abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 mei 2009 @ 00:16:16 #101
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_69211220
behalve als je van islamitische afkomst/roots bent. oh wat zijn we tolerant in de us.
pi_69212974
Dat is gewoon gratis. NIks abonnement delen dus. Maar het is handiger dan 2 schotels.

Wel triest dat ze niet gewoon via binnen hebben kunnen regelen. Dat lukt heus wel kost alleen wat moeite.
  woensdag 20 mei 2009 @ 04:46:54 #103
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_69213665
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:16 schreef bleiblei het volgende:
behalve als je van islamitische afkomst/roots bent. oh wat zijn we tolerant in de us.
Het is wel HEEEL duidelijk dat je nog nooit in de VS geweest bent.... of in ieder geval niet meer dat het "toeristenrondje" zuid-west ofzo.

Er wonen in de Greater Los Angeles area met zo'n 16 miljoen inwoners, zo'n 800.000 moslims, waarvan zo'n 200.000 in Orange County met haar 3 miljoen inwoners, en dus erg vergelijkbaar met Nederland qua percentage.

Moslims worden niet met de nek aangekeken.... dat gebeurd veel vaker met Latinos.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 20 mei 2009 @ 04:50:31 #104
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_69213669
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:58 schreef IHVK het volgende:
Dat lukt heus wel kost alleen wat moeite.
Lukken wel. Alleen moet je wel een flinke boor hebben, en volgens mij zal de lokale woningbouwvereniging er ook problemen mee hebben als je overal gaten gaat boren.

En dan natuurlijk twee of drie gaten als je de staalpennen in het gewapend beton raakt enzo.

Het kan natuurlijk best netter opgelost worden..... ten eerste zwarte kabel kopen, want dat valt niet op, en dan gewoon netjes tegen de muur monteren. Dan heeft niemand er last van.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_69215199
quote:
Op maandag 18 mei 2009 21:48 schreef maartena het volgende:

[..]

Jij concludeert dus uit het feit dat ze een schotelantenne hebben dat ze DUS de Nederlandse taal niet machtig zijn? Dat lijkt me toch een behoorlijk vooroordeel....
Nee dat alle allochtonen niet de Nederlandse taal machtig zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')