Er zijn wel eens mensen geband van MEN volgens mij. Sowieso, als iedereen besluit dat hij niet mee mag doen komt dat vanzelf goedquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:20 schreef Mark het volgende:
Ik denk niet dat je overdrijft. Ik weet alleen niet of je mensen technisch daadwerkelijk uit kunt sluiten, behalve door een ban?
Ik vind persoonlijk dat er genoeg voorgaande gevallen zijn om niet te wachten tot een volgend overduidelijk gevalquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:35 schreef lubje25 het volgende:
Ik vind ook niet dat je overdrijft. Misschien bij een volgend overduidelijk geval punten aftrekken?
Daar heb je wel een punt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:39 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk dat er genoeg voorgaande gevallen zijn om niet te wachten tot een volgend overduidelijk geval
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:39 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk dat er genoeg voorgaande gevallen zijn om niet te wachten tot een volgend overduidelijk geval
Waarom? Juist omdat hij al tijden meedoet, in die periode wel vaker verdacht antwoordde en op deze manier reageerde zou ik het in dit geval nog wel geoorloofd vinden. Niet dat ik daarvoor pleit, maar ik ben wel benieuwd waarom jij het veel te ver vindt gaan. Zoals ik al zei, ik vertrouw geen enkel antwoord meer echt en ik denk niet dat dat na een week anders zou zijn.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:43 schreef Yankee het volgende:
Wat betreft hem uitsluiten van deelname: wat voor een termijn zou dat dan moeten zijn? Of is de uitsluiting definitief? In het bananengeval vind ik de tweede optie veel te ver gaan.
Duidelijk is dat Banaan vaker dubieuze antwoorden gegeven heeft die wel heel erg de indruk wekken van het gebruik van google. Op basis daarvan is het eigenlijk ook niet meer dan terecht om hem maar even tijdelijk uit te sluiten van deelname.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waarom? Juist omdat hij al tijden meedoet, in die periode wel vaker verdacht antwoordde en op deze manier reageerde zou ik het in dit geval nog wel geoorloofd vinden. Niet dat ik daarvoor pleit, maar ik ben wel benieuwd waarom jij het veel te ver vindt gaan. Zoals ik al zei, ik vertrouw geen enkel antwoord meer echt en ik denk niet dat dat na een week anders zou zijn.
Ok, duidelijk. Dan sluit ik me aan bij wat tomtomaat hierboven zei. Oh, en dat laatste punt kan ook wel wegquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:14 schreef Yankee het volgende:
[..]
Definitieve uitsluiting vind ik te ver gaan omdat Banaan in mijn optiek vaak genoeg juist ervoor zorgt dat een topic weer opgang komt door er maar weer een nieuwe vraag in te gooien. Persoonlijk kan ik dit wel waarderen
Het is in zulke gevallen je goed recht om je te klagen hoor.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:50 schreef banaantjeEE het volgende:
Wat een bende hypocrieten zijn jullie.
Ik heb al genoeg google-gevallen gezien, maar zeg er niets op zoals ik vroeg welke rivier door Brussel stroomt, krijg ik antwoord Senne (maar dat is de Franse benaming)
Hoe verklaar je dat?
Het boeit me niet, ik merk gewoon op dat 60% google gebruikt. Het is gewoon too obviousquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:14 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Het is in zulke gevallen je goed recht om je te klagen hoor.
Probeer je nu je eigen acties goed te praten? Het is toch 'too obvious' dat antwoorden googlen het spel verpest. Waarom zou je daar niet tegen willen optreden?quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:16 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Het boeit me niet, ik merk gewoon op dat 60% google gebruikt. Het is gewoon too obvious
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |