I knowquote:Op maandag 18 mei 2009 09:43 schreef HeatWave het volgende:
Ik doe mezelf niets aan hoor, itt anderen maak ik me niet zo druk om dingen hier op FOK!. Maar ik heb wel al heel wat rare zaken meegemaakt
.
... en Skype. Ook al ben je ver van elkaar verwijderd, tekst, woord, beeld en geluid zeggen toch heel veel van hoe iemand zich op dat moment voelt. True, het zal nooit zijn als een normaal face to face gesprek, maar echt waar... nergens een moment van twijfel, afstand nemen of negativiteit. Als hij iemand voor de gek heeft gehouden, dan is het toch ook voornamelijk hemzelf geweest.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Het waren gesprekken via digitale media, toch? E-mail, msn, etc?
En goed zo. Genoeg andere leuke kerels. In dit topic bijvoorbeeld.
U riep?quote:Op maandag 18 mei 2009 09:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Genoeg andere leuke kerels. In dit topic bijvoorbeeld.
Ik denk eerder dat jij voor de gek bent gehouden als ik alles zo snel nagelezen heb.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
... en Skype. Ook al ben je ver van elkaar verwijderd, tekst, woord, beeld en geluid zeggen toch heel veel van hoe iemand zich op dat moment voelt. True, het zal nooit zijn als een normaal face to face gesprek, maar echt waar... nergens een moment van twijfel, afstand nemen of negativiteit. Als hij iemand voor de gek heeft gehouden, dan is het toch ook voornamelijk hemzelf geweest.
Lichamelijk contact is essentieel, zeker voor een beginnende relatie. En dan niet alleen seks, ook knuffelen, hand in hand lopen, dat soort dingen. Je moet het ff een beetje relatieveren denk ik (ook al is dat heel zwaar natuurlijk), zal uiteindelijk je humeur ook goed doen.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
... en Skype. Ook al ben je ver van elkaar verwijderd, tekst, woord, beeld en geluid zeggen toch heel veel van hoe iemand zich op dat moment voelt. True, het zal nooit zijn als een normaal face to face gesprek, maar echt waar... nergens een moment van twijfel, afstand nemen of negativiteit. Als hij iemand voor de gek heeft gehouden, dan is het toch ook voornamelijk hemzelf geweest.
misselijk? ziek? vol walging?quote:
Zonder lichamelijk contact geen echte relatie. Hoe goed het ook mag klikken via msn, email, skype, sms, bellen et cetera, uiteindelijk gaat het er toch om hoe het is als je echt bij elkaar bent, denk ik.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:53 schreef kingmob het volgende:
[..]
Lichamelijk contact is essentieel, zeker voor een beginnende relatie. En dan niet alleen seks, ook knuffelen, hand in hand lopen, dat soort dingen. Je moet het ff een beetje relatieveren denk ik (ook al is dat heel zwaar natuurlijk), zal uiteindelijk je humeur ook goed doen.
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zonder lichamelijk contact geen echte relatie. Hoe goed het ook mag klikken via msn, email, skype, sms, bellen et cetera, uiteindelijk gaat het er toch om hoe het is als je echt bij elkaar bent, denk ik.
quote:
quote:
Niet zo heel veel als je zou denken.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Leuke heren hier !? Ik zou er weinig van geloven hoor !quote:Op maandag 18 mei 2009 09:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Het waren gesprekken via digitale media, toch? E-mail, msn, etc?
En goed zo. Genoeg andere leuke kerels. In dit topic bijvoorbeeld.
Ik weet het wel zeker.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zonder lichamelijk contact geen echte relatie. Hoe goed het ook mag klikken via msn, email, skype, sms, bellen et cetera, uiteindelijk gaat het er toch om hoe het is als je echt bij elkaar bent, denk ik.
Ja leuke heren hier, is hetzelfde als het monster zoeken in Loch Ness. Je moet afgaan op geruchten en met heel veel geluk kan je een glimp opvangen, maar vangen doet niemand.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Leuke heren hier !? Ik zou er weinig van geloven hoor !
Niemand? Ken jij de verhalen niet danquote:Op maandag 18 mei 2009 10:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja leuke heren hier, is hetzelfde als het monster zoeken in Loch Ness. Je moet afgaan op geruchten en met heel veel geluk kan je een glimp opvangen, maar vangen doet niemand.
Heel goed van jequote:Op maandag 18 mei 2009 09:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
![]()
Hoewel ik kotsen en typen afwissel
Toch kan ik me goed voorstellen dat dit voor haar echt als een relatie heeft gevoeld. Sommige mensen beginnen pas na het tweede kind iets van houden van te voelen. En sommige mensen zijn al na een paar mails hotel de botel en vol vlinders.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Eitje?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:00 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Hm, ontbijtje, goed idee...![]()
Goedemorgen allemaal!
Als je geen zin hebt om het verhaal te lezen, heeft het ook geen zin om te gaan reageren op een eventuele samenvattingquote:Op maandag 18 mei 2009 10:00 schreef rival het volgende:
Geen zin om het hele verhaal te lezen, hebben ze elkaar weleens irl gezien?
Ik ook, ik heb dan ook opzich maar weinig met het zogenaamde online-daten. Ik heb echt wel eens iets met een fokster gehad, maar allemaal nadat ik ze eerst IRL had gezien. Uiteraard wel eens een flirtje ofzo, maar daar kwam dan nooit een afspraakje van ofzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |