quote:Eenmaal daar, ik mijn verhaaltje doen, en weg mocht ik hoor.. Niet eens een excuus? tuurlijk niet
Whos the bitch now?quote:Op maandag 18 mei 2009 09:30 schreef qbexy het volgende:
Excuus is op zijn minst op zijn plaats, zij weten hartstikke goed dat ik er niks mee te maken had.
Wanneer er op zijn minst even een sorry was gezegd had ik 't minder erg gevonden, maar ze doen net of jij het net zo normaal vindt als dat zij het oppakken van mensen vinden..
Bedoel je niet Acht Cola en Acht Bier?quote:
Daar komt 't dus wel op neer.. Ik was bijna aan de beurt met fouilleren en werd dus van uit achter de rij mee genomen door bewakers. Op het bureau zeiden ze dat ze mij hadden gezien bij iets.. maar ik was voordat ik naar binnen ging alleen aan het praten met blijkbaar de 'drugsdealerquote:Op maandag 18 mei 2009 09:37 schreef Dragorius het volgende:
Wat een aansteller, alsof ze "ineens" jou uit zo'n rij plukken. Daar is echt wel een aanleiding voor geweest dan hoor
Wat was het misverstand? AHHquote:Op maandag 18 mei 2009 09:25 schreef qbexy het volgende:
What thafaackk, politie?!![]()
Ben gister opgepakt door een misverstand. Nou dat is niet erg, maar dat ze nou zo ruw met je doen bij het arresteren? Ik word uit de rij van de ingang van Citydance gehaald en zwaar gefouilleerd, ik mocht geen verkeerde beweging maken of ik kreeg al een stoot.
Even later werd ik door de politie opgehaald en geboeid afgevoerd naar bureau.. Niet erg zacht handig ook niet.
Eenmaal daar, ik mijn verhaaltje doen, en weg mocht ik hoor.. Niet eens een excuus? tuurlijk niet![]()
Precies. De TS doet de aanleiding mij ook iets te snel af als "misverstand". Je zal wel een grote bek gegeven hebben of een beetje tof staan doen terwijl je drugsdealende matties werden opgepakt. Of stond je geheel "toevallig" toe te kijken?quote:Op maandag 18 mei 2009 09:37 schreef Dragorius het volgende:
Wat een aansteller, alsof ze "ineens" jou uit zo'n rij plukken. Daar is echt wel een aanleiding voor geweest dan hoor
En toen gaf jij meteen een grote bek natuurlijk.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:41 schreef qbexy het volgende:
De verkeerde oppakken. Zij dachten dat ik wat kocht van een drugsdealer, dat uiteindelijk niet zo was. Ik wist ook niks van het hele gedoe af..
Nee, ik stond te wachten op de rest met wie ik naar binnen ging. En hij komt naar me toe, hij was zijn fiets aan het zoeken, en begon tegen me te praten over zijn 'Ziekenhuis verhaal'. Dat was 10 seconden ofzo, en ben daarna eigenlijk gelijk naar binnen gegaan..quote:Op maandag 18 mei 2009 09:44 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wat stond jij dan te doen bij die drugsdealer? Gezellig over het weer te praten ofzo?
zie bericht hier boven...quote:Op maandag 18 mei 2009 09:44 schreef TheClown1 het volgende:
ik ben wel erg nieuwsgierig naar de aanleiding
eigenlijk hadden ze je anaal moeten vernederen in celblok A, dat zal je leren om met matties te praten die je niet kent!quote:Op maandag 18 mei 2009 09:46 schreef qbexy het volgende:
[..]
Nee, ik stond te wachten op de rest met wie ik naar binnen ging. En hij komt naar me toe, hij was zijn fiets aan het zoeken, en begon tegen me te praten over zijn 'Ziekenhuis verhaal'. Dat was 10 seconden ofzo, en ben daarna eigenlijk gelijk naar binnen gegaan..
Je bleef dus niet stilstaan terwijl dit waarschijnlijk wel werd gezegt.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:25 schreef qbexy het volgende:
What thafaackk, politie?!![]()
Ben gister opgepakt door een misverstand. Nou dat is niet erg, maar dat ze nou zo ruw met je doen bij het arresteren? Ik word uit de rij van de ingang van Citydance gehaald en zwaar gefouilleerd, ik mocht geen verkeerde beweging maken of ik kreeg al een stoot.
Even later werd ik door de politie opgehaald en geboeid afgevoerd naar bureau.. Niet erg zacht handig ook niet.
Eenmaal daar, ik mijn verhaaltje doen, en weg mocht ik hoor.. Niet eens een excuus? tuurlijk niet![]()
Misschien snap jij iets niet omdat je nooit buiten komt oid.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:00 schreef Dragorius het volgende:
Ja en dan word je "zonder pardon" meegenomen? Get real
Alsof de politie nooit fouten maaktquote:Op maandag 18 mei 2009 10:00 schreef Dragorius het volgende:
Wat staat zij voor een hip dansje te doen?quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 10:00 schreef Dragorius het volgende:
Je noemt de rest maar internethelden zodat jij er beter vanaf komtquote:Op maandag 18 mei 2009 11:36 schreef Dragorius het volgende:
Stelletje internethelden hier die allemaal menen het beter te weten en "weten wat er op straat speelt". Ik weet niet of ik moetof moet
. Tijd dat de politiebeambten eens wat meer geweld ter hand mogen nemen, het moet frustrerend zijn om je (niet in dit geval uiteraard, lullig voor TS) in te moeten houden terwijl een stel opgeschoten "baldadige" k*nkerhonden zit te kutten bij het leven, denkend dat ze alles mogen en kunnen maken.
Dat is waarschijnlijk wat ze dachten, ze hadden me net zo goed daar op het terrein kunnen ondervragen. Want wat ze uiteindelijk op het bureau gedaan hebben zijn 3 woorden uitwisselen en ik kon weer gaan. Dit kon toch ook op het terrein? Of moesten ze persé de politie uit te laten rukken omdat ze anders niks te doen hebben?quote:Op maandag 18 mei 2009 11:48 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
"oh hij heeft misschien drugs gekocht, laten we gaan kijken of dat echt zo is door zijn hele avond te verpesten en hardhandig op de grond te werpen."
Nee, gewoon lekker altijd thuis blijven en puzzeltjes maken zoals jij.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:14 schreef Mojo-Jojo het volgende:
OMG !!!
Politieagenten die hun werk doen !!!
Jaaa TS, zoiets moeten we natuurlijk niet hebben.
Moet je ook niet naar die pauperzooi gaan waar gedealt wordt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |