quote:Op maandag 18 mei 2009 21:20 schreef CloudStrifeNL het volgende:Hmpf. Jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:46 schreef Mirel het volgende:
Ik ga geen spoilers doen. Of ze uitgezonden zijn in de US maakt niet uit, het gaat toch meer om het feit dat ze in goede kwaliteit op het inet staan. Dan gaat toch het halve topic ze weer downloaden.
Sociaal van je hoor!quote:Op maandag 18 mei 2009 21:46 schreef Mirel het volgende:
Ik ga geen spoilers doen. Of ze uitgezonden zijn in de US maakt niet uit, het gaat toch meer om het feit dat ze in goede kwaliteit op het inet staan. Dan gaat toch het halve topic ze weer downloaden.
Zolang ze niet op tv zijn uitgezonden, verwachten we spoiler tags van je.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:46 schreef Mirel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vriendelijk van jequote:Op maandag 18 mei 2009 21:46 schreef Mirel het volgende:
in mijn ogen de uitspraak van dit seizoenquote:we live in complex times, nothing is black and white
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |