Door positieve ervaringen op te doen. Door je gedachten te onderzoeken en deze om te buigen naar positieve redeneringen.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:57 schreef mrbox het volgende:
Goed maar een ff een kasloze vraag tussendoor
"Hoe wordt je minder onzeker ?"
Ah je hebt terug gelezenquote:Op zondag 17 mei 2009 21:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Door positieve ervaringen op te doen. Door je gedachten te onderzoeken en deze om te buigen naar positieve redeneringen.
Of door bijv. je grootste angst onder ogen te zien, in te gaan. Of door objectief te bekijken of je angst reeel is.
Ik scande even door alles heen en zag je vraag staanquote:
Vind ik wel 'n goede, dekt 'n heleboelquote:Op zondag 17 mei 2009 21:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Door positieve ervaringen op te doen. Door je gedachten te onderzoeken en deze om te buigen naar positieve redeneringen.
Of door bijv. je grootste angst onder ogen te zien, in te gaan. Of door objectief te bekijken of je angst reeel is.
Dan ben je juist extra welkom.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:03 schreef Valba het volgende:
Hallo iedereen hier ben nieuw en al m'n leven lang single, zit ik hier dan goed?
BTW ook m'n allereerste post:D
quote:Op zondag 17 mei 2009 22:04 schreef Ang3l het volgende:
Als ik mezelf niet kietel doet niemand het meer.....
[ afbeelding ]
Kietel je mij ook?quote:Op zondag 17 mei 2009 22:04 schreef Ang3l het volgende:
Als ik mezelf niet kietel doet niemand het meer.....
[ afbeelding ]
Je mag ook een eerdere relatie hebben gehad hoorquote:Op zondag 17 mei 2009 22:03 schreef Valba het volgende:
Hallo iedereen hier ben nieuw en al m'n leven lang single, zit ik hier dan goed?
BTW ook m'n allereerste post:D
Ja je antwoorden worden altijd erg gewaardeerdquote:Op zondag 17 mei 2009 22:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik scande even door alles heen en zag je vraag staan![]()
Dat kan ik best aanquote:
Haha, je foksmoking nog wel.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hey, ik doe mijn uiterste best, ik post hier in mijn FOK!-smoking voor jou ja!.
Weltrustequote:Op zondag 17 mei 2009 22:09 schreef automatic_ het volgende:
Naja, ik ga naar bed! Slaap lekker iedereen
beetje in stijl blijven natuurlijkquote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 22:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook wel zo'n lekkere, zachte, smakelijke bruine magnum.
zo in de zon, in het vondelpark bedoel jequote:Op zondag 17 mei 2009 22:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook wel zo'n lekkere, zachte, smakelijke bruine magnum.
Jaaa, hoe weet je dat?quote:Op zondag 17 mei 2009 22:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
zo in de zon, in het vondelpark bedoel je.
Wat lief.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:17 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Ik heb trouwens een heel leuke herinnering aan magnums. Toen we vroeger een keer buiten hadden gegeten en mijn moeder zei "nu heb ik zin in een magnum, een witte", en ik zei "ja, ik ook",, liep mijn vader de deur uit en dachten wij, moeder + ik, dat hij een grapje maakte... tot we zagen dat de auto echt weg was
En hij kwam even later echt met zo'n doos van 3 magnums thuis..
![]()
ok, misschien niet boeiend, maar ik vind het leuk om aan dat moment terug te denken![]()
Mijn ouders kwamen gister met een LCD tv aanzettenquote:Op zondag 17 mei 2009 22:17 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Wat gaat iedereen hier vroeg naar bed... Ik begin net op gang te komen.(niet blij mee, is ook geen gewone gang van zake...maar ja).
Ik heb trouwens een heel leuke herinnering aan magnums. Toen we vroeger een keer buiten hadden gegeten en mijn moeder zei "nu heb ik zin in een magnum, een witte", en ik zei "ja, ik ook",, liep mijn vader de deur uit en dachten wij, moeder + ik, dat hij een grapje maakte... tot we zagen dat de auto echt weg was
En hij kwam even later echt met zo'n doos van 3 magnums thuis..
![]()
ok, misschien niet boeiend, maar ik vind het leuk om aan dat moment terug te denken![]()
Dat voel je aan als compatible sterrenbeeldquote:
is er wat gebeurt?quote:Op zondag 17 mei 2009 22:20 schreef Tally het volgende:
Ik twijfel of ik naar bed ga. Aan de ene kant ben ik best moe (een aantal nachten doorgehaald). Aan de andere kant heb ik het vermoeden dat ik toch ga liggen peinzen.
En dan is het weer zonde natuurlijk.
Wanneer ben je jarig dan?quote:Op zondag 17 mei 2009 22:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn ouders kwamen gister met een LCD tv aanzettenAlvast voor mijn verjaardag
Mijn leven is een beetje een achtbaan op het moment.quote:
11 juni pas. Maar mijn ouders waren al sinds januari aan het zoeken voor me en hadden hem nu gevonden en konden het niet langer geheim houdenquote:
Heb je mijn fobo bericht niet gelezen?quote:Op zondag 17 mei 2009 22:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat voel je aan als compatible sterrenbeeld.
Great, that kindof makes my story... I don't know... out of...quote:Op zondag 17 mei 2009 22:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn ouders kwamen gister met een LCD tv aanzettenAlvast voor mijn verjaardag
mailtjes komen niet aan geloof ikquote:Op zondag 17 mei 2009 22:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb je mijn fobo bericht niet gelezen?
Nee hoor. Er blijft genoeg over van die van jouw.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:25 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Great, that kindof makes my story... I don't know... out of...
Nee ook in het Nederlands weet ik 't niet, kom ff niet uit m'n woorden.
Er blijft in elk geval weinig over van de lieve actie van mijn papa.
Maar is wel leuk van de jouwe natuurlijk.
El is mannelijk en chica is vrouwelijk......quote:
Ok, dat is cool.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee hoor. Er blijft genoeg over van die van jouw.
Mijn vader is ook zo. Wij hoefde maar te kicken en hij maakte het in orde.
Wat dan ook. Ik belde hem elk weekend rond 5 uur uit zijn nest zodat hij mij (zijn stomdronken oudste dochter) kon komen ophalen bij de kroeg.
En hij deed het nog met plezier ook. Wat heeft hij me vaak zitten uitlachen
Wow, somebody who notices... en met wat voor timing ook (ben nog helemaal niet lang aanwezig hier ofzo).quote:Op zondag 17 mei 2009 22:30 schreef djayzz het volgende:
[..]
El is mannelijk en chica is vrouwelijk......
quote:Op zondag 17 mei 2009 22:35 schreef Lotusss het volgende:
Ik meld me ook maar in het singles topic. Ben zojuist gedumpt (zie vriend/vriendin in het buitenland topic).
Aahhh! Dat is niet leuk.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:35 schreef Lotusss het volgende:
Ik meld me ook maar in het singles topic. Ben zojuist gedumpt (zie vriend/vriendin in het buitenland topic).
Heejquote:Op zondag 17 mei 2009 22:35 schreef Lotusss het volgende:
Naar verhaal... ;{.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:35 schreef Lotusss het volgende:
Niet tof.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:35 schreef Lotusss het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |