Naar en na zijn twee verschillende woordenquote:foto Op maandag 18 mei 2009 17:51 schreef CloudStrifeNL het volgende:
Slecht van FOX dat we dit niet hebben kunnen voorkomen, maarja wat wil je als de DVD en Blu Ray één dag naar na de finale al in de schappen moeten liggen. Domme zet.
Verrassendquote:foto Op maandag 18 mei 2009 17:55 schreef qu63 het volgende:
Nieuws over S8..
Schijnt dat S8 begint op 17 januari 2010...
Volgens mij had Kiefer ook nog getekend voor 9, en van mij mag dat ook bestquote:Op maandag 18 mei 2009 18:08 schreef Jivis het volgende:
Overall toch een 6+ voor het hele seizoen hoor. 24 is z'n magie een beetje kwijt, seizoen 8 moet echt het laatste worden.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het spijt mij J. Bauer.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Naar en na zijn twee verschillende woorden.
[..]
24SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:19 schreef wolfrolf het volgende:24SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu begint het lange wachten op seizoen 8SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmpf. Jammer.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:20 schreef CloudStrifeNL het volgende:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:46 schreef Mirel het volgende:
Ik ga geen spoilers doen. Of ze uitgezonden zijn in de US maakt niet uit, het gaat toch meer om het feit dat ze in goede kwaliteit op het inet staan. Dan gaat toch het halve topic ze weer downloaden.
Sociaal van je hoor!quote:Op maandag 18 mei 2009 21:46 schreef Mirel het volgende:
Ik ga geen spoilers doen. Of ze uitgezonden zijn in de US maakt niet uit, het gaat toch meer om het feit dat ze in goede kwaliteit op het inet staan. Dan gaat toch het halve topic ze weer downloaden.
Zolang ze niet op tv zijn uitgezonden, verwachten we spoiler tags van je.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:46 schreef Mirel het volgende:
Vriendelijk van jequote:Op maandag 18 mei 2009 21:46 schreef Mirel het volgende:
in mijn ogen de uitspraak van dit seizoenquote:we live in complex times, nothing is black and white
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop