouw ogen het niet goed doen omdat het niet in je straatje past, vervelend verwend kutkereltje dat je er bent