Aha ik zetten ook telaat op, wat een opluchting, was vergeten dat het niet op ned 1 wasquote:
Domme foutjes telkens. Ze zijn er niet helemaal bij met hun hoofd.quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 18:25 schreef maril het volgende:
[..]
Aha ik zetten ook telaat op, wat een opluchting, was vergeten dat het niet op ned 1 was
duitsers zijn lelijkquote:Op zondag 17 mei 2009 18:27 schreef sezten het volgende:
Waarom heb ik al 5x Heereveen supporters in close-up beeld gezien en nog geen enkele keer de Twente supporters die 5x zoveel geluid maken?
Omdat.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:27 schreef sezten het volgende:
Waarom heb ik al 5x Heereveen supporters in close-up beeld gezien en nog geen enkele keer de Twente supporters die 5x zoveel geluid maken?
Wat is daarmee? Heb het kommentaar van de radioquote:
Omdat een goal van Feyenoord zeldzamer is.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Grappig om dat publiek te zien bij dat juichen in de Kuip. Nu zie je iedereen een beetje klappen enzo. Als Feyenoord scoort in de eigen Kuip die zie je iedereen van gekkigheid door elkaar heen vliegen
quote:Op zondag 17 mei 2009 18:31 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Als je eerst door grove overtredingen 2 key-spelers van je tegenstander om zeep helpt, er niet voor gestraft wordt en dan tracht te winnen is dat buitengewoon laf spel.
Twente komt nog wel terug.
Je vergeet de PI, zo niet danquote:Op zondag 17 mei 2009 18:31 schreef Prosac het volgende:
Volgende week de return toch? Dan mag Twente iemand van Heerenveen eraf trappen.
quote:Op zondag 17 mei 2009 18:31 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Als je eerst door grove overtredingen 2 key-spelers van je tegenstander om zeep helpt, er niet voor gestraft wordt en dan tracht te winnen is dat buitengewoon laf spel.
Twente komt nog wel terug.
quote:Op zondag 17 mei 2009 18:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat een goal van Feyenoord zeldzamer is.
in de kuip om prijzen spelen is dan ook een unicum.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Grappig om dat publiek te zien bij dat juichen in de Kuip. Nu zie je iedereen een beetje klappen enzo. Als Feyenoord scoort in de eigen Kuip die zie je iedereen van gekkigheid door elkaar heen vliegen
Henk Kesler mag die nieuwe regel persoonlijk gaan uitleggen aan de Friezenquote:Op zondag 17 mei 2009 18:31 schreef Prosac het volgende:
Volgende week de return toch? Dan mag Twente iemand van Heerenveen eraf trappen.
quote:Op zondag 17 mei 2009 18:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat een goal van Feyenoord zeldzamer is.
wtfquote:Op zondag 17 mei 2009 18:34 schreef sezten het volgende:
GOAAAAAAAAAAAAAAL 1-0!! POPOV
Jij kijkt via een antieke stream?quote:Op zondag 17 mei 2009 18:34 schreef sezten het volgende:
GOAAAAAAAAAAAAAAL 1-0!! POPOV
GRINDHEIM OP DE LAT!quote:
quote:
Ontken je?quote:
bij mij is het nog 0 - 0quote:
Die conclusie mag je nu toch wel trekken inderdaad. Heerenveen speelt ook erg fel.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:36 schreef Blawh het volgende:
Twente staat strak van de spanning.
True.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
weer voor een mars ?quote:Op zondag 17 mei 2009 18:43 schreef Jojoortje het volgende:
KOM OP TWENTE DAN, SLAPPE HAP!
Denneboom?quote:Op zondag 17 mei 2009 18:44 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Aha jij hebt gewed dat Twente wintmooi zo die dennenappel is voor Heerenveen
Och, hoort er wat bij toch? Moet je de gemiddelde Engelse wedstrijd eens zienquote:
idd en niet alleen vandaag , smerige voetballerquote:Op zondag 17 mei 2009 18:47 schreef Blawh het volgende:
Smerig die Sibon.
quote:Op zondag 17 mei 2009 18:44 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Aha jij hebt gewed dat Twente wintmooi zo die dennenappel is voor Heerenveen
quote:
dat is waar , maar sibon doet het elke wedstrijd.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Och, hoort er wat bij toch? Moet je de gemiddelde Engelse wedstrijd eens zien
Helaas niet neequote:Op zondag 17 mei 2009 18:48 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
dat is waar , maar sibon doet het elke wedstrijd.
En het engelse voetbal is niet te vergelijken met hier , helaas.
quote:Op zondag 17 mei 2009 18:49 schreef Prosac het volgende:
Geel voor de stuntman die met 2 lekke banden rijden kan.
Het zijn toch geen wijven?quote:Op zondag 17 mei 2009 18:51 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Heerenveen krijgt nog wel wat roods aan de broek.
Klopt.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
idd en niet alleen vandaag , smerige voetballer
Shitquote:
Ja dat cliché hoor je echt elke wedstrijd wel een keerquote:Op zondag 17 mei 2009 18:59 schreef TheArt het volgende:
Je meent het TanAls de keeper eruit komt, moet hij de bal hebben
Als ik nu aan Koeman denk, denk dat ik aan nietszeggende mannetje bij Studio Voetbal die maar o zo graag een club wilde hebbenquote:Op zondag 17 mei 2009 19:03 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Goede keuze toch hij kon zelfs ajax nog kampioen maken.
Komt wel..quote:Op zondag 17 mei 2009 19:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als ik nu aan Koeman denk, denk dat ik aan nietszeggende mannetje bij Studio Voetbal die maar o zo graag een club wilde hebben![]()
OT: COME ON TWENTEHerken dat hele team niet meer terug
Zo boeiend was hij niet.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:12 schreef Red_85 het volgende:
Is er mss al een gifje van de goal???
Bepaal jij nu dingen voor anderen??quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 19:14 schreef inZanity het volgende:
blijf het toch raar vinden om 40/50.000 boeren in de kuip te zien zitten..
gebeurt toch ieder jaar..quote:Op zondag 17 mei 2009 19:16 schreef Shivo het volgende:
[..]
Vind het raar dat er weer eens een prijs in de kuip wordt gepakt.
Laatste keer was vorig jaar door Feyenoord, wat is er zo raar aan?quote:Op zondag 17 mei 2009 19:16 schreef Shivo het volgende:
[..]
Vind het raar dat er weer eens een prijs in de kuip wordt gepakt.
Erg jammer idd, niet echt origineel.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:17 schreef Blawh het volgende:
Wel beetje jammer, nu ook al het oude clublied van L'pool bij Twente.
Ik verwijder hem dan ook niet als troll.. het is nog niet eens een trieste poging tot.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Laatste keer was vorig jaar door Feyenoord, wat is er zo raar aan?
Twente en originaliteit is sowieso niet een al te beste combinatiequote:Op zondag 17 mei 2009 19:19 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Erg jammer idd, niet echt origineel.
quote:
Jij was toch een Ajax fan?quote:
Een hoop B's.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:26 schreef koningdavid het volgende:
Braafheid is Beerens duidelijk de baas.
Nee Feyenoord is goed met we zingen 4 liedjes de hele wedstrijd door.quote:
Inderdaad, erg irritant.quote:
hij heb wel gelijk wat een verschrikkelijk publiek heeft dat Twente.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:23 schreef Forumgebruikert het volgende:
Wat een super droog commentaar net:
De FC Twente supporters maken herrie, de meeste herrie. En het is ook nog eens leuke herrie. Tenminste, als je FC Twente supporter bent.
Da's vier keer het aantal liedjes dat Twente zingt.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:26 schreef sezten het volgende:
[..]
Nee Feyenoord is goed met we zingen 4 liedjes de hele wedstrijd door.
Ah, oke..quote:Op zondag 17 mei 2009 19:25 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ben ik ook. Maar ik gun Friesland ook veelAl helemaal als het tegen Twente is
![]()
Oh jee, Feyenoord is slecht want ze zingen maar vier liedjes.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:26 schreef sezten het volgende:
[..]
Nee Feyenoord is goed met we zingen 4 liedjes de hele wedstrijd door.
Is al vastgesteld. Al zegt da bij Munsterman weinig inderdaad.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:26 schreef Espabilado het volgende:
Elia los?
Munsterman scherpt de vraagprijs aan
Juist.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:27 schreef Jasza het volgende:
Rajkovic had eraf gemogen, doet het echt express.
Rajkovic ook.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:26 schreef koningdavid het volgende:
Braafheid is Beerens duidelijk de baas.
Die is ook alweer een aantal weken oud.quote:
Ook bekend waarop?quote:Op zondag 17 mei 2009 19:27 schreef Blawh het volgende:
[..]
Is al vastgesteld. Al zegt da bij Munsterman weinig inderdaad.
quote:Op zondag 17 mei 2009 19:28 schreef Rikketik het volgende:
Iets harder praten Driessen, ze horen je niet in Rotterdam.
Guinness Book of world records?quote:Op zondag 17 mei 2009 19:29 schreef Forumgebruikert het volgende:
Moet je zien trouwens hoeveel e's er in het woord Heerenveenkeeper zitten:
"Heerenveenkeeper"
bizar veel.
quote:Op zondag 17 mei 2009 19:29 schreef Forumgebruikert het volgende:
"Heerenveenkeeper"
bizar veel.
Nog meer in ex-Heerenveenkeeperstrainerquote:Op zondag 17 mei 2009 19:29 schreef Forumgebruikert het volgende:
"Heerenveenkeeper"
bizar veel.
Alleen maar goed , des te meer geld Ado krijgt , kunnen ze ons verlossen van Kolkquote:Op zondag 17 mei 2009 19:26 schreef Espabilado het volgende:
Elia los?
Munsterman scherpt de vraagprijs aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |