Buuvie!quote:
Gewoon een beetje naar de cijfertjes staren, want het is zwart.quote:
Jeutje, wat een jadoequote:Op zondag 17 mei 2009 19:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Buuvie!![]()
Ik kreeg je mms, ik moet zo ff op de pc om hem te bekijken
hiquote:Op zondag 17 mei 2009 19:00 schreef CarOnline het volgende:
Gert kan je er ff haakies omheen zetten?
Hoi Wee-Jeetje trouwens![]()
Ja die bedoelde ik ook.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:04 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon een beetje naar de cijfertjes staren, want het is zwart.
Dat itt de 35 keiharde Eurons van gisteren.
Ja nee dat was door het slotje heen gepost, de wérkelijke veroorzaakster van jouw leed is Caro maar die vergeef je toch wel.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hi![]()
![]()
enne enne enne ik allemaal vragen stellen en liefdesbetuigingen spuien in dat andere topic, komt die man genaamd gert opeens de boel vollullen en ben ik bij het copy-pasten alles kwijt
![]()
hoe was het gisteren (je was toch aan het esffuh in holland)?
hoi gert en buuf
Ik afwisselend maar alles is wel een keer langsgekomen.quote:
Drie dagen boodschappen doen.quote:
Sorry dat was ikquote:Op zondag 17 mei 2009 19:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hi![]()
![]()
enne enne enne ik allemaal vragen stellen en liefdesbetuigingen spuien in dat andere topic, komt die man genaamd gert opeens de boel vollullen en ben ik bij het copy-pasten alles kwijt
![]()
hoe was het gisteren (je was toch aan het esffuh in holland)?
hoi gert en buuf
Ik ben ook nog bij de FEBO gestopt aan de A4.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik afwisselend maar alles is wel een keer langsgekomen.
Of vaker.
jou ook wel, jongeh, ondanks dat je gehersenspoeld bent in die bunker!!quote:Op zondag 17 mei 2009 19:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja nee dat was door het slotje heen gepost, de wérkelijke veroorzaakster van jouw leed is Caro maar die vergeef je toch wel.
10 literflessen Appie Happie-wijn. Of is dat hetzelfde?quote:Op zondag 17 mei 2009 19:10 schreef APK het volgende:
[..]
Drie dagen boodschappen doen.
Of heeft iemand een beter idee om 35¤ te besteden?
De uitslag was ook niet leuk en de liedjes ken je al dus je hebt niets gemist hoor!quote:Op zondag 17 mei 2009 19:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jeutje, wat een jadoe![]()
Wij waren gister op opzitvisiteKon ik het ESF niet zien.
Euh....quote:Op zondag 17 mei 2009 19:14 schreef Gert het volgende:
10 literflessen Appie Happie-wijn. Of is dat hetzelfde?
Ja t ging echt soepel!quote:Op zondag 17 mei 2009 19:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben ook nog bij de FEBO gestopt aan de A4.![]()
Jouw reis ging weer soepel dus? Dat begint (eindelijk) een prettige gewoonte te worden.
Europa vond het goed genoeg om het met een nog nooit eerder vertoonde overmacht aan de eerste plek te helpen!quote:Op zondag 17 mei 2009 19:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jou ook wel, jongeh, ondanks dat je gehersenspoeld bent in die bunker!!![]()
ik had overigens ook dat liedje 'i'm in love with a very tall etc' van noorse knakker in m'n hoofd. wel grappig: 1 x gehoord en dan blijft het al hangen. da's niet altijd een goed teken. in dit geval is het monotone en zeikerige blije deuntje de reden van het bijblijven, denk ik dan he..
Ja!quote:Op zondag 17 mei 2009 19:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
De uitslag was ook niet leuk en de liedjes ken je al dus je hebt niets gemist hoor!
Schrale troost?
18 flessen lukt ook.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:14 schreef Gert het volgende:
[..]
10 literflessen Appie Happie-wijn. Of is dat hetzelfde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |