SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is dit? En wie stuurde 'm? het email adres was van braakbal@hotmail.com
Klacht: vunzige foto's van onbekende mensen in m'n (school)mail.
Subklacht: m'n mail staat op interweb!
Vrijheid-van-meningsuitings-fetisjist.
Dat kan wel, maar mijn school mail staat op het web, en ik krijg onbekende foto's.quote:
er staat dan ook gellarboy en niet cellarboyquote:Op maandag 18 mei 2009 15:09 schreef Penisbaard het volgende:
Firefox kan de server op www.cellarboy.com niet vinden.
Firefox kan de server op www.gellarboy.com niet vinden.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:54 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
er staat dan ook gellarboy en niet cellarboy
quote:Op maandag 18 mei 2009 15:47 schreef Dirk1990 het volgende:
Hhaha die kat is errug grappig! en lief!
quote:
OMG OMG OMG DE IJSMEIS RAR!!!quote:Op maandag 18 mei 2009 21:06 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een link van iemand gekregen, waar alle foto;s van alle fokkers opstonden, waar deze ook opstond, die mail was zegmaar een soort voorproefje, gooi 't maar op slot modjes.
Nee daarlijk krijg ik slaag van een of andere mod of FA.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:08 schreef Siniti het volgende:
[..]
OMG OMG OMG DE IJSMEIS RAR!!!
STUUR STUUR STUUR
is heel simpel te vinden hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 21:08 schreef Siniti het volgende:
[..]
OMG OMG OMG DE IJSMEIS RAR!!!
STUUR STUUR STUUR
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:09 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Nee daarlijk krijg ik slaag van een of andere mod of FA.
Ghehehe, t leukste staat bij de 'Y'quote:Op maandag 18 mei 2009 21:06 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een link van iemand gekregen, waar alle foto;s van alle fokkers opstonden, waar deze ook opstond, die mail was zegmaar een soort voorproefje, gooi 't maar op slot modjes.
Doe mij dan maar de pronte borstjes van Breathtaking heurrquote:Op maandag 18 mei 2009 22:08 schreef Bullschnitzel. het volgende:
leeft zmoke nog? En ik wist niet dat yvonne gewoon een geile MILF was.
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doe mij dan maar de pronte borstjes van Breathtaking heurr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |