Of gewoon op het gras slapen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eh....mijn tent is al vol
maar je kan natuurlijk ook zelf een tentje meenemen!
Ja heel de avond Rick Asthleyquote:
Nope er zullen lezingen zijn over correct postgedrag en ook komt er een workshop topics openen. Na een ranje en een gevulde koek zal Danny het woord nemen om eenieder bij naam en toenaam te noemen en verantwoordelijk te houden voor zijn haar notes.quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nope er zullen lezingen zijn over correct postgedrag en ook komt er een workshop topics openen. Na een ranje en een gevulde koek zal Danny het woord nemen om eenieder bij naam en toenaam te noemen en verantwoordelijk te houden voor zijn haar notes.
Daarna volgt er ter afsluiting een sessie waarbij je de admins eventjes aan mag raken!
Blof heeft gecancelled, maar er zijn nu geruchten over verregaande onderhandelingen tussen de FOK!-pr afdeling en Anouk, heb ik ergens opgevangen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:21 schreef Sinceria het volgende:
Gaat er muziek zijn?
Uiteindelijk beginnen er altijd wel een paar te zingen, ja.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:21 schreef Sinceria het volgende:
Gaat er muziek zijn?
Ik zat zelf meer te denken aan:quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:50 schreef Lamon het volgende:
[..]
Blof heeft gecancelled, maar er zijn nu geruchten over verregaande onderhandelingen tussen de FOK!-pr afdeling en Anouk, heb ik ergens opgevangen.
Das wel een heel leuk idee!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zat zelf meer te denken aan:
Faal
Akalei
Conorach
Daar zitten Fokkers in volgens mij zijn er nog meer Fokkers die in een bandje zitten.
Jaquote:
Nergens voor nodig, stel voor dat ze kou vatquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ok, 5 septembert it is.. zeg kleine druif, doe je wel wat luchtigers aan die dag ?
Knorretjequote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nope er zullen lezingen zijn over correct postgedrag en ook komt er een workshop topics openen. Na een ranje en een gevulde koek zal Danny het woord nemen om eenieder bij naam en toenaam te noemen en verantwoordelijk te houden voor zijn haar notes.
Daarna volgt er ter afsluiting een sessie waarbij je de admins eventjes aan mag raken!
3 maanden van tevoren?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:23 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik ben alvast aan het indrinken!
Ik doe mee! Proost!!!!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:23 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik ben alvast aan het indrinken!
Training is everythingquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik doe mee! Proost!!!!
Al ben ik voor die tijd al lang en breed tig keer nuchter en weer dromnken geweest.
na eg nie !quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
jij solliciteert echt naar een plek in ons tentje he? geloof mij, dat wil jij niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |