Tja, het zijn geen trekvogels . . .quote:
De TT is geen waarschuwing genoeg?quote:Op zondag 17 mei 2009 19:24 schreef Vetklep het volgende:
kon je t niet in een spoiler zettenof een waarschuwing op z'n minst
quote:Ga je vanmorgen vroeg naar een vriend van me,loop je zijn straat binnen richting zijn flat,
bel je aan kijk je omhoog zie je een lange witte kabel langs de gevel lopen bij de buren.
gast welk deel van vanmiddag en vanmorgen heb jij niet begrepen?quote:Op zondag 17 mei 2009 20:03 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Fail.
Net was het namelijk nog 'een vriend'
[..]
[ afbeelding ]
whehehquote:Op zondag 17 mei 2009 19:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
Duiven deden je vriendin na van wat ze afgelopen nacht zagen toen je weg was
quote:Op zondag 17 mei 2009 19:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
Duiven deden je vriendin na van wat ze afgelopen nacht zagen toen je weg was
Blijven oefenen, misschien dat je TS bashen ooit onder de knie krijgt.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:34 schreef Incolumis het volgende:
sinds wanneer mag een josti een vriendin hebben?
ok eikel!quote:Op maandag 18 mei 2009 23:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Blijven oefenen, misschien dat je TS bashen ooit onder de knie krijgt.
niet echt richtin TS ofwel?quote:
dit vind ik tot heden de best opmerkingquote:Op maandag 18 mei 2009 23:07 schreef DemonRage het volgende:
Da's hèt moment om met je jacht geweer twee vliegen (duiven) in 1 klap neer te schieten. Strontfabrieken zijn het!
en nog is het erg slapquote:Op maandag 18 mei 2009 23:52 schreef Incolumis het volgende:
[..]
laat ik eerst effe met bashen beginnen, de volgende stap is TS bashen
ik heb wel eens iemand irl horen klagen over beesten op animal planetquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:03 schreef Acinonyx het volgende:
TS is jaloers op duiven die een beter seksleven hebben dan hijzelf
duifjequote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:04 schreef zhe-devilll het volgende:
Ts werd er vast opgewonden van...
Erg cute! Batsende duiven
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb wel eens iemand irl horen klagen over beesten op animal planet
eigenlijk nooit geen problemen/moeite mee gehadquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:11 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
het is ook wel kut eigenlijk... dat het bij die beesten altijd zo makkelijk gaat
Wil je ruilen dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:11 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
het is ook wel kut eigenlijk... dat het bij die beesten altijd zo makkelijk gaat
ik niet, maar hij misschien welquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:21 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wil je ruilen dan?
2 x per jaar neuken?
quote:
wanneer krijg ik foto's van jou te zien?quote:
2 x per jaar.....,,, neej toch liever niet ruilenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:21 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wil je ruilen dan?
2 x per jaar neuken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |