* Tally kietelt JK.quote:
Merci bokoep.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
b-d, in [LIF] staat er ook nog een van die doefffgezond.
No, thank yóu.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Merci bokoep.
* Tally gaat er even goed voor zitten op haar knietjes.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
* JohnnyKnoxville swaffelt Tally liefdevol.
* JohnnyKnoxville doet de helikopter.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:38 schreef Tally het volgende:
* Tally gaat er even goed voor zitten op haar knietjes.
En ja.... ik bedoelde eigenlijk dat, als ik dat solo ga doen, en er zijn twee mensen die zien dat ik mezelf genadeloos aftuig, ik niet zo'n sterke case heb.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wil wel mee beuken n00c.
quote:Op maandag 18 mei 2009 11:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
* JohnnyKnoxville doet de helikopter.
Ach mij maakt het geen reet uit wat voor dag hoorquote:
Ook. En dat kan wat mij betreft op elke dag en op elk tijdstipquote:
uh uhquote:Op maandag 18 mei 2009 12:15 schreef Anosmie het volgende:
Ik heb een zere bips van gisteren op het strand.
Je aarsch lopen scrubben met strandzand en zoutwater.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:15 schreef Anosmie het volgende:
En daarna even bleken met wat Glorix.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:42 schreef Houzer het volgende:
[..]
Je aarsch lopen scrubben met strandzand en zoutwater.
Je moet ook niet zonder broekje op het strand gaan zitten he mutsje.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:15 schreef Anosmie het volgende:
Is dat de manier om je ster te bleken ouwe ? ik heb gehoord dat dokter schoemacher het ook kan doen definitief zegmaarquote:Op maandag 18 mei 2009 12:43 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En daarna even bleken met wat Glorix.
Ik bracht hem op een idee denk ik.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Dubieus dat H. 't over lekker schijten heeft en n00c meteen daarna over een gehaktstaaf begint.
Laten we het maar op een teovalligheidje houden.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Dubieus dat H. 't over lekker schijten heeft en n00c meteen daarna over een gehaktstaaf begint.
En zn sidekick Buttplug boy.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:51 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik kreeg een ietwat verlate ping op 'zere bips'. Dat lijkt me typisch een klus voor Massageman!
Ik heb wel seks gehad in Azië.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:04 schreef Houzer het volgende:
Wie heeft hier weleens sex gehad met een aziaat?
Do nót touch this bips. This bips can and will be used against you!quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 14:07 schreef Houzer het volgende:
edit
quote:Op maandag 18 mei 2009 14:08 schreef Houzer het volgende:
edit
Dan kan je alles wel weg halenquote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 13:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ga je dan ook metallic farts laten?
Een aziatische wel.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:04 schreef Houzer het volgende:
Wie heeft hier weleens sex gehad met een aziaat?
Pas? Hoe lang dan?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:42 schreef Houzer het volgende:
Tally heeft pas jesters.
Sinds haar 11e.quote:
quote:
Jij was er al vroeg bij!quote:
Ja daar kon ik ook niets aan doenquote:
Je hoort me niet klagen heur!quote:
Ik heb nog nooit iemand horen klagen over mijn tietenquote:
Hierbij dan de klacht dat ik jouw tieten nog nooit in mijn handen heb gehad.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:14 schreef Tally het volgende:
Ik heb nog nooit iemand horen klagen over mijn tieten
Ze durven gewoon niet!!! De nichten
Goede klacht.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hierbij dan de klacht dat ik jouw tieten nog nooit in mijn handen heb gehad.
Geheel terecht natuurlijK!quote:Op maandag 18 mei 2009 15:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hierbij dan de klacht dat ik jouw tieten nog nooit in mijn handen heb gehad.
Dat-ie klaagt of dat-ie nog nooit jouw jesters heeft bevoeld?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:34 schreef Tally het volgende:
Geheel terecht natuurlijK!
Beide.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat-ie klaagt of dat-ie nog nooit jouw jesters heeft bevoeld?
Ik heb ooit live aanschouwd dat Inso Nini's jesters aan het inspecteren was.quote:
Dat heb ik dan weer net gemist.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik heb ooit live aanschouwd dat Inso Nini's jesters aan het inspecteren was..
Was het wat?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:56 schreef Tally het volgende:
Ik heb vorige week zaterdag Sjeen dr tieten geïnspecteerd
Ik vond het ook erg vervelend om te doenquote:Op maandag 18 mei 2009 15:58 schreef Houzer het volgende:
Ik vind dat ze daar een volwaardige baan van moeten maken.
Ze heeft heerlijke zachte tietenquote:
Pics?quote:
Of nog meer neukenquote:Op maandag 18 mei 2009 16:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Misschien moet je want minder eieren eten, H.
Ik neem jouw wel genoeg hoor.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:20 schreef Anosmie het volgende:
Als je met mij geen genoegen neemt ga ik er ook niet aan beginnen.
Lief dat je je moeder zo noemtquote:Op maandag 18 mei 2009 16:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Er wordt voor mij gekookt door vrouwlief.
Ouwe lasagna opwarmen denk ik.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:28 schreef Houzer het volgende:
Zo ik heb mn weekend afkick van drugs en sex weer gehad.
Tijd voor belangrijkere zaken.
Wat gaan we vanavond eensch eten?
Weet ik veel. Vleesch met piepers en grintes.quote:
Neen ik wou eigenlijk culinair gaan doen.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Há. Houzer vreet kebab of patat vanavond. Nice!
Ik ga nu naar huus. Later!
Parkheuvel.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:47 schreef Houzer het volgende:
Nope ook dicht.
De mac is wel open
Maar dan wordt het vrouwtje boos, als we daar gaan eten.
Ik ga wel ff in rotterdam een restaurantje zoeken.
Puik plan die heeft zn sterren weer terug.quote:
Je mist niks, er zitten voornamelijk aannemers, met foute blauwe linnen pakken die BMW X5 rijden.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Weuknie, ben nog nooit binnen geweest.
OMG wat schattigquote:Op maandag 18 mei 2009 16:54 schreef Anosmie het volgende:
Jah, je kan weer met een gerust hart je auto op het parkeerdek kwijt..
Dit is een hele mooie dubbelzinnige opmerking.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:54 schreef Anosmie het volgende:
Jah, je kan weer met een gerust hart je auto op het parkeerdek kwijt..
Bazar.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
In de Witte de With zitten ook een aantal leuke tentjes.
quote:" Op zoek nar een leuk cadeau? Wat denk je van een Debuut Dinerbon; dineren in een van de Debuut restaurants verspreid over Nederland . "
Fun 4 two in Moordrecht?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:32 schreef Tally het volgende:
Ik moet ook nog iets zoeken voor mijn trouwdag
Hoezo daar ga je heen?quote:
quote:
Das leuk!!! Foto's maken hequote:
Dr.Doom! Of Bobbejaan!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:33 schreef Houzer het volgende:
Het gaat om een zwart/wit mannetje die gaan we Oscar noemen.
En eeen wit vrouwtje maar daar hebben we nog geen naam voor kunnen verzinnen.
Eigenlijk heet ik Omega Shynron.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:48 schreef Houzer het volgende:
[..]
Nietus jij heet Daphne weet ik uit betrouwbare bron.
Ja zoiets idd , en dan 4 fucking dagen vrijquote:
Ja Fuckquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja zoiets idd , en dan 4 fucking dagen vrij
31mei -1juniquote:
Volgende week ergens toch?quote:
Met rubberquote:
Ik Leonardo, want blauw was mn lievenlingskleur. En ik vond die zwaarden tof.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:17 schreef Anosmie het volgende:
Ik ook!
Ik wilde altijd Raphael zijn. Met die bamivorken. HAIJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAH!!
Dr.Doom lijkt me een geweldige naam voor een witte poes!quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:25 schreef Houzer het volgende:
Tally spies
Baggermeuk dood en verderf willen we.
ivm die operatie.quote:
Mja ik weet het J. ik heb nu al een aantal dagen (net weken) geen goede beurt gehadquote:
Omg, wanneer was dat erop?quote:
In een tijd lang lang geleden b-d, lang geledenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Omg, wanneer was dat erop?!
Ik weet wel wat t is maar ik kan me niet meer herinneren dat ik dat bewust heb gezien.
Nou dat valt nog wel mee , maar zo een rubber he ! dat haalt net het moment ff weg.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja ik weet het J. ik heb nu al een aantal dagen (net weken) geen goede beurt gehad
Hemelvaart is altijd 40 dagen na Pesach, Pinksteren 50 dagen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:07 schreef Houzer het volgende:
Wanneer is het eigenlijk Pinksteren?
Geloof het of niet, maar dat tijpte ik gewoon uit mijn hoofd.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:57 schreef boem-dikkie het volgende:
JohnnyWikiville.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar dat tijpte ik gewoon uit mijn hoofd.
Ach soms ben je zo geil dan interesseert het je weinigquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou dat valt nog wel mee , maar zo een rubber he ! dat haalt net het moment ff weg.
Zn zusje?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Mag ik een soort Jezusje voor je zijn JK?
Je hebt mijn Zegen, Mijn Zoon.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Mag ik een soort Jezusje voor je zijn JK?
Ik ga eerst even fappen op mijn tweeregelige ondertitel.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Pak 'm met je bliksemschicht ding JK!
Wat heb je voor crack resolutie dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik ga eerst even fappen op mijn tweeregelige ondertitel.
1280x1024. Mijn Fok!schermpje is wel kleiner, maar als ik hem verbreed naar volledige breedte is mijn ondertitel nog steeds tweeregelig (in IE).quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat heb je voor crack resolutie dan?![]()
Ik zie 'm hier gewoon als één regel.
Zeker jij wil toch ook een hoop centjes verdienen?quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik haat bedrijfjes.
Ms. Poesquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:39 schreef Houzer het volgende:
JK weet jij misschien naast Dr. Doom een andere leuke naam voor een witte vrouwtjes poes.
Iemand?
Annefleurrr.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:39 schreef Houzer het volgende:
JK weet jij misschien naast Dr. Doom een andere leuke naam voor een witte vrouwtjes poes.
Iemand?
Fief. Fiefje kom eens bij Papa.quote:
Scarface.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:47 schreef Houzer het volgende:
Ik had allemaal namen verzonnen mbt cocaine (omdat ze wit is enzo, whahaha) maar vond me viriendin niet zo leuk.
Sossa is toch een toffe naam voor een kat
Natte la, zure sloot,vuige vulva, muffe mossel ja zo ken ik nog wel 100 namen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:51 schreef Tally het volgende:
SLET!! SLET!!
Zo noem ik mijn poes ook wel eens
Zo noem ik de mijne niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:53 schreef Houzer het volgende:
[..]
Natte la, zure sloot,vuige vulva, muffe mossel ja zo ken ik nog wel 100 namen.
Ik ook niet. Maar ik noem hem geen zure slootquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:55 schreef Houzer het volgende:
Sorry maar als jij het over je poes hebt, denk ik niet zo snel aan de katachtige soort zeg maar
Hoe dan wel?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik noem hem geen zure sloot
Noem jij je flamouse zo?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:59 schreef Anosmie het volgende:
Sofietje
Nou ja vroeger Virginiaquote:
Het blijft kut.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ja vroeger Virginia
Maar tegenwoordig heb ik dr maar geen naam voor
Weet niet, ik had 'm gratis. Nou ja, in direct. Het was geen eigen keuze zeg maar.quote:
Je had onder dwang een pimp abonnement?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:07 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Weet niet, ik had 'm gratis. Nou ja, in direct. Het was geen eigen keuze zeg maar.
Ik wou nakende SHE foto's en die kwamen niet dus toen kreeg ik voor 't bedrag wat ik had ingeleverd een PIMP abbo.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:08 schreef Houzer het volgende:
[..]
Je had onder dwang een pimp abonnement?
Vast iets met die SHE-actie.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:08 schreef Houzer het volgende:
Je had onder dwang een pimp abonnement?
Nieuwste deel in de GTA reeks, maar dan op je mobiel.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:12 schreef boem-dikkie het volgende:
GMTA JK.
Die foto's zijn er wel hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik wou nakende SHE foto's en die kwamen niet dus toen kreeg ik voor 't bedrag wat ik had ingeleverd een PIMP abbo.
Ontwijkend antwoord A.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:13 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Flamouse klinkt als een grecht van de swedish chef.
Na meerder commando's komt het vaak wel.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:39 schreef Anosmie het volgende:
Het heeft geen naam want dat is je reinste kolder. Alsof het komt op commando.
Ik heb zin in mossels.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:45 schreef Houzer het volgende:
Hongerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Wat gaan we lunchen vandaag?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Of een bolletje rosbief.
En dan zo de saus eruit likken.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Of een bolletje rosbief.
En dan zo de saus eruit likken.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Of filet american met peper over je bek schuren zodat 't voelt als kut met stoppels.
Weet ik niet. Nog nooit gedaan.quote:
Is het een fabeltje als revenge van jarenlange onderdrukking door vrouwen, om nu eindelijk eens over mannen heen te pissen.quote:
Ja ze kunnen het echt. Heeft weinig (helemaal niets) te maken met urine.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:09 schreef Houzer het volgende:
[..]
Is het een fabeltje als revenge van jarenlange onderdrukking door vrouwen, om nu eindelijk eens over mannen heen te pissen.
Of is het waar? En kunnen vrouwen echt ejaculeren wanneer ze klaarkomen.
Moeilijke kwestie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |