Bellen, keer afspreken, dan merk je het vanzelf.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:16 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Die passen bij mijn naam
Maar nou weet ik nog niks.
Kan ik gewoon bellen om iets af te spreken, of denkt hij dan dat ik met hem naar bed wil?
Want dat wil ik echt niet als het niet echt iets word.
Ahh, niks bijzonders dus.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
Mogguh Bels,
Roddels/verhalen/achterklap
Hoi babe!quote:Op maandag 18 mei 2009 10:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Stem.. Hoe iemand zich gedraagt.. Beweegt.. Dat soort dingen.
Of niet inderdaad. Maar verhalen zijn niet per definitie niet waarquote:
Rebelquote:Op maandag 18 mei 2009 10:12 schreef Belsezar het volgende:
Goedemorgen!
Wat hoor ik, roddels? Wie wat waar?
Waarom denk je dat hij denkt dat jij seks wilt?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:16 schreef lichtekooi het volgende:
Kan ik gewoon bellen om iets af te spreken, of denkt hij dan dat ik met hem naar bed wil?
Bengeltjelief!quote:Op maandag 18 mei 2009 10:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik deed mee, het is niet zo dat ik je op de bek nam.
Natuurlijk!quote:Op maandag 18 mei 2009 10:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rebel![]()
![]()
Als ze je iets pm sturen, gelijk doorsturen naar moi he.
Dat weet ik niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij denkt dat jij seks wilt?
He jammer, was wel weer eens nodigquote:Op maandag 18 mei 2009 10:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik deed mee, het is niet zo dat ik je op de bek nam.
Mannen willen ook gewoon en gezellige date hoor, en als hij seks wil, dan merk je dat wel optijd hoor. Je kan gewoon afspreken in de stad ergens, en als hij zegt ga je mee naar mijn huis weet je genoeg.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:16 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Die passen bij mijn naam
Hoe doe je dat, zo meer quoten tegelijk?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh, niks bijzonders dus.
[..]
Hoi babe!![]()
waarom je zo druk maken om wat hij denkt? terwijl je zelf niet eens weet wat je wiltquote:Op maandag 18 mei 2009 10:21 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Maar ik ga niet met iemand naar bed die ik gewoon leuk vind of waar ik niks mee heb.
Als ik verlieft word, wel een keer, maar niet meteen en ik denk dat veel mannen daar niet op willen wachten of denken als ik te aardig ben dat ik dat wel eerder wil.
Ik denk dat dat nog wel meevalt hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 10:21 schreef lichtekooi het volgende:
Dat weet ik niet.
Maar ik ga niet met iemand naar bed die ik gewoon leuk vind of waar ik niks mee heb.
Als ik verlieft word, wel een keer, maar niet meteen en ik denk dat veel mannen daar niet op willen wachten of denken als ik te aardig ben dat ik dat wel eerder wil.
je raakt er aan gewend!quote:Op maandag 18 mei 2009 10:22 schreef lichtekooi het volgende:
Want dat is heel veel werk als je steeds moet copy-pasten?
quote:Op maandag 18 mei 2009 10:22 schreef HeatWave het volgende:
Al zou ie seks willen, dat je met hem afspreekt wil toch niet zeggen dat je jezelf verplicht daartoe?
Nee, maar ik vind het dan niet leuk voor hem als hij dat wel verwachtquote:Op maandag 18 mei 2009 10:22 schreef HeatWave het volgende:
Al zou ie seks willen, dat je met hem afspreekt wil toch niet zeggen dat je jezelf verplicht daartoe?
Copy pasten inderdaadquote:Op maandag 18 mei 2009 10:22 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Hoe doe je dat, zo meer quoten tegelijk?
Want dat is heel veel werk als je steeds moet copy-pasten?
Sja, ik zie het probleem niet hoor.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:24 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het dan niet leuk voor hem als hij dat wel verwacht
Als hij dat wel verwacht heeft hij verkeerde verwachtingenquote:Op maandag 18 mei 2009 10:24 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Quick reply is toch makkelijkerquote:
Ik word niet verlieft op hem denk ik. maar een keer iets drinken vind ik wel leukquote:Op maandag 18 mei 2009 10:23 schreef rival het volgende:
[..]
waarom je zo druk maken om wat hij denkt? terwijl je zelf niet eens weet wat je wilt
doe gewoon wat je doen wilt, zorg dat je eerlijk tegenover hem bent...
wees duidelijk, zeg geen dingen die je niet meent...
als jij hem wilt zien om wat gezelligs te agan doen dan zeg je dat toch zo.
dan kan je toch niks verkeerds doen?
Dan zeg je dat toch? Als ik gezoend heb met een man en hij mag mee naar huis of zo, dan vertel ik ook altijd eerst "Er wordt niet geneukt. Als je dat niet trekt, dan kun je nu naar huis gaan".quote:Op maandag 18 mei 2009 10:21 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Dat is dan toch zijn probleem?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:24 schreef lichtekooi het volgende:
gewoon elke post met de rode " aanklikken.quote:
Voor die mannen denken is al verkeerd, dat kunnen ze wel zelf. En jij bent helemaal niet verplicht om aan hun denkbeeld te voldoen. Wil je niet, doe je het niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:21 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Die knop heb ik helemaal nietquote:Op maandag 18 mei 2009 10:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gewoon elke post met de rode " aanklikken.
Nog bedankt voor je tip trouwensquote:
En hoe hij knuffelt is ook belangrijkquote:
Baggerlayout kiezen, zoveel meer mogelijkheden.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:28 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Die knop heb ik helemaal niet
Zie mijn post bovenaan deze paginaquote:Op maandag 18 mei 2009 10:28 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Die knop heb ik helemaal niet
Als hij dat "verwacht" dan is dat sowieso alquote:Op maandag 18 mei 2009 10:24 schreef lichtekooi het volgende:
Als je dat zou zeggen dan zou ik sowieso naar huis gaan ondanks dat het wel of niet neuken me eigenlijk geen zak op dat moment zou boeien.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan zeg je dat toch? Als ik gezoend heb met een man en hij mag mee naar huis of zo, dan vertel ik ook altijd eerst "Er wordt niet geneukt. Als je dat niet trekt, dan kun je nu naar huis gaan".
Buiten dat is het meestal maar een tijdelijk iets.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:29 schreef S95Sedan het volgende:
Waar maken jullie je druk om.....dat soort dingen lopen vanzelf wel. In iedergeval als er van 2 kanten chemie is.
dan ga je dus gewoon gezellig iets doen...quote:Op maandag 18 mei 2009 10:26 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik word niet verlieft op hem denk ik. maar een keer iets drinken vind ik wel leuk
Maar ik moet gewoon niet zo moeilijk doen en bellen dan.
ja, ik zou ook "beledigd" zijn ....quote:Op maandag 18 mei 2009 10:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je dat zou zeggen dan zou ik sowieso naar huis gaan ondanks dat het wel of niet neuken me eigenlijk geen zak op dat moment zou boeien.
No offence, maar wat ik gelijk denk is "hij heeft een leuk scharreltje daar opgelopen"quote:Op maandag 18 mei 2009 10:23 schreef Lotusss het volgende:
Samenvatting dan maar:
Elkaar in December ontmoet, toen ook date gehad. Hebben elkaar dus in real life gezien. Er was van beide kanten meteen een klik maar durfden er beiden niet naar te handelen. Helaas is hij begin januari voor 9 maanden naar het buitenland gegaan vanwege werk dus qua timing was het sowieso al kut.
In de msn/skype/sms gesprekken die we hebben gehad hebben we in maart toegegeven elkaar op z'n minst héél erg leuk te vinden. Dit was gebaseerd op de online gesprekken en natuurlijk ook de klik die we hadden tijdens de date. In dat gesprek in maart heb ik ook aangegeven dat ik niet iemand (meer) ben die zomaar iets "voor de lol" doet. Om meteen vol in de relatie te stappen is ook weer zo wat, maar rustig aan. Geen enge beslissingen. Waren we het beiden mee eens.
Afgelopen dinsdag het laatste "super"gesprek gehad. In deze en vorige gesprekken van zijn kant nooit een woord van twijfel, negativiteit of afstand gelezen en geloof me, ik heb ernaar gezocht omdat ik - nu ik voor het eerst in 6 jaar écht voor iemand wilde gaan - stiekem best wel onzeker was. Heb in eerdere gesprekken ook aangegeven dat hij het tempo maar moest bepalen aangezien ik best wel een relatien00b ben. Maar ook, nooit een woord van twijfel, afstand e.d.
Tot de mail van gisteren waarin hij aangaf liever niets aan zijn hoofd te willen hebben naast zijn werk, omdat zijn werk momenteel al zijn tijd opslokt. Bovendien wil hij zich niet weer in een serieuze relatie storten omdat zijn vorige lange relaties ook stuk voor stuk zijn misgegaan.
In de e-mailwisseling van gisteren is er van beide kanten dus eerlijk, open en duidelijk naar elkaar toe gecommuniceerd. Daarvoor kan ik hem alleen maar prijzen. Als iemand gedumpt zou moeten worden, dan neem ik hem als voorbeeld. Alles is netjes uitgesproken en hij heeft op al mijn vragen eerlijk, open en duidelijk geantwoord.
Ik heb daarentegen wel gevraagd dat - als hij zou willen - we elkaar nog steeds een keertje weer in het echt zouden kunnen zien als hij in juni in NL is. Reden die ik heb opgegeven is dat ik wil weten of mijn gevoelens die ik voor hem heb/had gebaseerd waren op een echt gevoel of slechts op een fantasie die ik de afgelopen maanden heb opgebouwd.
Op dit verzoek heeft hij positief gereageerd en we gaan als vrienden die avond een hapje eten. Ik zit nu nog in de afkickfase, ik weet het. Maar die avond is zeker geen poging om hem terug te krijgen of om enige vorm van hoop te koesteren. Hij heeft zijn keuze gemaakt en naar mij gecommuniceerd, een gevoel kan je niet met rationele argumenten bestrijden dus dat doe ik dan ook niet.
Mocht het ooit zo zijn, dan moet hij tegen die tijd dat hij eruit is maar een kik geven. Echter, ik ga zeker niet op hem wachten of het initiatief nemen. ALS ik al verliefd word op iemand, dan geef ik mezelf voor de volle 100%. Ik verwacht ook niets minder van de ander. Dat kan/wil hij me blijkbaar niet geven, dus dan ga ik mijn standaarden daarin niet aanpassen ook.
Duidelijk voor iedereen??
pluspunten voor Rip!quote:Op maandag 18 mei 2009 10:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan zeg je dat toch? Als ik gezoend heb met een man en hij mag mee naar huis of zo, dan vertel ik ook altijd eerst "Er wordt niet geneukt. Als je dat niet trekt, dan kun je nu naar huis gaan".
Wil je zeggen dat mannen dat niet gelijk in hun hoofd hebben als ze met een vrouw naar huis gaan??quote:
Dat is handig ja, want steeds copy-pasten is voor mij teveel werk.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
Quick reply is toch makkelijker
>
Opties > tabblad quick reply > quick quote gebruiken > ja
Niet alle mannen lopen hun lul achterna hoor, Rip.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ga niet zo vaak met een vrouw naar huis, maar als dat gebeurt denk ik niet gelijk Neuken Neuken Neukenquote:Op maandag 18 mei 2009 10:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat mannen dat niet gelijk in hun hoofd hebben als ze met een vrouw naar huis gaan??
quote:Op maandag 18 mei 2009 10:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Niet alle mannen lopen hun lul achterna hoor, Rip.
Idd!quote:Op maandag 18 mei 2009 10:33 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat is handig ja, want steeds copy-pasten is voor mij teveel werk.
En ik zie dan wel. Ik ben die dingen gewoon niet zo gewent.
Maar eigenlijk zeggen jullie gewoon dat ik me niet zo druk moet maken. Dan ga ik misschien wel bellen
En altijd maar zeiken dat vrouwen niet duidelijk zijn. Een man die mee mag naar huis hoopt altijd op seks. Ik wil duidelijk zijn in mijn signalen en voorkomen dat hij een andere indruk heeft.quote:
Zeg niet dat je die nog niet kendequote:
Waar de fuck zit dat dan? ;')quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 10:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je dat zou zeggen dan zou ik sowieso naar huis gaan ondanks dat het wel of niet neuken me eigenlijk geen zak op dat moment zou boeien.
Loop jij achteruit ofzo?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Mooie instelling binnen de baggerlayoutquote:
Misschien wel degene die op haar vallen. Wie weet straalt ze wel dat -ik ben heel gemakkelijk te krijgen type- uit.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Doe toch niet zo hypocriet, dat doen jullie wel. En da's niet ergquote:Op maandag 18 mei 2009 10:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Als je er beide behoefte aan hebt waarom niet en zo niet, big deal. Is gewoon een van die dingen waar je niet teveel over moet nadenkenquote:Op maandag 18 mei 2009 10:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Buiten dat is het meestal maar een tijdelijk iets.
zie mijn post bovenaan deze paginaquote:
Ik denk dat dat meer over jezelf zegt dan over diegene die het zegtquote:
Zie de post van djayzz bovenaan de paginaquote:
Maar wel minimaal een keertje " misschien neuken.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:33 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ga niet zo vaak met een vrouw naar huis, maar als dat gebeurt denk ik niet gelijk Neuken Neuken Neuken![]()
[..]
Neuh dat geloof ik niet. Hij is heel eerlijk geweest in alles, en als dat het was dan zou hij dat ook wel gezegd hebben.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
No offence, maar wat ik gelijk denk is "hij heeft een leuk scharreltje daar opgelopen"
je kan zeggen wat je wilt maar die gedachte gaat dus niet door jouw hoofd?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijnquote:Op maandag 18 mei 2009 10:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Misschien wel degene die op haar vallen. Wie weet straalt ze wel dat -ik ben heel gemakkelijk te krijgen type- uit.
Ik neem dat met 'bovenaan de pagina' post 250 of 200 wordt bedoelt.. Al gok ik 250.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer over jezelf zegt dan over diegene die het zegt![]()
[..]
Zie de post van djayzz bovenaan de pagina
Hoezo generaliserendquote:Op maandag 18 mei 2009 10:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Doe toch niet zo hypocriet, dat doen jullie wel. En da's niet erg
Ik word zelden gevraagd mee naar huis te gaan. dat zegt misschien meer over mijquote:Op maandag 18 mei 2009 10:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer over jezelf zegt dan over diegene die het zegt![]()
Ik ben er eentje tegengekomen die dat niet wildequote:Op maandag 18 mei 2009 10:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, jij gaat daar vanuit, dat is wat anders. Maar da's ook niet erg.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens eerlijk gezegdquote:Op maandag 18 mei 2009 10:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |