Als je iets doet dan worden je tanden eruit geslagen en krijg je een taakstraf opgelegd wegens openlijke geweldpleging. Zolang je als burger niet beschermt wordt of gesteund wordt wanneer je optreed is dit de meest logische reactie van omstanders.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:41 schreef bas-beest het volgende:
[..]
duhhh, dat is veiliger en misschien maken ze nog wel een foto van een agent(e) die zich misdraagt
Bron? Voorbeeld?quote:Op zondag 17 mei 2009 19:49 schreef LENUS het volgende:
[..]
Als je iets doet dan worden je tanden eruit geslagen en krijg je een taakstraf opgelegd wegens openlijke geweldpleging. Zolang je als burger niet beschermt wordt of gesteund wordt wanneer je optreed is dit de meest logische reactie van omstanders.
Geen behoefte aan, je gaat toch ontkennen of downplayen.quote:
Hier haakte ik al afquote:Een ongeveer 20-jarige jongen op een bmx-fiets
Vrij letterlijk dit keerquote:Op zondag 17 mei 2009 18:58 schreef Salatrel het volgende:
goh een bondkraagje...
Ik ga het inderdaad downplayen, want ik heb er nog nooit van gehoord. Op misschien een verdraaid Telegraaf verhaaltje wat achteraf niet waar bleek te zijn dan.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:04 schreef LENUS het volgende:
[..]
Geen behoefte aan, je gaat toch ontkennen of downplayen.
Ze helpen door het vast te leggen.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:39 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat al twee burgers met een grote camera klaarstaan om het voorval vast te leggen, maar helpen, ho maar.
En multiculti figuur als agentquote:Op zondag 17 mei 2009 18:54 schreef S1nn3rz het volgende:
leuk om te zien dat het weer een multiculti figuur is die de zaak weer in het honder wil schoppen.
Mensen met een kleurtje mogen geen agent meer worden?quote:Op zondag 17 mei 2009 21:07 schreef Wheelgunner het volgende:
Hij vond dat Wilders nog wel wat meer steun kon gebruiken kennelijk.
Huh?quote:Op zondag 17 mei 2009 22:50 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Mensen met een kleurtje mogen geen agent meer worden?
Gevalletje "Race card" & Slachtofferrol opzoeken. Kijk maar even in zijn post historie. Is meneer goed in...quote:
Ik denk dat het niet aan de politie ligt .... maar meer aan hun meerderen en degenen die daarboven zitten.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:57 schreef devl1nsect het volgende:
Wordt die agent belaagd, zet hij niet eens zijn knie in die kk mocro. Stel je voor dat je hem pijn doet. Ik had toch hard die knie in zijn onderrug gedrukt en dan boeien.
GVD. De politie van NL. Wat een watjes. Aanpakken dat tuig. Blank, zwart, paars, geel of groen. Je hoort je te gedragen.
quote:
Heeft Wilders het nooit over ras / afkomst dan? Volgens mij is hij namelijk de eerste die de 'race card' speelt.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:33 schreef Irritinus het volgende:
[..]
Gevalletje "Race card" & Slachtofferrol opzoeken. Kijk maar even in zijn post historie. Is meneer goed in...
Er is ook een mooi kleuren filmpje van het incident,
Je zou het haast denken he:quote:Op maandag 18 mei 2009 00:18 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet aan de politie ligt .... maar meer aan hun meerderen en degenen die daarboven zitten.
Ze mogen gewoon weg niets meteen doen , wat logisch is anders gaan ze net zo gek als de amerikaanse politie ( even wel over 1 kammetje halen) , 1 persoon aanhouden en daar meteen met 6 agenten en knuppels en teasers? op loslaten is ook TE!!
en iets met politiek...... laat er maar eens een komen die het probleem wil aanpakken dat de politie meer mag doen ingeval van nood.....
Maar dan zit je nog altijd met de 2 en 1ste kamer en het koningshuis
Ik krijg /heb echt het idee dat Nederland er meer mee bezig is om het land voor andere landen mooier te doen overkomen dan werkelijk er voor te zorgen dat dit een prachtland zou kunnen zijn,.
mijn 3 centen .....
jij denkt hetzelfde...quote:Op maandag 18 mei 2009 00:28 schreef Irritinus het volgende:
[..]
Je zou het haast denken he:
- Bezuiniging op de politie van 100 miljoen naar 190 miljoen..
- Tientallen miljoenen extra ontwikkelingshulp
Hmm, weet ik eerlijk gezegd niet, luister nooit echt naar hem. vind hem persoonlijk maar een botte zak, met een rare aanpak en wat kortzichtig populistisch geschreeuw.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:27 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Heeft Wilders het nooit over ras / afkomst dan? Volgens mij is hij namelijk de eerste die de 'race card' speelt.
In de VS straalt de politie tenminste wel gezag uit. Je weet dat je daar niet moet gaan kloten, anders lig je echt zo op de grond.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:18 schreef prupke het volgende:
wat logisch is anders gaan ze net zo gek als de amerikaanse politie ( even wel over 1 kammetje halen) , 1 persoon aanhouden en daar meteen met 6 agenten en knuppels en teasers? op loslaten is ook TE!!
ik vind dat geen gezag uitstralen...quote:Op maandag 18 mei 2009 00:40 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
In de VS straalt de politie tenminste wel gezag uit. Je weet dat je daar niet moet gaan kloten, anders lig je echt zo op de grond.
Prima toch. Doet z'n werk.quote:
Van je landgenoten moet je het hebbenquote:
Hoe weet jij dat nou?quote:Op maandag 18 mei 2009 01:19 schreef Meh7 het volgende:
Agent die hem inrekent is een allochtoon.
Je hebt 1 hersencel nodig om niet in je broek te plassen.. pas bij hersencel 2 komt zoiets om de hoek kijken..quote:Op maandag 18 mei 2009 00:49 schreef popolon het volgende:
't Is wel vreemd dat dat soort gasten zo maar politieagenten aanvallen. Het kan blijkbaar. Dat soort figuren moet je behandelen zoals ze behandelt willen worden: Keihard, knuppel in de nek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |