quote:Op maandag 18 mei 2009 10:08 schreef Copycat het volgende:
Zeg gewoon: Kutkind! Ophouden met dat raggen tegen die kankertrap met die kutsleutel of weet ik veel!
En dan gebruik je dat sleuteltje voor een slotje.
quote:Op maandag 18 mei 2009 10:16 schreef Penisbaard het volgende:
TS doet net alsof hij stage loopt zodat hij naar gymende kinderen meisjes kan kijken.
nee. ik ben niet goed met kutkinderen nee.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:20 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Wat voor stage doe je dan?
Erg goed met kinderen ben je overduidelijk niet en ik hoop derhalve niet dat je je er je beroep van gaat maken?
wtf is this shit?quote:
de aap moet geen kanker, de aap heeft kankerquote:Op maandag 18 mei 2009 10:17 schreef the_jestert het volgende:
Hé kankerTS, waarom moet de aap kanker?
pedo in ontkenningsfase.....................quote:Op maandag 18 mei 2009 10:29 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Net doen alsof je stichting martijn niet kent om je pedofilie te verbergen
srsly, heb het nog nooit gezienquote:Op maandag 18 mei 2009 10:29 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Net doen alsof je stichting martijn niet kent om je pedofilie te verbergen
Klinkt als een ideale dagbestedingquote:Op maandag 18 mei 2009 10:25 schreef FunkyHomosapien het volgende:
.... die zondags altijd met zijn moeder naar de duinen fietst om gezellig op een bankje een broodje te nuttigen, om vervolgens een appeltje voor de dorst te nemen, en savonds dan lekker aan de warme chocolade.
De mensen die hier er wel van gehoord hebben zijn pedo.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:30 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
srsly, heb het nog nooit gezien
SCHIJNTOLERANTIE VOOR PEDO'S!!!?/ DAT DIT KAN IN NEDERLAND.
gaat het?? ik hoop dat dat kind je helemaal gek maakt de rest van de dag. als ik je een autist zou noemen zou ik de echte autisten beledigenquote:Op maandag 18 mei 2009 10:15 schreef FunkyHomosapien het volgende:
hij is gestopt![]()
nog steeds terechte klacht, wat een kankeraap.
nee jij vindt het leuk als je 20min lang keihard tik tik tik hoort? dan word je wel gek ja.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:40 schreef Djarum het volgende:
[..]
gaat het?? ik hoop dat dat kind je helemaal gek maakt de rest van de dag. als ik je een autist zou noemen zou ik de echte autisten beledigen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
quote:Op maandag 18 mei 2009 10:41 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
nee jij vindt het leuk als je 20min lang keihard tik tik tik hoort? dan word je wel gek ja.en zoiets als praten met dan kind erover werkt dan niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 27 januari 2007 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
Jij moet vaker drank nuttigen, bij elke slok word je leuker. :D
alsof ik hem echt zou slaan, omgquote:Op maandag 18 mei 2009 10:42 schreef Djarum het volgende:
[..]
en zoiets als praten met dan kind erover werkt dan niet?
Wtf is dat nou weer voor lelluk matje.quote:
die is lekkurquote:Op maandag 18 mei 2009 10:45 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Wtf is dat nou weer voor lelluk matje.
Moet jij niet op Tjetter zitten? Schavuit!quote:
Slotje is wel op z'n plaats.quote:
zei de persoon zonder fobo.quote:
nee, schedeltjes van kleine kindjes inraggen, das pas een sportquote:Op maandag 18 mei 2009 10:57 schreef luciferhout het volgende:
[..]
zei de persoon zonder fobo.
Als je er zelf geen hebt kraak dan ook een ander niet af, dat is te makkelijk
Iets op tegen?quote:Op maandag 18 mei 2009 11:02 schreef Djarum het volgende:
[..]
nee, schedeltjes van kleine kindjes inraggen, das pas een sport
kom je anders mijn schedel inraggen?quote:
fittie!!! @@11quote:
quote:
ik ook..quote:Op maandag 18 mei 2009 11:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik ben alleen op het internet zo tof, dus nee.
vette foto in je sig trouwensquote:Op maandag 18 mei 2009 11:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik ben alleen op het internet zo tof, dus nee.
quote:Op maandag 18 mei 2009 10:16 schreef Penisbaard het volgende:
TS doet net alsof hij stage loopt zodat hij naar gymende kinderen kan kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |