En als het een goede baas is heeft hij het dossier dat er over jou is gelezen en is hij dus op de hoogte van het geval DRA.quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:44 schreef DRA het volgende:
[..]
Als je goed leest zie je dat ik een nieuwe baas heb. Ik heb hem dus nog nooit "behandeld". Hij heeft alleen wat emails van me ontvangen.
Zit die baas ook op fok dan?quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:36 schreef karr-1 het volgende:
[..]
En als het een goede baas is heeft hij het dossier dat er over jou is gelezen en is hij dus op de hoogte van het geval DRA.
Dat was niet wat ik bedoelde, geinponemquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:09 schreef DRA het volgende:
[..]
Is een volkomen juiste zin hoor. Beter lezen.
Op basis van wat emails zal je echt geen promotie krijgen, en ook niet bij een eerste (kennismakings)gesprek.quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:44 schreef DRA het volgende:
[..]
Als je goed leest zie je dat ik een nieuwe baas heb. Ik heb hem dus nog nooit "behandeld". Hij heeft alleen wat emails van me ontvangen.
dat denk ik ook niet nee. ALs je goed bent in je werk val je echt wel op hoor bij de baas. Ook al heb je hem amper of nooit gesproken.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:04 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Op basis van wat emails zal je echt geen promotie krijgen, en ook niet bij een eerste (kennismakings)gesprek.
Je moet toch in je rol blijven als trol of begrijp ik het dan verkeerd?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 04:13 schreef Sylver_ het volgende:
Toch leuk () hoe DRA in z'n rol blijft alsof niemand 'm nog door heeft
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |