Neen, een 4 persoons. Dus wel in mijn broek jaquote:
ben je zo dik dat je zo'n grote broek nodig bent?quote:Op donderdag 4 juni 2009 03:08 schreef nijnja het volgende:
[..]
Neen, een 4 persoons. Dus wel in mijn broek ja
Jaquote:Op donderdag 4 juni 2009 03:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ben je zo dik dat je zo'n grote broek nodig bent?
scheelt dat jij een hongerwinter wel door komtquote:
So truequote:Op donderdag 4 juni 2009 03:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
scheelt dat jij een hongerwinter wel door komt
* rulerofdeath gaat maar iets meer bier drinkenquote:
hey lullo 1 keer UMBERTO TOZZI en je bent off the hookquote:
En terecht, want dit gaat nergens overquote:Op donderdag 4 juni 2009 03:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath gaat maar iets meer bier drinken
quote:Op donderdag 4 juni 2009 03:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
hey lullo 1 keer UMBERTO TOZZI en je bent off the hook
tjah, moet toch watquote:Op donderdag 4 juni 2009 03:21 schreef nijnja het volgende:
[..]
En terecht, want dit gaat nergens over
Ik hoop hetquote:Op donderdag 4 juni 2009 03:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, moet toch wat
bier FTW.
maar hoe gaat de meet nou plaatsvinden? gewoon een tentenkamp met dronken FOK!kers?
ok, slaap zequote:
Preciesquote:
Ik had begrepen dat het in de "Berenkuil" was ofzoquote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:07 schreef raaavi het volgende:
Het Lowlands terein?
Rond 5 sept. ruik je het niet meer
Dat ken ik alleen als de kruising van een paar fietspaden in overvecht(utrecht)quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat het in de "Berenkuil" was ofzo
Het schijnt ook een camping te zijn die zo heet in Utrecht (Vlakbij de Veemarkt)quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:09 schreef raaavi het volgende:
[..]
Dat ken ik alleen als de kruising van een paar fietspaden in overvecht(utrecht)
Dat ding is een beetje verwaarloosd.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het schijnt ook een camping te zijn die zo heet in Utrecht (Vlakbij de Veemarkt)(althans volgens google)
Hebben ze hem een paar km verplaatst? De laatste keer lag hij nog gewoon in oost hoor.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:09 schreef raaavi het volgende:
[..]
Dat ken ik alleen als de kruising van een paar fietspaden in overvecht(utrecht)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |