*geen medelijden heeftquote:Op maandag 18 mei 2009 13:29 schreef kingmob het volgende:
Er zit overwerk aan te komen
12 urige werkdag here i come![]()
* kingmob hengelt naar medelijden terwijl hij wel nog tijd heeft om hier te posten
Jeeejj!quote:Op maandag 18 mei 2009 13:29 schreef Duimelot het volgende:
nog 2 dagen werken en dan weeeeeeeeeeeekend
Mijn eerste gedachte is gewoon raar, maar dat ligt aan mijquote:
Bij kriebelen krijg je rare associaties, bij jeuken niet?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook helemaal niet belangrijk? Tenminste, als ik iemand leuk vind, dan zal het me echt jeuken wat iemand anders ervan vindt
Hmm, deelsquote:Op maandag 18 mei 2009 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die het best mee vind vallen?
Ik vind het ook wel mee vallen hoor, maar als man hoor je te overdrijven over hoe moeilijk vrouwen zijn!quote:Op maandag 18 mei 2009 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die het best mee vind vallen?
Eerst wou ik programmeur worden inderdaad, toen op een gegeven moment toch maar grafisch vormgever uiteindelijk toch maar programmeur gewordenquote:Op maandag 18 mei 2009 13:31 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ook leuk toch.Of wilde je liever wat compleet anders zijn?
Hahaquote:Op maandag 18 mei 2009 13:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Samenvatting: Behaalde resultaten geven geen garantie op een goede toekomst, verder wordt een vrouw geleverd zonder garantie, zonder dat je ergens recht op hebt en een hele hoop verplichtingen!
Beetje een aanstellertje, jij!quote:Op maandag 18 mei 2009 13:29 schreef kingmob het volgende:
Er zit overwerk aan te komen
12 urige werkdag here i come![]()
* kingmob hengelt naar medelijden terwijl hij wel nog tijd heeft om hier te posten
Veel plezier bij je college!quote:Op maandag 18 mei 2009 13:33 schreef liefie_ het volgende:
Vriendje is ook niet de ideale man maar wel voor mij
en ik geloof niet dat iemand ooit bij zijn ideaalbeeld uit komt (of wel om er dan achter te komen dat je er volkomen naast zat)
Nu ga ik er ook maar weer even vandoor hoor
Nerd.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Eerst wou ik programmeur worden inderdaad, toen op een gegeven moment toch maar grafisch vormgever uiteindelijk toch maar programmeur geworden
en dat is dus 1 persoon.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm, deels
Meestal heb ik er zelf geen problemen mee, maar bij dit meisje wel
Goh, niet?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik duik niet met iedereen de koffer in, maar mijn laatste wat serieuzere scharrel was niet direct wat de meeste vrouwen als de ideale man zouden zien.
Ik wist dat ik die vraag zou krijgen. Ik krijg van kriebelen geen rare associaties, wel in die contextquote:Op maandag 18 mei 2009 13:32 schreef djayzz het volgende:
Bij kriebelen krijg je rare associaties, bij jeuken niet?
Interessant iig.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
en dat is dus 1 persoon.
Ik vind ze meestal best logisch, gewoon de situatie van 2 kanten bekijken
Nou dat word hem niet hoorquote:
Wel kippevel zekerquote:Op maandag 18 mei 2009 13:35 schreef Nouk84 het volgende:
Ik krijg van kriebelen geen rare associaties
Haha, valt wel mee hoorquote:
Schaam je!quote:Op maandag 18 mei 2009 13:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nou dat word hem niet hoor![]()
Wat erg
naja niet zo erg dat ik dan toch maar ga haha
Vind jij het dan niet moeilijk om vanuit 'haar' perspectief te kijken als ze rare (steeds andere / afwijkende) signalen geeftquote:Op maandag 18 mei 2009 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
en dat is dus 1 persoon.
Ik vind ze meestal best logisch, gewoon de situatie van 2 kanten bekijken
soms, hangt van de context af denk ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |