Het mooiste was dat iedereen zich al zat te verheugen op hoe ze hoestend en kotsend rond zou lopen, en dat bleef uit, dat was het leukste van de hele opdracht.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Eline wíst niet dat ze er van zou kunnen gaan kotsen, ze dacht waarschijnlijk dat het net zoiets was als die beschuiten, moeilijk weg te krijgen en wie 't het eerste op zou hebben, , ze had die filmpjes niet gezien op internet en dus ging ze de uitdaging wel aan jah..maar met het hondenvoer eten gaf ze meteen op, ze probéerde 't niet eens
Ik zeg dat het aan der neusoperatie lag.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:38 schreef blomst het volgende:
[..]
Het mooiste was dat iedereen zich al zat te verheugen op hoe ze hoestend en kotsend rond zou lopen, en dat bleef uit, dat was het leukste van de hele opdracht.
ik heb geen inzicht in wie er gekozen worden voor de dagduels. Welk duel? Ja, dat is duidelijk en transparant, maar zodra je stemt op wie vs wie zie ik daar nergens een stand. Ze kunnen dus min of meer zelf bepalen.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:35 schreef Maanvis het volgende:
mbt die dagduels, niet zeuren jongens.. die hebben we echt zelf bepaald
dus marielin zit straks 5 dagen in de isoleer, krijgt van de streamer als beloning een pakje peuken, die ze vervolgens niet krijgt of meteen weer mag inleveren en de rest krijgt simpele opdrachten.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:36 schreef Dottey het volgende:
Dat Marielin de opdracht kreeg om 4 ultieme testen op te schrijven is alleen nog maar een beginnetje. Misschien kan er gedacht worden: De redactie heeft nog niet door laten schemeren dat alle deelnemers dat zullen moeten gaan doen.Niemand wordt voorgetrokken.
Er is gewoon bij Marielin begonnen......
De opties die komen op een later tijdstip op de poll terecht zodat hier over gestemd kan worden.
zie!! paniek om niks dus ...quote:Op maandag 18 mei 2009 14:36 schreef Dottey het volgende:
Dat Marielin de opdracht kreeg om 4 ultieme testen op te schrijven is alleen nog maar een beginnetje. Misschien kan er gedacht worden: De redactie heeft nog niet door laten schemeren dat alle deelnemers dat zullen moeten gaan doen.Niemand wordt voorgetrokken.
Er is gewoon bij Marielin begonnen......
De opties die komen op een later tijdstip op de poll terecht zodat hier over gestemd kan worden.
die is dan behoorlijk misluktquote:Op maandag 18 mei 2009 14:39 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik zeg dat het aan der neusoperatie lag.
Ja, dat was énigquote:Op maandag 18 mei 2009 14:38 schreef blomst het volgende:
[..]
Het mooiste was dat iedereen zich al zat te verheugen op hoe ze hoestend en kotsend rond zou lopen, en dat bleef uit, dat was het leukste van de hele opdracht.
Laat elke overlever alle opdrachten uitvoeren. Degene die de meeste heeft volbracht heeft gewonnen. Bij gelijke stand een tie break. In dit geval kan een overlever ook taktische spelen.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hier ben ik (weer).
Iedere Overlever krijgt zo'n ultieme uitdaging.
te laat! ... nu is het allemaal jou schuld ...quote:Op maandag 18 mei 2009 14:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hier ben ik (weer).
Het was wel een opdracht die niet te halen was, een berg meelwormen in twee minuten, maar er zal wel een schrokker boven zitten.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
absoluut, maar dat was geen enorm zware opdracht voor hem
en zodra ze zien hoe dat met Marielin werkt weten ze natuurlijk dat ze geen hele moeilijke, zware dingen moeten opschrijvenquote:Op maandag 18 mei 2009 14:37 schreef Dementor het volgende:
Hier ben ik (weer).
begin ik weer te lachen ...quote:Op maandag 18 mei 2009 14:38 schreef blomst het volgende:
[..]
wat winnen ze dan? want de bunker win je door stemmen van de kijkers.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Laat elke overlever alle opdrachten uitvoeren. Degene die de meeste heeft volbracht heeft gewonnen. Bij gelijke stand een tie break.
Goeie! Danny Koevermans had 't niet beter kunnen doen!quote:Op maandag 18 mei 2009 14:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hier ben ik (weer).
Kom net binnen lopen hier en dit was al in gang gezet.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:41 schreef snetje het volgende:
[..]
te laat! ... nu is het allemaal jou schuld ...
Het is alsnog een keuze van redactie geweest om Marielin die opdracht te laten doen, dat ging onder het mom van 'ze is al ons geheim agent' maar dat zij 007 was konden ze juist makkelijker aandragen als reden om Pim of Eline die opdracht te laten doen, aangezien Jeroen, Peter en dan Marielin al aan de beurt zijn geweest als 007.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:07 schreef Danny het volgende:
[..]
dat was een opdracht die FOK! zelf heeft aangedragen en die toevallig bij marielin uitkwam omdat die op dat moment de geheim agent was.
Zou idd raar zijn als ze door die rioolbuizen geen lucht zou krijgen.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:42 schreef blomst het volgende:
[..]
mislukt??? ze schijnt er beter door kunnen ademhalen.
Ik denk dat ze dat juist wel doen, omdat ze willen laten zien dat ze sterk zijn en de beste overlever.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:41 schreef Danny het volgende:
[..]
en zodra ze zien hoe dat met Marielin werkt weten ze natuurlijk dat ze geen hele moeilijke, zware dingen moeten opschrijven
ah, het was niet cosmetisch. In dat geval zou ze die alsnog kunnen overwegen. Ze heeft nu wel wat weg van Jaap Stobbe of Karl Malden.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:42 schreef blomst het volgende:
[..]
mislukt??? ze schijnt er beter door kunnen ademhalen.
Je hebt gewoon pech, had Huub hier nu gepost was het zijn schuldquote:Op maandag 18 mei 2009 14:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kom net binnen lopen hier en dit was al in gang gezet.
dat snap ik .... nu de anderen nogquote:Op maandag 18 mei 2009 14:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kom net binnen lopen hier en dit was al in gang gezet.
Het was waarschijnlijk beter geweest om bijvoorbeeld Marielin 4 uitdagingen voor Eline te verzinnen and so on.
Nu verzinnen ze allemaal vier uitdagingen die ze leuk vinden om te doen.
of jij bent te dom 'm te begrijpenquote:Op maandag 18 mei 2009 14:43 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Het is alsnog een keuze van redactie geweest om Marielin die opdracht te laten doen, dat ging onder het mom van 'ze is al ons geheim agent' maar dat zij 007 was konden ze juist makkelijker aandragen als reden om Pim of Eline die opdracht te laten doen, aangezien Jeroen, Peter en dan Marielin al aan de beurt zijn geweest als 007.
Ofwel je redenering is weer eens brak
maak jij er van?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:39 schreef Danny het volgende:
[..]
ik heb geen inzicht in wie er gekozen worden voor de dagduels. Welk duel? Ja, dat is duidelijk en transparant, maar zodra je stemt op wie vs wie zie ik daar nergens een stand. Ze kunnen dus min of meer zelf bepalen.
[..]
dus marielin zit straks 5 dagen in de isoleer, krijgt van de streamer als beloning een pakje peuken, die ze vervolgens niet krijgt of meteen weer mag inleveren en de rest krijgt simpele opdrachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |