Idd gaaf!quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nu inclusief Jack: http://twitpic.com/5k6e4
wat dat betreft hadden ze het laatste stukje met Kim beter kunnen laten zitten en het in seizoen 8 duidelijk kunnen maken ofzo.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:31 schreef IV_Xample het volgende:
nou helaas vond ik de finale niet echt finalewaardig
normaal blijf je met een giga-cliffhanger hanger maar dat was nu echt niet het geval, jammer.....erg jammer
wij zaten op een gegeven moment ook zo van: nou laat het einde nu maar komen, het is genoeg geweestquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:49 schreef MikeyMo het volgende:
ik ben wel blij dat het seizoen nou ook echt is afgerond eigenlijk
Ik zat op het laatst ook een beetje op de automatische piloot te kijken idd.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:19 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
wij zaten op een gegeven moment ook zo van: nou laat het einde nu maar komen, het is genoeg geweest
Badgequote:Op donderdag 21 mei 2009 11:56 schreef IV_Xample het volgende:
dan vraag ik me af of we renee in het volgende seizoen nog terug gaan zien, want ze had wel bauer-potentie...in de zin van actie-reactie en alles
zeker nu ze aan het einde haar batch inleverde (althans...op tafel weglegde)
gaat ze samen met jack een soort van ctu leiden
Een en al open einde. De Mastermind is natuurlijk niet dood en ontsnapt, Tony mag weer helpen, Jack is weer op en top, Rene is de nieuwe sidekick.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:49 schreef MikeyMo het volgende:
ik ben wel blij dat het seizoen nou ook echt is afgerond eigenlijk
Schijnt dat dat gaat gebeuren ja.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:23 schreef Stefan het volgende:
Kim op het vliegveld vond ik ook niet bijzonder. En die muts gaat achter een moordenaar aan natuurlijk.
Verder is t uitgangspunt van die Afrikaanse landen al helemaal vergeten.
Seizoen begon goed maar de uitwerking viel tegen. Volgend seizoen New York doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |