Dat is waar, ik ben er alleen bang voor dat mensen dan om twee uur 's nachts nieuwe vragen gaan stellen om extra punten te krijgen. Ik vind het sowieso wat lastig om punten toe te kennen voor alles buiten het juist beantwoorden van een vraag.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:04 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Dat is ook een goed idee, maar het gaat mij ook om het weer op gang brengen van het spel. Dit duurt soms uren voordat iemand het initiatief neemt om weer een nieuwe vraag te stellen. Wanneer degene die het spel weer op gang brengt het afgetrokken punt krijgt dan komt het spel misschien weer eerder op gang.
Al aangepastquote:Op donderdag 1 april 2010 10:05 schreef Rucebo het volgende:
De laatste stand klopt niet helemaal geloof ik. De laatste kolom in ieder geval niet, aangezien qonmann zeker geen punten heeft gescoord...
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En een paar regels lager staat 20 minuten. Tijd voor een aanpassing van de OP dus.
10 is wel erg kort. Ik fok af en toe op een oude laptop en dat ding is zo langzaam dat het af en toe bijna 10 minuten duurt om het op te starten en het voor elkaar te krijgen een vraag met foto te plaatsenquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:53 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Al aangepast
OP moet aangepast worden, wanneer mag het spel worden overgenomen door iemand anders? Als de vragensteller 10 minuten of 20 minuten niks van zich heeft laten horen?
Vind ik prima.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:55 schreef Neleos het volgende:
Zullen we dan 15 minuten doen? De gulden middenweg.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:55 schreef Neleos het volgende:
Zullen we dan 15 minuten doen? De gulden middenweg.
* Ofyles2 erachteraan gaat.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:05 schreef Rucebo het volgende:
De laatste stand klopt niet helemaal geloof ik. De laatste kolom in ieder geval niet, aangezien qonmann zeker geen punten heeft gescoord...
Lubje staat/stond er ook twee keer in geloof ikquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 erachteraan gaat.
Edit: Misschien moet ik een andere manier van scores actualiseren bijhouden. Momenteel klop ik alles in via Calc en dan gaat het fout bij de kopieën van de lijst.
Klopt idd, had het nog niet gezienquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:20 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Lubje staat/stond er ook twee keer in geloof ik.
Hier kan ik me ook goed in vinden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:54 schreef De_Hertog het volgende:
Goeie. Daar is verder niets meer uitgekomen, ook al vroeg ik er herhaaldelijk om. Inmiddels ben ik geregeld in de slowchat te vinden, maar ik sta nog steeds achter mijn mening: die punten horen daar niet thuis. Het gaat wat ver om die punten van toen met terugwerkende kracht in te trekken. Maar wat mij betreft was dat de laatste keer dat ze meegeteld werden, ook al omdat verder geen enkele voorstander meer zich had uitgesproken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |