r u making fun of me?quote:
oppervlakkig? bitch please. Verre van dat.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:13 schreef Cairon het volgende:
Oh nee! Hoe moet je nu je totaal oppervlakkige leventje financieren?!
Op wat voor banen jaag je nu danquote:Op maandag 18 mei 2009 16:09 schreef mike_hunt het volgende:
Wat betreft banenjacht --> nul op rekest.
Nog ff en ik moet een kantoorbaantje nemen.![]()
in dezelfde branche. Heb veel genetwerkt, maar tot nu toe is daar nog niets uitgerold.quote:
juist!quote:Op maandag 18 mei 2009 16:19 schreef Cairon het volgende:
Ja, want je leest ook zo veel boeken, discussieert over diepgaande zaken en geeft blijk van subtiele concepten zoals ironie, sarcasme, en de Engelse grammatica. Je hebt een uitgesproken mening over politiek en sociale fenomenen, je geeft vaak een geinformeerde mening over immigratie en integratie en geeft inderdaad te kennen dat je een sterke opinie hebt over de staat waarin het school-stelsel zich bevindt.
wat ben je nieuwsgierig naar mij de laatste tijdquote:Op maandag 18 mei 2009 16:26 schreef Cairon het volgende:
Zeg Nuno_G wat voor baan heb jij eigenlijk, en hoe ben je daaraan gekomen?
Zal vanmiddag een verslag van doen.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:25 schreef Cairon het volgende:
zeg eens Mike wat is jouw mening over:
- Immigratie in Amerika
- De situatie in het Midden Oosten
- De behandeling van aboriginals in Australie tegenwoordig
- Geert Wilders
- oorzaak van de verrechtsing van de bevolking.
- De schandalen rondom de Britse MP's
- Uitbreiding van de EU
- Poetin's "president for life"-baantje
Het was een oprechte opmerking, no makin' fun this time.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
r u making fun of me?![]()
ja, is best kut geen baan meer hebben.
Tzal vast iets met vampieren en verklede jongens zijn...quote:Op maandag 18 mei 2009 16:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
BTW dan wil ik ook jouw mening daarna horen.
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:37 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Tzal vast iets met vampieren en verklede jongens zijn...
Je wilt zeker korte zinnetjes?quote:
Ook niet als er star-treuk elementen inzitten?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
nee daar wil ik niets van weten van die Dungeons and Dragons shit.
Heb je dan geen reservebril?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:46 schreef wonderer het volgende:
Mogguh mannen. Ik voel me fijn. Maar mijn lenzen zijn op dus ik kan niet naar buiten vandaagDan maar twee uur hometraineren...
Niet met gekleurd glas en overdag ben ik praktisch blind zonder zonnebril.quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:45 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Ook niet als er star-treuk elementen inzitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |