Dit is ook niet echt slimquote:Op zondag 31 mei 2009 22:38 schreef Rapaille het volgende:
De domste antwoorden van de mannelijke deelnemers kwamen overigens van de mannen. Dat was echt treurig.
quote:Op zondag 31 mei 2009 22:38 schreef Rapaille het volgende:
De domste antwoorden van de mannelijke deelnemers kwamen overigens van de mannen. Dat was echt treurig.
Het programma gebruikt redelijk vaak dezelfde dames. Dat hoeft niet te betekenen dat het is opgezet.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:18 schreef iBolt het volgende:
oke vandaag konden we dus zien dat het opgezet was want 1 paar (zover ik weet) van de meiden was ook al in de eerste aflevering...
quote:Op zondag 31 mei 2009 22:07 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
dit programma is bedacht aan de hand van dat legendarische fragment van die meisjes bij jensen op de bank, hoeveel eieren zitten er in een dozijn? Toen dacht iemand van goh, daar zit een programma in...
Jammer dat het nu al afgelopen is, geen kans over een paar maanden een nieuwe?quote:Op zondag 31 mei 2009 22:07 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
dit programma is bedacht aan de hand van dat legendarische fragment van die meisjes bij jensen op de bank, hoeveel eieren zitten er in een dozijn? Toen dacht iemand van goh, daar zit een programma in...
ik hoop dat we hem volgend jaar andersom gaan maken
Zeg dan ook gewoon pijpen of beffenquote:Op maandag 1 juni 2009 14:57 schreef SwitSok het volgende:
..................
De vraag over fellatio werd btw in een eerdere aflevering ook al gesteld. Toen was het alleen iets met Italiaans eten ofzo.
Ya right geloof je hetzelfquote:Op maandag 1 juni 2009 01:24 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Het programma gebruikt redelijk vaak dezelfde dames. Dat hoeft niet te betekenen dat het is opgezet.
dat gebeurt heel vaak! Wil alleen maar zeggen dat die dames extreem grappig waren, en veel leuke antwoorden hebben gegeven!quote:Op maandag 1 juni 2009 01:18 schreef iBolt het volgende:
oke vandaag konden we dus zien dat het opgezet was want 1 paar (zover ik weet) van de meiden was ook al in de eerste aflevering...
En die (stoere) gast wist zelf niet eens wat het wasquote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:36 schreef Ole het volgende:
[..]
Zeg dan ook gewoon pijpen of beffenAl die moeilijke woorden zijn nergens voor nodig
volgens Bridget klopt daar geen drol van.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:10 schreef Badabingea het volgende:
Ik denk wel dat het opgezet is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |