* Tally kietelt JK.quote:
Merci bokoep.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
b-d, in [LIF] staat er ook nog een van die doefffgezond.
No, thank yóu.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Merci bokoep.
* Tally gaat er even goed voor zitten op haar knietjes.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
* JohnnyKnoxville swaffelt Tally liefdevol.
* JohnnyKnoxville doet de helikopter.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:38 schreef Tally het volgende:
* Tally gaat er even goed voor zitten op haar knietjes.
En ja.... ik bedoelde eigenlijk dat, als ik dat solo ga doen, en er zijn twee mensen die zien dat ik mezelf genadeloos aftuig, ik niet zo'n sterke case heb.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wil wel mee beuken n00c.
quote:Op maandag 18 mei 2009 11:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
* JohnnyKnoxville doet de helikopter.
Ach mij maakt het geen reet uit wat voor dag hoorquote:
Ook. En dat kan wat mij betreft op elke dag en op elk tijdstipquote:
uh uhquote:Op maandag 18 mei 2009 12:15 schreef Anosmie het volgende:
Ik heb een zere bips van gisteren op het strand.
Je aarsch lopen scrubben met strandzand en zoutwater.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:15 schreef Anosmie het volgende:
En daarna even bleken met wat Glorix.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:42 schreef Houzer het volgende:
[..]
Je aarsch lopen scrubben met strandzand en zoutwater.
Je moet ook niet zonder broekje op het strand gaan zitten he mutsje.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:15 schreef Anosmie het volgende:
Is dat de manier om je ster te bleken ouwe ? ik heb gehoord dat dokter schoemacher het ook kan doen definitief zegmaarquote:Op maandag 18 mei 2009 12:43 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En daarna even bleken met wat Glorix.
Ik bracht hem op een idee denk ik.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Dubieus dat H. 't over lekker schijten heeft en n00c meteen daarna over een gehaktstaaf begint.
Laten we het maar op een teovalligheidje houden.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Dubieus dat H. 't over lekker schijten heeft en n00c meteen daarna over een gehaktstaaf begint.
En zn sidekick Buttplug boy.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:51 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik kreeg een ietwat verlate ping op 'zere bips'. Dat lijkt me typisch een klus voor Massageman!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |