SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Morpheus2002 op 23-07-2009 07:51:42 ]Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:55 schreef CloudStrifeNL het volgende:
Kijk eens wie er terugkomt, gevonden via Twitter!TofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WUT!!.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:11 schreef qu63 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:50 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Maar The Unit bestaat op zich ook uit losse afleveringen, dus geen cliffhangers aan het einde van een ep..quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:51 schreef jpjedi het volgende:
Ben benieuwd naar het volgende seizoen. Het is elke keer zo kut als je alle afleveringen weer hebt gezien.Ben nu the unit aan het volgen. Leuk maar krijg niet het verslavende gevoel naar meer als dat ik heb met 24.
Ja snap ik maar sowieso dat ik zeg enorm uitkijk naar "iets" van 24 heb ik eigenlijk met geen enkele andere serie of sequel.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maar The Unit bestaat op zich ook uit losse afleveringen, dus geen cliffhangers aan het einde van een ep..
Bronquote:24
Kiefer Sutherland’s a few weeks into shooting the new season of 24 (premiering January 2010) and is raving about the new sets. “The new U.N. is very cool,” reports Kiefer. “I was quite awestruck when I saw the set for the first time. The designs are so tasteful and represent such a diverse political spectrum, literally matching samples of graffiti taken from the ruins of the Berlin Wall. A lot of thought went into it.” The actor says the show has been granted permission to shoot at the real U.N. in New York City, but says “we’ll probably use that primarily for exteriors.” The new season will also see sleek new Counter Terrorism Unit headquarters, where new agents/lovers Freddie Prinze Jr. and Katee Sackhoff will be based.
Is inderdaad Aceveda...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:19 schreef GGMM het volgende:
Volgens mij is dat die acteur uit 'The Shield' maar zie op imdb niks staan.
omfg, deze dan:quote:
Begint goed, hoopgevend, beter dan de eerste.. maar dan...quote:All credit goes to borndemented86 for uploading the video.
Don't forget to rate, comment and subscribe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |