abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69167800
quote:
Op maandag 18 mei 2009 21:20 schreef CloudStrifeNL het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmpf. Jammer.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_69167827
quote:
Op maandag 18 mei 2009 21:46 schreef Mirel het volgende:
Ik ga geen spoilers doen. Of ze uitgezonden zijn in de US maakt niet uit, het gaat toch meer om het feit dat ze in goede kwaliteit op het inet staan. Dan gaat toch het halve topic ze weer downloaden.

Dus jij vindt het wel best om het voor iemand te verpesten die er geen weet van heeft dat de episodes al gelekt zijn en dus zonder die info dit topic opent.
pi_69167851
quote:
Ik ga geen spoilers doen. Of ze uitgezonden zijn in de US maakt niet uit, het gaat toch meer om het feit dat ze in goede kwaliteit op het inet staan. Dan gaat toch het halve topic ze weer downloaden.
Sociaal van je hoor!
  Moderator maandag 18 mei 2009 @ 21:53:13 #44
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_69168001
quote:
Zolang ze niet op tv zijn uitgezonden, verwachten we spoiler tags van je.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_69171449
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_69174522
quote:
Vriendelijk van je
  dinsdag 19 mei 2009 @ 00:12:31 #47
69870 x-tremed
Chromakeyer
pi_69174813
quote:
we live in complex times, nothing is black and white
in mijn ogen de uitspraak van dit seizoen
The truth is rarely pure and never simple.
Op zondag 19 december 2010 18:43 schreef Netsplitter het volgende:
x-tremed: 48 uur wegens klote links.
pi_69177601
Nu zijn spoilertags niet meer nodig toch ?
Vond het wel een aardige season finale, maar ook weer niet extreem veel impact hebben.. Bij aflevering 23 had ik meer het gevoel van een "normale" aflevering ipv de finale ...
pi_69183286
en tegelijkertijd
weet niet hoor, maar ondanks dat t cliffhangers zijn is dit seizoen voor mijn gevoel nog niet af
toch nog maar effe een tag
SPOILER
pi_69183766
Was weer een vet 24 seizoen!! Heb van elke aflevering genoten!

Ongeloofwaardige punten zitten in elke aflevering wel, maar als je daar over gaat klagen, dan snap je het concept niet helemaal

Bauer will be back!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')